Урок. " «Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники.»

Про матеріал
Дана розробка уроку-екскурсії пропонує учням першого класу практичне дослідження навколишнього світу, а саме:  досліджують, які речі можна придбати в магазині АТБ;  розвивають уміння вдумливого читання етикеток, цінників;  закріплюють математичні знаки - цифри, поняття – більше, менше, дорожче, дешевше;  умотивовують себе вживати корисні продукти; дотримуватися правил культурної поведінки;  вчаться висловлювати власну думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Перегляд файлу

Конспект уроку з Я досліджую світ для 1 класу на тему: «Я в магазині. Українська мова в інтегрованому курсі: навчаюсь читати етикетки та цінники.» (За програмою Романа Шияна

Підручник: І. О. Большакова, М. С. Пристинська)

 

Очікувані результати:     - дізнаються про компанію «АТБ-маркет»;

  •             досліджують, які речі можна придбати в магазині АТБ;
  •             розвивають уміння вдумливого читання етикеток, цінників;
  •             закріплюють математичні знаки - цифри, поняття – більше, менше, дорожче, дешевше;
  •             умотивовують себе вживати корисні продукти; дотримуватися правил культурної поведінки;
  •             вчаться висловлювати  власну думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Тип уроку: Екскурсія

 

Хід уроку

  1. Ранкова зустріч.
  2. Гра «Пошта».
  1. Обєднати дітей в групи за кольором. Діти розподіляють обов’язки між собою.
  2. Учитель одягає капелюшок і входить в роль поштаря:
  • Я – поштар. Мені треба доставити листи учням 1-Б класу, школи №3, міста Конотоп. Чи правильно я прибула?
  • Спікери груп, отримайте листи та всі разом  виконайте завдання:

1, 4 групи – «Читаю сам» (Учні самостійно читають лист із конверта);

2, 5 групи – «Читаю для друга» (Один учень читає текст для інших);

3, 6 групи – «Слухаю» (Учні слухають зміст тексту листа, використовуючи навушники)

  1. Зміст листа однаковий: «Шановні учні 1 класу! Запрошуємо вас на екскурсію до магазину АТБ, який знаходиться біля школи. Сподіваємося, що прийдете в зручний для вас час та отримаєте багато корисної та цікавої інформації. Адміністрація АТБ»
  2. Діти визначають ключове слово «екскурсія».
  1. Підготовка до екскурсії.
  1. Повторення правил дорожнього руху.
  2. Практичне моделювання ситуації «Пересування групою» (Діти шикуються по 2. Рухаються по тротуару, тримаючись правої сторони. Спостерігають, що назустріч їм рухаються інші пішоходи. Вчаться переходити проїжджу частину дороги  без пішохідного переходу.
  1. Опанування нового матеріалу.
  1. Зупинка біля магазину.
  • Компанія «АТБ-маркет» була заснована в 1993 році. «АТБ» - найбільша мережа України. Що ж позначають букви А, Т, Б?

А – аграрний;

Т – технічний;

Б – бізнес.

  • Тобто агротехнічний бізнес. Це означає, що в цьому магазині продають продукти і предмети повсякденного запиту.
  1. Зустріч з менеджером-консультантом, який повідомляє дані про магазин.( Вже в 2000-х роках мережа «АТБ» вперше в Україні впроваджує нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Дискаунтер - магазин із широким асортиментом товарів за оптовими цінами. У поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції, даний формат максимально відповідає пріоритетам споживачів.

Щодоби в магазинах мережі «АТБ» здійснюють покупки понад 3 млн. українців.

  «АТБ-Маркет» є найбільшим роботодавцем, сьогодні на підприємстві працюють близька 60 тис.

  1. Зупинка 1. Іграшки. Вправа «Запропонуй ідею».
  • Вас запросили на День народження. Необхідно купити подарунок. У вас є певна сума грошей. Що ви можете купити? Як дізнатися чи вистачить грошей?
  • Правильно. Необхідно уважно ознайомитися з цінником.
  • Про що розповідає цінник?
  1. Зупинка 2. Фрукти. Овочі.. Інтерактивна вправа «Не хочу хвалитися, але я…»

Загадки:

  • Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла? (Картопля)
  • Сидить баба на грядах, вся закутана в хустках (Капуста)
  • Товстий Гнат – при землі не впізнати. А як вирвеш, борщик звариш, тоді й похвалиш (Буряк)
  • Хто з вас любить борщ?
  • Ще які овочі та фрукти є на прилавку?
  • Що найдорожче?
  • Що найдешевше?
  1. Зупинка 3. Молочні продукти. Вправа «Я – дослідник».
  • Які бувають молочні вироби?
  • Як дізнатися про якість цих виробів? 
  • Для цього існує етикетка. Законодавство України надає таке визначення: «етикетка  бирка, напис, ярлик, що містить малюнки чи написи, написані, надруковані, нанесені за допомогою трафарету, витиснені або вдавлені та прикріплені до одиниці упаковки з харчовими продуктами»
  • Поглянемо на одну з них.  Тут пишуть назву товару, виробника, дату виробництва, терміну придатності.
  1. Зупинка 4. Хлібобулочні вироби. Загадка
  • На столі лежить продукт,
    Але не овоч і не фрукт.
    Адже прислів’я каже правду –
    Він всьому голова!
    (Хліб)
  • Гра «Хто більше?» . Гру розпочинає вчитель, який каже «Український хліб коштує 13 грн. А  ти?». (Бере за руку учня. Той говорить: Батон коштує 12грн. А ти? Гра продовжується,  поки не скаже кожен учень)
  1. Подяка продавцям - консультантам
  1. Повернення до школи
  2. Релаксація Гра «Де я побував і що побачив?»
docx
Додав(-ла)
Левенок Тетяна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
2025
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку