розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.
Тема: Вправи на координацію рухів.
Задачі:
Корекційно-розвивальна: розвивати координацію рухів, спритність, силу, витривалість.
Навчально-корекціна: формувати правильну поставу, ходу, грацію рухів.
Корекційно – виховна: виховувати потреби музичних творів і хореографічних вистав та їх інтерпретації.
Тип уроку: урок формування умінь і навичок.
Обладнання: синтезатор, комп’ютер.
Хід уроку:
1.Орг.момент: - НПП
2. Підготовча частина: Вітання. Марш по залу.
Ритміко-гімнастичні вправи.
Вправи на координацію рухів: Різноманітні поєднання одночасних рухів рук, ніг, тулуба, рук. Виконання вправ під музику з поступовим прискоренням, з різкою зміною темпу рухів.
3. Основна частина: повідомлення теми, завдань уроку.
Гра «Закінчи речення»
Вправи на орієнтування в просторі. Прикладні вправи.
Шикування, перешикування. Розмикання на витягнуті руки . Поворот кругом з показом напрямку вчителем. Виконання команд: «Шикуйсь!», «Струнко!», «Вільно!».
Вправи з дитячими музичними інструментами. Закріплювати основи музичної грамоти (вводити поняття «мелодія»)
Танцювальні вправи. Легкий біг, біг навшпиньки. Підстрибування на двох ногах. Прямий галоп. Махові рухи рук.
4. Заключна частина:
Ігри під музику.
«Заборонений рух».
Педагог показує рухи під музику діти повторюють їх усі, крім одного - «забороненого». Перемагає останній залишився учасник.
Вправи на відновлення дихання.Дихання в положенні лежачи. Грудне і черевне дихання.
Рефлексія: Чи сподобався урок? Що найбільше?
Підсумок уроку: «Закінчи речення».
Оцінювання навчальної діяльності учнів. Заключний заспокійливий марш.
(Всі наглядності , музичний та відео матеріали підбираються враховуючи особливості класу або дитини.)