Читання 10.11.2022 2-Б Старікова Н.А.
Тема. Робота з дитячою книжкою. Зі світової казкової скриньки. «Лисиця і куріпка» (французька народна казка), «Сонячна квітка»(казка індіанців Північної Америки).
Мета: удосконалювати навички мовчазного, свідомого читання; учити визначати риси характеру персонажів шляхом аналізу їхньої поведінки і вчинків. Розвивати: уміння критично ставитись до інформації, аналізувати текст, порівнювати інформацію отриману з різних джерел робити висновки, визначати головну думку; мовленнєво-комунікативні навички, уміння аргументовано висловлювати свою думку. Формувати вміння працювати в самостійно. Виховувати інтерес до народної творчості.
Презентація. https://docs.google.com/presentation/d/1CWgMacDKa8koP9zm0tII33yBNcxKzDzTH0tWOtfVY6A/edit?usp=sharing
Опорний конспект уроку для учнів
1. Організація початку уроку
Слайд 2. Емоційне налаштування
2. Повідомлення теми і мети уроку.
Слайд 3.Розгляд виставки книжок.
- Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомство з усною народною творчістю, а саме з казками народів світу і перевіримо чи правильно говорить народна мудрість: «Казка вчить, як на світі жить».
3. Актуалізація опорних знань
Слайд 4. Вправа «Мозковий штурм»
4. Засвоєння нового матеріалу
Слайд 5. Відгадування загадок про головних героїв казки.
Слайд 6. Щоденні 5. Слухання французької народної казки «Лисиця і куріпка» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=9B6WOfvXV9M
Слайд 7. Щоденні 5. Читання для когось французької народної казки «Лисиця і куріпка»
Слайд 8-9. Вправа «Власна думка».
Слайд 10. Фізкультхвилинка
Слайд 11. Щоденні 5. Слухання казки індіанців Північної Америки «Сонячна казка» за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=IRtFFRieLlE
Слайд 12. Щоденні 5 Словникова робота.
Слайд 13. Опрацювання казки індіанців Північної Америки «Сонячна казка». Щоденні 5. Читання для себе.
Сонячна квітка
Багато років тому в одному селищі індіанців-ацтеків жила собі дівчинка на ім'я Квітка. Вона дуже любила сонце й могла милуватися ним цілий день. А коли сонце сідало за гори, дівчинка верталася додому і, засинаючи, думала, що завтра знову його побачить.
Того літа сонце дуже припікало. На небі не було ані хмаринки, на землю не впало жодної краплини дощу. Палюче проміння висушувало квіти й трави, на полях не вродив маїс, люди пухли від голоду. Тоді маленька Квітка зрозуміла, що земля спрагла на дощ. І звернулася до свого коханого з такими словами:
- Сонечко моє, ти знаєш, як я тебе люблю, ти знаєш, що немає більшого щастя для мене, ніж бачити тебе! Але люди потребують дощу. Поглянь на їхні страждання! Змилостився над ними!
І сонце виконало прохання дівчинки. Небо затягли хмари, вперіщив дощ. Він лив багато днів. Поля зазеленіли, квіти й трави випросталися, люди відчули себе щасливими.
Тільки маленька Квітка що не день, то блідла й усе дужче сумувала - адже вона стільки часу не могла милуватися сонцем! А промені були потрібні їй понад усе на світі, бо вливали в неї життя.
Сонце з'явилося тоді, коли дівчинка вже ледь дихала. Воно зігріло свою улюбленицю й сказало їй:
- Ходімо, Квітко, зі мною в країну вічного сонця й духмяних садів. Відтепер ти називатимешся Сонячною Квіткою.
І дівчинка обернулася на чудову золотаву квітку, тільки серцевина в неї була темна, така, як її очі та волосся.
На світанку ця квітка повертає голівку в бік сонця, яке з'являється на небосхилі, й милується ним, аж поки воно сяде за обрій.
Відтоді на полях Мексіки розпускаються золотаві сонячні квіти, які в наших краях називаються соняшниками.
Слайд 14. Вправа «Я ти гадаєш?»
5. Закріплення вивченого матеріалу.
Слайд15. Вправа «Сінквейн» («Сенкан»)
6. Підсумок
Слайд 16. Домашнє завдання.
7. Рефлексія
Прочитайте казку «Сонячна квітка». Зроби аудіо або відео запис уривку читання казки . Склади сенкан до слова соняшник або намалюй ілюстрацію до цієї казки. Пройди тестування
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2093603
Роботу надсилай на освітню платформу Human