26 жовтня о 18:00Вебінар: Сучасні методи та засоби організації уроку фізичної культури за стандартами НУШ

Урок. "РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. ВПРАВИ ДЛЯ М'ЯЗІВ СТОПИ, КООРДИНАЦІЯ РУХІВ. ЕСТАФЕТА.

Про матеріал

Урок фізкультури. 2 кас

ТЕМА УРОКУ. РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. ВПРАВИ ДЛЯ М'ЯЗІВ СТОПИ, КООРДИНАЦІЯ РУХІВ. ЕСТАФЕТА.

МЕТА : формування культури рухів у дітей, використання їх у повсякденній діяльності.

ЗАДАЧІ:

– повторити різновиди ходьби;

– вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров'я, фізичного розвитку;

– розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров'я їжу формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти)

– виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я та прагнення учнів до здорового способу життя.

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозу-

вання

ОМВ

ІІ

Основна частина

– Яку користь приносять уроки фізичної культури?

– Щоб уроки приносили користь, треба дотримуватися правил безпеки. (Повторити правила).

Замірювання ЧСС.

3 хв.

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС.

1. Різновиди ходьби:

– в присіді;

–з високим підніманням стегна (руки на поясі);

– приставним кроком: правим боком, лівим боком;

– на п'ятах (руки за головою);

– на носках (руки через сторони– вгору, через сторони – вниз)

– «змійкою» (руки на поясі);

8 хв.

Визначити вид ходьби допомагають малюнки:

качка,

чапля,

міст,

ведмідь,

метелик,

змія.

Стежити за поставою і правильною координацією рухів.

– Чи достатньо займатися фізкультурою, щоб бути здоровим?

– Так, ще необхідно корисно харчуватися. Які продукти харчування необхідно вживати, щоб бути здоровими?

2. Естафета «Овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти».

1 команда збирає зображення овочів, 2 – фруктів та ягід, 3 – молочних продуктів).

Ходьба до обруча у напівприсіді. В обручі – тричі присісти. На носках дійти до відповідного малюнка, забрати його. Повертаються – ходьба з підстрибуванням.

8 хв.

Ігровий метод організації діяльності.

Доповніть речення: «Щоб бети здоровим треба займатися фізкультурою, корисно харчуватися, … .

3. Естафета «Користь здоров'ю»

Учні стрибають до обруча, затиснувши м'яч між колінами. Застрибнувши в обруч, дитина бере м'яч до рук і говорить, що корисного для свого здоров'я зробила. Повертаються «змійкою».

Замірювання ЧСС.

6 хв.

Заключна частина

1. Вправи для відновлення дихання.

2. Замірювання ЧСС.

3. – Які різновиди ходьби повторили?

– Що треба робити, щоб берегти і зміцнювати здоров'я?

Здоров'я –це сила,

Здоров'я – це клас!

Хай буде здоров'я

У вас і у нас!

3 хв.

Перегляд файлу

ТЕМА УРОКУ. РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. ВПРАВИ ДЛЯ М'ЯЗІВ СТОПИ, КООРДИНАЦІЯ РУХІВ. ЕСТАФЕТА.

МЕТА : формування культури рухів у дітей, використання їх у повсякденній діяльності.

ЗАДАЧІ:

– повторити різновиди ходьби;

– вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій,  використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;

– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров’я, фізичного розвитку;

– розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров’я їжу  формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти)

– виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я та прагнення учнів до здорового способу життя.

Частина

  уроку

Зміст уроку

Дозу-

вання

ОМВ

    ІІ

Основна частина

 

– Яку користь приносять уроки фізичної культури?

– Щоб уроки приносили користь, треба дотримуватися правил безпеки. (Повторити правила).

Замірювання ЧСС.

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС.

 

1. Різновиди ходьби:

 

в  присіді;

–з високим підніманням стегна (руки на поясі);

– приставним кроком: правим боком, лівим боком;

– на п’ятах (руки за головою);

– на носках (руки через сторони– вгору, через сторони – вниз)

– «змійкою» (руки на поясі);

 

8 хв.

Визначити вид ходьби допомагають малюнки:

качка,

чапля,

 

міст,

 

ведмідь,

метелик,

 

 

змія.

Стежити за поставою і правильною координацією рухів.

 

– Чи достатньо займатися фізкультурою, щоб бути здоровим?

– Так, ще необхідно корисно харчуватися. Які продукти харчування необхідно вживати, щоб бути здоровими?

2. Естафета «Овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти».

1 команда збирає зображення овочів, 2 – фруктів та ягід, 3 – молочних продуктів).

Ходьба до обруча у напівприсіді. В обручі – тричі присісти. На носках дійти до відповідного малюнка, забрати його. Повертаються – ходьба з підстрибуванням.

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Ігровий метод організації діяльності.

 

Доповніть речення: «Щоб бети здоровим треба займатися фізкультурою, корисно харчуватися, … .

3. Естафета «Користь здоров’ю»

Учні стрибають до обруча, затиснувши м’яч між колінами. Застрибнувши в обруч, дитина бере м’яч до рук і говорить, що корисного для свого здоров’я зробила. Повертаються «змійкою».

Замірювання ЧСС.

 

6 хв.

 

Заключна частина

1. Вправи для відновлення дихання.

2. Замірювання ЧСС.

3. – Які різновиди ходьби повторили?

– Що треба робити, щоб берегти і зміцнювати здоров’я?

 

Здоров’я –це сила,

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

 

3 хв.

 

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1900
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку