Урок фізкультури. 2 кас
ТЕМА УРОКУ. РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. ВПРАВИ ДЛЯ М'ЯЗІВ СТОПИ, КООРДИНАЦІЯ РУХІВ. ЕСТАФЕТА.
МЕТА : формування культури рухів у дітей, використання їх у повсякденній діяльності.
ЗАДАЧІ:
– повторити різновиди ходьби;
– вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров'я, фізичного розвитку;
– розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров'я їжу формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти)
– виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров'я та прагнення учнів до здорового способу життя.
Частина уроку | Зміст уроку | Дозу- вання | ОМВ |
ІІ Основна частина | – Яку користь приносять уроки фізичної культури? – Щоб уроки приносили користь, треба дотримуватися правил безпеки. (Повторити правила). Замірювання ЧСС. | 3 хв. | Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС. |
1. Різновиди ходьби: – в присіді; –з високим підніманням стегна (руки на поясі); – приставним кроком: правим боком, лівим боком; – на п'ятах (руки за головою); – на носках (руки через сторони– вгору, через сторони – вниз) – «змійкою» (руки на поясі); | 8 хв. | Визначити вид ходьби допомагають малюнки: качка, чапля, міст, ведмідь, метелик, змія. Стежити за поставою і правильною координацією рухів. | |
– Чи достатньо займатися фізкультурою, щоб бути здоровим? – Так, ще необхідно корисно харчуватися. Які продукти харчування необхідно вживати, щоб бути здоровими? 2. Естафета «Овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти». 1 команда збирає зображення овочів, 2 – фруктів та ягід, 3 – молочних продуктів). Ходьба до обруча у напівприсіді. В обручі – тричі присісти. На носках дійти до відповідного малюнка, забрати його. Повертаються – ходьба з підстрибуванням. | 8 хв. | Ігровий метод організації діяльності. | |
Доповніть речення: «Щоб бети здоровим треба займатися фізкультурою, корисно харчуватися, … . 3. Естафета «Користь здоров'ю» Учні стрибають до обруча, затиснувши м'яч між колінами. Застрибнувши в обруч, дитина бере м'яч до рук і говорить, що корисного для свого здоров'я зробила. Повертаються «змійкою». Замірювання ЧСС. | 6 хв. | ||
Заключна частина | 1. Вправи для відновлення дихання. 2. Замірювання ЧСС. 3. – Які різновиди ходьби повторили? – Що треба робити, щоб берегти і зміцнювати здоров'я? Здоров'я –це сила, Здоров'я – це клас! Хай буде здоров'я У вас і у нас! | 3 хв. |
ТЕМА УРОКУ. РІЗНОВИДИ ХОДЬБИ. ВПРАВИ ДЛЯ М'ЯЗІВ СТОПИ, КООРДИНАЦІЯ РУХІВ. ЕСТАФЕТА.
МЕТА : формування культури рухів у дітей, використання їх у повсякденній діяльності.
ЗАДАЧІ:
– повторити різновиди ходьби;
– вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності;
– формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини, збереженні та зміцненні здоров’я, фізичного розвитку;
– розширяти уявлення учнів про корисну та шкідливу для здоров’я їжу формувати уявлення про користь різних продуктів харчування для здоров`я (молочні продукти; м`ясо, риба, яйця; каші; соки, овочі і фрукти)
– виховання працелюбності, морально-вольових якостей, любові до занять фізичними вправами, потреби у збереженні й зміцненні свого здоров’я та прагнення учнів до здорового способу життя.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
ОМВ |
ІІ Основна частина
|
– Яку користь приносять уроки фізичної культури? – Щоб уроки приносили користь, треба дотримуватися правил безпеки. (Повторити правила). Замірювання ЧСС.
|
3 хв. |
Звернути увагу на учнів із підвищеним ЧСС. |
|
1. Різновиди ходьби:
– в присіді; –з високим підніманням стегна (руки на поясі); – приставним кроком: правим боком, лівим боком; – на п’ятах (руки за головою); – на носках (руки через сторони– вгору, через сторони – вниз) – «змійкою» (руки на поясі);
|
8 хв. |
Визначити вид ходьби допомагають малюнки: качка, чапля,
міст,
ведмідь, метелик,
змія. Стежити за поставою і правильною координацією рухів. |
|
– Чи достатньо займатися фізкультурою, щоб бути здоровим? – Так, ще необхідно корисно харчуватися. Які продукти харчування необхідно вживати, щоб бути здоровими? 2. Естафета «Овочі, фрукти та ягоди, молочні продукти». 1 команда збирає зображення овочів, 2 – фруктів та ягід, 3 – молочних продуктів). Ходьба до обруча у напівприсіді. В обручі – тричі присісти. На носках дійти до відповідного малюнка, забрати його. Повертаються – ходьба з підстрибуванням.
|
8 хв. |
Ігровий метод організації діяльності. |
|
Доповніть речення: «Щоб бети здоровим треба займатися фізкультурою, корисно харчуватися, … . 3. Естафета «Користь здоров’ю» Учні стрибають до обруча, затиснувши м’яч між колінами. Застрибнувши в обруч, дитина бере м’яч до рук і говорить, що корисного для свого здоров’я зробила. Повертаються «змійкою». Замірювання ЧСС.
|
6 хв. |
|
Заключна частина |
1. Вправи для відновлення дихання. 2. Замірювання ЧСС. 3. – Які різновиди ходьби повторили? – Що треба робити, щоб берегти і зміцнювати здоров’я?
Здоров’я –це сила, Здоров’я – це клас! Хай буде здоров’я У вас і у нас!
|
3 хв. |
|