Урок "РОЛЬ ФІЗИЧНОГО ТА АСТРОНОМІЧНОГО ЗНАННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ ТА СУСПІЛЬНОМУ РОЗВИТКУ."

Про матеріал

Історія фізики – це історія відкриттів, кожне з яких поглиблює наше розуміння природи. І за будь-яким відкриттям стоїть людина, а частіше група людей, чиї зусилля пробивають стіну невідомості та незнання, підіймають науку на новий щабель розвитку. Саме про таких людей можна сказати: «Вони створювали фізику».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ТЕМА УРОКУ: ІНСТРУКТАЖ З БЖД. СВІТОГЛЯДНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПРИРОДНИЧИХ НАУК. РОЛЬ ФІЗИЧНОГО ТА АСТРОНОМІЧНОГО ЗНАННЯ В ЖИТТІ ЛЮДИНИ ТА СУСПІЛЬНОМУ РОЗВИТКУ.

Номер слайду 2

ІНСТРУКЦІЯ для проведення первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів у навчальних кабінетах І. Загальні положення 1. Інструкція первинного інструктажу з безпеки життєдіяльності учнів в навчальних кабінетах поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу. 2. Виконання даної інструкції є обов’язковим для всіх осіб, які проводять заняття в даному кабінеті. 3. Первинний інструктаж з учнями проводить завідуючий кабінетом, класний керівник на початку кожного семестру. 4. Сумлінно дотримуйтесь Правил для учнів, правил особистої гігієни і санітарних норм на робочому місці. 5. Парти, столи, стільці та інші меблі у приміщенні повинні встановлені так, щоб проходи та виходи з кабінетів були вільними. 6. Під час перерв черговий з числа учнів слідкує за поведінкою учнів та підготовкою кабінету до уроку. ІІ. Вимоги безпеки перед початком роботи 1. Звільніть робоче місце від зайвих предметів і матеріалів. 2. Забороняється використовувати електрообладнання із пошкодженою ізоляцією, зберігати біля них легкозаймисті рідини, обгортати папером або тканиною електричні лампи. 3. Не користуйтесь несправними меблями чи обладнанням. 4. Під час використання електрообладнання, перевірте їх справність, наявність і надійність кріплення захисних засобів і з’єднання захисного заземлення, занулення. 5. Починайте виконувати завдання тільки з дозволу учителя. ІІІ. Вимоги безпеки під час роботи 1. Виконуйте тільки ту роботу, яку доручив учитель. 2. Під час використання електрообладнання не дозволяється: - використовувати кабелі і проводи з пошкодженою ізоляцією, що втратила захисні властивості; переносити ввімкнені прилади, ремонтувати обладнання, яке перебуває під напругою; - залишати без нагляду ввімкнені в електромережу нагрівні прилади, обладнання; - користуватися пошкодженими та несправними розетками, вмикачами, світильниками,

Номер слайду 3

іншими електроприладами; - застосовувати побутові електронагрівальні прилади (праски, кип’ятильники, чайники, калорифери, тощо); - застосовувати саморобні подовжувачі, які не відповідають вимогам ПУЕ, щодо переносних електропроводів. 3. Забороняється самостійно усувати несправності електромережі і електрообладнання. 4. Під час роботи в кабінеті не пийте води і не вживайте їжу. 5. Забороняється виходити з приміщення під час заняття без дозволу учителя. ІV. Вимоги безпеки після закінчення роботи: 1. Після закінчення занять в кабінеті вимкніть електроприлади, освітлення. 2. Приведіть в порядок робоче місце, приберіть сміття. 3. Не залишайте робоче місце без дозволу вчителя. 4. Під час перерв дотримуйтесь загальноучилишних правил поведінки, пересувайтесь спокійно без різких рухів. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях: 1. При виявленні несправностей в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело електроживлення. Повідомте про це учителя.2. Не усувайте несправностей електромережі і електрообладнання самостійно. 3. В разі виникнення пожежі необхідно терміново повідомити вчителя, або зателефонувати за номером 101. 4. При евакуації з закладу дотримуватися дисципліни, не панікувати, не відлучатися від учителя, який проводить урок за розкладом. 5. У разі травмування необхідно терміново повідомити вчителя, класного керівника, або медичного працівника. 6. У разі різкого порушення або відсутності дихання, зупинки серця негайно приступити до надання першої долікарської допомоги: проведення штучного дихання та зовнішнього масажу серця, негайно викликати за телефоном 103 швидку медичну допомогу.

Номер слайду 4

Історія розвитку фізики як науки. Народи Вавілону, Єгипту, Ассірії, Китаю за багато років нагромадили значний запас природничо- наукових і технічних знань.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

ЗАВДАННЯ ДОДОМУМ. В. Головко, Ю. С. Мельник, Л. В. Непорожня, В. В. Сіпій – 10 клас. – § 1. Знайдіть інформацію про видатних українських фізиків.

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Розробки уроків
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
639
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку