Урок - гра "Холодно-гаряче" ритміка

Про матеріал

розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.

Перегляд файлу

Тема: Гра « Холодно – гаряче».

Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;

Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;

Корекційно – виховна:виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації;

Тип уроку:урок формування умінь і навичок.

Обладнання: синтезатор, комп’ютер.

Хід уроку:

1.Орг.момент:   НПП

2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.

Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу. Біг на швидкість з високого старту на 10 метрів по команді вчителя.

3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.

 Найбагатшим і найрізноманітнішим за своїм змістом видом злиття рухів і музики є хороводи, де рухи учасників ілюструють слова виконуваної під час танцю пісні.

Ритміко- гімнастичні вправи. Елементи танцю « На перерві ».( відео )

Вправи з дитячими музичними інструментами. «Козацький марш» з барабанами. оркестри нового типу: долонька – ніжка.

Танцювальні вправи. ( Повторення.) Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп. ( полька).

4. Заключна частина:

Ігри під музику. Гра « Холодно – гаряче».

початку предмет (або подарунок) ховається так, щоб ведучий (іменинник) не бачив. Якщо це просто гра, то водить просять вийти ненадовго з кімнати або відвернутися.

Далі, ведучий починає ходити по кімнаті, а всі інші гравці дружно підказують йому, наскільки він наблизився до предмету своїх пошуків, але роблять це не безпосередньо, а за допомогою алегоричних фраз: Дуже холодно! (Зовсім замерз! Зима! Мороз-мороз!) - означає, що пошук ведеться не в тому напрямку і ведучий знаходиться дуже далеко від предмета;  Холодно - до предмета ще далеко;Знову холодно (знову мороз, знову замерз, знову зима) - ведучий, спочатку йшов правильно, але знову збився зі шляху; Найтепліше! - ведучий нарешті повернув в потрібну сторону; Ще тепліше! - напрямок вірне і ведучий рухається в потрібну сторону; Гаряче! - ведучий наблизився до предмету; Спека! - до предмета зовсім близько; Дуже жарко! (Жара! Зовсім пожежа! Гориш!) - предмет десь зовсім поруч, потрібно тільки простягнути руку.

У цю гру можна грати і без слів, наприклад, коли всі діти плещуть у долоні, і чим ближче до предмету ведучий, тим хлопки стають частіше. Або можна організувати інший, музичний, варіант гри за участю дорослого. В цьому випадку дальність від захованого предмету показується за допомогою гучності музики, яку він регулює.

Вправи на відновлення дихання. Грудне і черевне дихання.

 Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?

 Підсумок уроку: Оцінювання навчальної діяльності учнів.

Заключний заспокійливий марш.

(Всі наглядності , музичний та відео матеріали  підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Розробки уроків
Інкл
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1982
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку