Урок "Рослинний і тваринний світ Африки" (4клас)

Про матеріал
Розробка інтегрованого уроку природознавства та англійської мови на формування учнів ключових та предметних компетентностей з використанням інформаційно комунікативних технологій на тему "Рослинний і тваринний світ Африки"
Перегляд файлу

 

Коврайський навчально-виховний комплекс

"загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад"

 імені Г. С. Сковороди

Гельмязівської сільської ради Золотоніського району Черкаської області

 

 

 

 

 

Бузун Леся Олександрівна

Інтегрований урок природознавства та англійської мови (4 клас)

Тема: «Рослинний і тваринний світ Африки»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020р.

 

 

          Мета. Формування ключових компетентностей:

  • вміння вчитися –самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
  • здоровя збережувальна- сприяти емоційному гармонійному розвитку учня;
  • громадянська – здатність екологічно мислити, бережливо ставитися до природи і самого себе, до оточуючих;
  • інформаційно –комунікативна- знаходити у матеріалах уроку необхідну

інформацію з певних питань, використовувати її у творчій роботі;

  • соціальна- формувати в міння співпрацювати у парах, групах; спілкування анг. мовою.

 

           Формування предметних компетентностей:

  • ознайомити учнів з рослинним і тваринним світом Африки;
  • формувати пізнавальний інтерес в кожного учня та особисту зацікавленість; самостійною дослідницькою діяльністю;
  • вміння працювати з додатковою літературою;
  • розвивати мовлення, мислення,уяву, зорову пам'ять та фонематичний слух;
  • виховувати пізнавальний інтерес. 

   Outcames: by the and of the lesson students will able: (очікувані результати)

   -name the wild animals and describe them

   Обладнання. Підручники, карта Африки, ігрові осередки, плакати з малюнками,                  презентація, відеозаписи, іграшки-тварини, пальма з пластикових пляшок, глобус.

  Тип уроку: інтегрований урок-подорож

Хід уроку

І.Організаційний момент.

     У нас сьогодні – ніби свято,

Гостей зібралося багато.

   Ану ж на мене подивіться.

     І до гостей всі поверніться

       При вітайтесь, посміхніться.

Як в народі кажуть:» Добрий гість-дому радість»

Сьогодні у нас незвичайний урок

Англійська з природознавством

будуть йти в один крок.

Тож думками зібрались сіли гарненько

Щоб не гаяти часу- починаймо швиденько!

 

ІІ. Повідомлення чергового синоптика .Warming up.

  1. Виступ чергового
  2. Операція «Глобус»

 

 

 

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

На попередньому уроці ми почали мадрувати з вами дивовижним і загадковим материком, улюбленицею Сонця – Африкою.

Ця дивовижна та унікальна Африка! Яка ж вона насправді? Я пропоную вам продовжити подорож до цього материка, але тільки тоді, коли ми виконаємо певні завдання.

Тож ви часу не гайте,

Відповіді чіткі давайте!

1.Мозковий штурм. Мікрофон.

1. Африка – це..

а) перший за величиною материк земної кулі;

б) другий за величиною материк земної кулі;

в)третій за величиною материк земної кулі.

2.Це найспекотніший континент, тому що..

а) знаходиться біля материка Євразії;

б) майже посередині його перетинає екватор;

в) є пустиня Сахара.

3. Материк омивається водами…

а) Атлантичного та Індійського океанів та Чорного моря;

б) Атлантичного й Тихого океанів та Середземного моря;

в) Атлантичного та Індійського океанів та Середземного  моря.

4.На території Африки розміщена найбільша пустеля…

а) Сахара; б) Мадагаскар, в) Ніл

5. Африка багата на корисні копалини:

а) золото, платину, пісок, граніт;

б) камяне  вугілля, нафту, газ, золото;

в) золото, платину, алмази, уранові руди, нафту, газ.

6. Найдовша річка світу на території Африки:

а)Конго; б) Дніпро; в) Ніл.

2.Робота в парах. Прийом «Картографічна розминка»

Два учні біля дошки. Один задає питання, інший- відповідає.

Показати на карті материк Африка; океани, які омивають материк; острів Мадагаскар,

Річку Ніл, гори, найвищу точку Африки – гора Кіліманджаро (5895м);пустелю Сахару, річку Конго, озеро Вікторія.

  • Молодці! Гарно справились із завданням. А щоб ви ще хотіли дізнатися про цей материк? Адже наші знання ще не повні?

 

 

 

 

 

 

 

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

1.Метод прогнозування

-Я пропоную вам продовжити подорож до материка. А що ми там будемо вивчати та досліджувати, ви дізнаєтесь переглянувши відео ролик.

Let’s dance together!

Відеоролик

V. Повідомлення теми та мети уроку.

Отже тема нашого уроку « Тваринний і рослинний світ Африки»

Topic: “Animals and plants in Africa”

VI. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розподіл доручень

Oтже, щоб краще вивчити та дослідити рослинний і тваринний світ Африки, нам потрібно там побувати. Отож вирушємо у подорож. Так як нам потрібні науковці та експерти, я пропоную обрати науковцями- хлопців, а експертами – дівчат.

2. Підготовка до подорожі

-Who is speаk English? Harasiuta is helper.

What do you need to the trip? ( cap, map,sunglasses, water….)

3.Уявний переліт

  • Let’s go to the Africa!
  • Shart your eyes?

Звук літака.

  • Open  your eyes?
  • Are we there in airport? Ми з вами прилетіли в аеропорт. Куди
  1. Робота з картою. Операція «Таксі»

 

5. Зупинка «Савана»

5.1 Доповідь науковця.

- Савана Африки- це 40% території материка, вони подібні до наших степів. Тут є два сезони: літній (дощі) і сухий (зима).У сезон дощу багато рослинної їжі, тому і травоїдних тварин багато – антилоп, зебр, жираф, слонів, буйволів, носорогів, у водоймах бегемотів. Хижаки саван – це леви, гепарди, шакали, гієни, небезпечні крокодили (нільський, до 6 м). Серед птахів поширені африканський страус( до 3 м), швидкість бігу якого – 70км/год, птах- секретар, що наздоганяє змію і вбиває ударами ніг, в заростях папірусу, очерету водяться фламінго, ібіси, марабу. Тут височіють баобаби, зонтичні акації, пальми, трапляються алое та молочай, деревоподібні рослини без колючок.

5.2.Запитання до науковця. Яка найбільша тварина саван?

5.3 Тренуємо пам’ять

5.4 Загадки

5.5  Пісня  « Working in the jungle”

 

 

 

 

6. Зупинка «Вологі тропічні екваторіальні ліси, або джунглі»

6.1 Введення лексичних одиниць

6.2 Доповідь науковця.

- По обидва боки від екватора розташовані вологі тропічні ліси, або джунглі. Тому тут немає пір року – однаково тепло цілий рік і щодня ллють дощі. Такі сприятливі умови дають можливість населити близько 25 000 видів рослин, з яких 1000 видів-дерева.

Тут ростуть густі вічнозелені ліси, в яких листя змінюється протягом 2-3 років, фікуси, пальми, чорне, червоне, залізне, хлібне кавове, какао- дерева. Тягнуться ліани, чагарники. Тварин, які переважно живуть на деревах і живляться їх плодами, налічується дуже багато: мартишки, шимпанзе ,папуги, дятли, бананаїди, фруктові голуби. Хижак лісу – леопард, в хащах є горили, карликові жирафи і бегемоти, свині китицевухі й олені африканські.

Довгими колонами рухаються кочові мурахи, які з’їдають все на своєму шляху. Групами селяться терміти, змії, землерийки, різні ящірки.

6.3. Запитання до науковця. Що можеш сказати про ґрунтовий покрив?

6.4 Діалог «Мавпи та папуги»

- Діти як ви думаєте, яка ще природна зона в нас залишилась?

- На чому можна пересуватись  по Сахарі?

6.5 Операція «Верблюд»

7. Зупинка «Пустеля Сахара»

7.1 Доповідь науковця.

У північній Африці розташована пустеля Сахара- найбільша й найспекотніша у всьому світі. Тому рослинність тут бідна або її взагалі немає. І тільки оазиси, які є біля джерел в долинах річок, можуть потішити фініковою пальмою і різномаїттям трав.

Тварини тут також пристосовані до життя в пустелі. Долаючи значні відстані, бігають антилопи, ховаються в пісок ящірки, черепахи, змії, на окраїнах трапляються гієниі леви, поширені саранча, жуки, скорпіони. Жителі Сахари говорять так: «Сонце в нашій країні змушує кричати навіть каміння»

7.2 Запитання до науковця. Чому говорять, що Сахара -це море без води?

VII. Закріплення вивченого  матеріалу.

     1. Гра «Яка тваринка зайва»

    2. Групова робота « Describe an animal»

It is ___________________.

It has got___________________.

It eats ________________.

It lives in ____________________.

  1. Асоціативний кущ. (Скласти пазли природні зони та написати тварини та рослини)

 

 

 

 

VIII. Узагальнення та систематизація  знань. Підсумок уроку.

  1. «Прикрашаємо пальму»

З того часу, як люди Природу на Землі почали зневажати,

Змушений Бог був на Землю ангела послати.

Йому ім’я важливе – «еколог» - вирішив надати,

Всіх вас прошу це добре запам’ятати.

  • Діти погляньте на нашу пальму. З чого вона виготовлена? А зараз візьміть стрічки, того кольору, яким на вашу думку був сьогоднішній урок і прив’яжіть на нашу пальму. І нехай ваші знання будуть міцними.
  1.  Домашнє завдання. В зошиті с. 29 (вирізати та наклеїти фото з додатків; підписати на англійській мові)

 

 

 

 

 

-

 

 

 

  •  

 

 

docx
Додав(-ла)
Бузун Леся
Додано
2 березня 2021
Переглядів
2278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку