розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.
Тема: Гра « Холодно – гаряче».
Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість;
Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів;
Корекційно – виховна:виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації;
Тип уроку:урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, комп’ютер.
Хід уроку:
1.Орг.момент: НПП
2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.
Вправи на орієнтування в просторі. Ходьба в різному темпі (швидко, повільно). Ходьба і біг у повільному темпі із збереженням інтервалу. Біг на швидкість з високого старту на 10 метрів по команді вчителя.
3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.
Найбагатшим і найрізноманітнішим за своїм змістом видом злиття рухів і музики є хороводи, де рухи учасників ілюструють слова виконуваної під час танцю пісні.
Ритміко- гімнастичні вправи. Елементи танцю « На перерві ».( відео )
Вправи з дитячими музичними інструментами. «Козацький марш» з барабанами. оркестри нового типу: долонька – ніжка.
Танцювальні вправи. ( Повторення.) Крок на носках, крок польки. Широкий, високий біг. Сильні поскоки, боковий галоп. ( полька).
4. Заключна частина:
Ігри під музику. Гра « Холодно – гаряче».
початку предмет (або подарунок) ховається так, щоб ведучий (іменинник) не бачив. Якщо це просто гра, то водить просять вийти ненадовго з кімнати або відвернутися.
Далі, ведучий починає ходити по кімнаті, а всі інші гравці дружно підказують йому, наскільки він наблизився до предмету своїх пошуків, але роблять це не безпосередньо, а за допомогою алегоричних фраз: Дуже холодно! (Зовсім замерз! Зима! Мороз-мороз!) - означає, що пошук ведеться не в тому напрямку і ведучий знаходиться дуже далеко від предмета; Холодно - до предмета ще далеко;Знову холодно (знову мороз, знову замерз, знову зима) - ведучий, спочатку йшов правильно, але знову збився зі шляху; Найтепліше! - ведучий нарешті повернув в потрібну сторону; Ще тепліше! - напрямок вірне і ведучий рухається в потрібну сторону; Гаряче! - ведучий наблизився до предмету; Спека! - до предмета зовсім близько; Дуже жарко! (Жара! Зовсім пожежа! Гориш!) - предмет десь зовсім поруч, потрібно тільки простягнути руку.
У цю гру можна грати і без слів, наприклад, коли всі діти плещуть у долоні, і чим ближче до предмету ведучий, тим хлопки стають частіше. Або можна організувати інший, музичний, варіант гри за участю дорослого. В цьому випадку дальність від захованого предмету показується за допомогою гучності музики, яку він регулює.
Вправи на відновлення дихання. Грудне і черевне дихання.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?
Підсумок уроку: Оцінювання навчальної діяльності учнів.
Заключний заспокійливий марш.
(Всі наглядності , музичний та відео матеріали підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)