2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Урок "Робота за змістом казки "Як Шуша познайомився з Гагою", повторення теми "Дієслово", "Синоніми""

Про матеріал
Розробка уроку з інтегрованого курсу "Українська мова" адаптована для учнів 2 класу в умовах дистанційного навчання. Допоможе учневі самостійно усвідомити зміст прочитаної казки, удосконалити вміння знаходити дієслова з-поміж інших слів, закрітити знання про синоніми.
Перегляд файлу

Картинки по запросу "ворона"

Завдання 1. Розгадай кросворд

(за змістом казки «Як Шуша познайомився з Гагою»)


По горизонталі

  1. У що збирав Шуша пір'ячко для крил?
  2. Який предмет використав Шуша для літання окрім саморобних крил?

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

  1. Ким стали Шуша та Гага один для одного?
  2. Хто такий Шуша?
  3. Якого кольору було відерце у Шуші?
  4. Що зацікавило Шушу коли він розмовляв з Гагою?

По вертикалі

  1. Хто така Гага?

 

Завдання 2. Спиши кінцівку казки. Знайди та підкресли всі дієслова.


Пригадай!

Дієслово – це слова, які вказують на дію предмета, відповідають на питання що робить? що роблять?, що зробили?..

Підкреслюються так 

 

 

Пригадай!

 Картинки по запросу "синоніми 2 клас"

 

Завдання 3.  Розділи слова на три колонки. Запиши.

Синоніми

Спільнокореневі

Форми слова

 

 

 

Школяр, учень, шкільний, хлопчик, школяра, школа, школярі.

Завдання 4. Як ти думаєш, чи все зробив Шуша для того щоб самостійно літати? Відповідь запиши.

Завдання 5. Потренуйся читати казку«Як Шуша познайомився з Гагою»  в особах.

                  Картинки по запросу "смайлик до встречи"                                                

docx
Додано
27 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку