STEAM освіта -це вимога часу. І навіть на уроці зарубіжноï літератури можна довести необхідність використання знань і вмінь з різних навчальних предметів.
Так, при аналізі змісту розділів фентезі-роману "Чарлі і шоколадна фабрика" у 5 класі ми перевіряли знання тексту через заповнення "вікон" аркушів. Дітям було дано завдання самостійно поділити аркуш (А4 або альбомний) на чотири однакових прямокутники. Потім пригадати, як автор описує щасливий квиток на відвідування фабрики Віллі Вонка и у верхньому лівому прямокутнику намалювати його. Далі спробувати пригадати опис зовнішності Вонка і характерні деталі його одягу. Можна було спочатку словами передати його портрет, , а можна було , згадавши опис , одразу малювати, щоб потім перевірити, які деталі діти запам’ятали. Таким чином, заповнювався другий прямокутник. Подібна робота проводилась з описом пейзажу шоколадного цеху і заповнювався третій прямокутник.
Виконуючи завдання, діти побачили, що пейзаж і портрет можна намалювати словами , а можна і кольоровими олівцями.
А щоб дізнатись, з чого виробляють улюблений усіма шоколад, діти отримали домашнє завдання приготувати комп’ютерну презентацію про райони вирощування, вигляд какао-бобів та процес перетворення їх у шоколадні солодощі. Також запропоновано було у четвертому прямокутнику зробити ілюстрацію до розділів тексту,над якими працювали, на вибір.
Таким чином, були задіяні і мова, і література, і математика, і образотворче мистецтво, і географія, і біологія, і інформатика ,і... творче натхнення, бо дітям ця робота подобалась і вони працювали із захопленням. А головне-діти зрозуміли, що життя різноманітне і усе в ньому взаємопов'язане!