1.Технологія навчання за комбінованою системою
2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням, а після роботи з ними вклеюються (або переписуються) в зошити. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.Блок № 2
Кругообіг води в природі
Питання: 1. Випаровування.
2. Конденсація.
3. Кругообіг води в природі.
Література: Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак. Природознавство 2 клас. Київ «Генеза» 2012.
Девіз: Трапляється такий год, що на день по сім погод.
1. Випаровування.
1.1.Випаровування – перехід води з рідкого стану в газоподібний (пара).
2. Конденсація.
2.2.Конденсація – перехід водяної пари у рідкий стан.
3. Кругообіг води в природі.
3.3.Завдяки випаровуванню і конденсації відбувається кругообіг води в природі.
3.4.Безперервний процес переміщення води з океану на сушу через повітря і з суші знову в океан називають кругообігом води в природі.