20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Урок "Рослинний світ Куп'янщини "

Про матеріал
В даних матеріалах до уроків дібрані завдання, які можна використовувати протягом одного дня в першому класі за тематикою "Рослинний світ нашої місцевості"
Перегляд файлу

Вівторок

Тема дня: Рослинний світ Купянщини

Проблемне питання: Якими бувають рослини?

Очікувані результати на кінець дня: 

 знатимуть:                на які групи поділяються рослини;

                                       які рослини ростуть у нашій місцевості;

                                        яке значення мають рослини у житті людей.

  умітимуть:                 розпізнавати групи рослин за їх ознаками.

Я досліджую світ

Математика

Навчання грамоти (письмо)

Мистецтво

«Які бувають рослини»

«Десятки та одиниці»

Закріплення уміння письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту

Українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина». Аплікація «Краса лісу».

Учні знатимуть:

- на які групи поділяються рослини;

- про предмети живої природи;

- про значення природи для людей.

Умітимуть:

розпізнавати живу природу;

групувати об’єкти довкілля за їх ознаками.

Учні знатимуть:

що таке десятки і одиниці.

Умітимуть:

визначати десятки і одиниці у складі

 двоцифрового числа;

порівнювати числа різними способами;

виконувати додавання і віднімання на основі нумерації чисел.

Учні знатимуть:

Графічне поєднання вивчених букв;

які звуки відносяться до твердих приголосних, м’яких приголосних.

Умітимуть:

Називати і розбірливо писати вивчені малі й великі літери українського алфавіту;

Списувати речення з друкованого тексту.

 

Учні знатимуть:

слова української народної пісні «Ой, єсть в лісі калина»;

правила творчої співпраці.

Умітимуть:

Виконувати пісню «у ролях», відтворюючи образ мімікою, пластикою рухів;

Вирізувати предмети геометричної форми; спостерігати різноманітність і красу природних форм рослин у навколишньому середовищі.

 

Орієнтовні завдання

Я досліджую світ

 

Тема : Які бувають рослини?

  1. Ранкове коло.

    Гра «Рослини нашого лісу»

Умови гри

У чарівній скриньці  лежать: гілочка сосни, березовий листочок,  дубовий листочок  , кленовий листочок. Кожна дитина бере 1 листочок із скриньки і розповідає все, що знає про цю рослину. 

  • Як назвати одним словом ці рослини? (дерева)

Ми сьогодні познайомимося з деревами рідного краю.

Робота в групах

Перед дітьми картки двох кольорів: жовтий і зелений. Обєднатися за кольором у дві групи.

Картинки по запросу как выглядит сосна фотоКартинки по запросу как выглядит береза  фото

 

 

  1. Гра «Пазли»

Умови гри

На зворотній стороні карток, які діти собі обрали є частинки від цілого малюнка. Кожна група складає свій малюнок.

Результат гри

1 група  отримує малюнок сосни

  1. група  --- малюнок берези.

Бесіда

  • Назвіть свої дерева (береза, сосна)

Групи отримують гілочки з берези і сосни. Давайте їх порівняємо.

  • Що на гілочках берези? (листочки)
  • Що є на гілочці сосни? (хвоїнки)
  • Чим відрізняються листочки і хвоїнки?

Підводиться підсумок і з’ясовуємо, що дерева поділяються на 2 групи: хвойні і листяні.

 Перегляд відеопрезентації  «Хвойні та листяні дерева»

https://www.youtube.com/watch?v=3W3du2Le330

  • Чим подібні хвойні та листяні дерева?
  • У чому відмінність хвойних та листяних дерев?

 

  1. Гра Розшифруй слово»

Умови гри

Вписати букви у відповідні клітинки і прочитати назви дерев, які ми можемо зустріти в наших лісах.

 

 

1 група

е     н     л       к

  

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

У      д      б

2 група  

 

 

 

 

 

 

х                    г                      р                    о                  і 

с         а                о

 

 

 

 

 

 

 

и           к

Перед дітьми з’являються малюнки цих дерев.

Картинки по запросу малюнок кленаКартинки по запросу малюнок дуба

Похожее изображениеКартинки по запросу малюнок дерева осикиПохожее изображениеКартинки по запросу малюнок дерева осикиШАБЛОНИ І КАРТИНКИ ЛИСТЯ РІЗНИХ ДЕРЕВКартинки по запросу малюнок дерева осики

Бесіда.

  • До якої групи відносяться ці дерева? Чому?

 

 

Математика

Тема.  Десятки та одиниці

Усний рахунок

На парті лежать  геометричні фігури. Діти обирають ту фігуру. Яка їм подобається. Потім об’єднуються за ними у групи.

  1. Гра «Шифрувальники»

Умова гри.

Розставити букви по порядку і ви дізнаєтесь:

 - Яке дерево навесні першим зацвітає у нас на Купянщині ?

10

12

11

15

14

13

 в

л

і

а

х

ь

 

13

10

15

11

12

14

и

л

а

і

щ

н

 

 

  •  
  •  На якому дереві першими зявляються листочки?

11

10

13

16

14

15

е

б

р

А

е

з

 

11

13

12

10

и

а

п

л

 

Розгляд  малюнків рослин, які діти розгадали.

  1. Гра «Зайва рослина»

Яка рослина зайва і чому? (ліщина, тому що це кущ)

 

 Картинки по запросу малюнок вільхиПохожее изображениеКартинки по запросу малюнок ліщини

Картинки по запросу малюнок березиКартинки по запросу фотографія липи

  1.  Гра «Зашифроване слово»

Умови гри.

Виконати арифметичні дії і ви отримаєте числа. Це ключ до шифру. Кожній цифрі відповідає певна літера. Тоді ми дізнаємося які ліси є у нашій місцевості.

и

 х

й

  в

 и

  н

к

 о

14

10

17

8

13

 15

9

1

 

1 група

8+2=                        6-5=              10+5=             7+10=

7+1=                         10+7=           10+3=             

 

2 група

і

м

а

ш

и

н

й

5

14

8

7

17

10

9

 

10+4=              2+5=            4+6=              7+2=

8-3=                 4+4=           10+7=

 

! група отримала хвойний ліс, 2 група –мішаний.

Бесіда:

  • Назвіть дерева, які ростуть у хвойному лісі? (сосна. ялинка ..)
  • Які дерева ростуть у хвойному лісі нашого району? (сосна)
  • А які дерева ростуть у мішаному лісі? (сосна,береза, осика, клен…)

 

 

 

Мистецтво

Тема . Українська народна пісня «Ой , єсть в лісі калина».  Виконання аплікації  «Краса лісу».

  1. Слухання і розучування  української народної пісні  «Ой, єсть в лісі калина» https://www.youtube.com/watch?v=pKc1QE-cH4M
  2. Гра «Улюбена   рослина»

 Умови гри.  На столі лежать малюнки ялинки і калини. Пропоную дітям взяти ту рослину  яка  їм більше подобається.

Бесіда.

Назвати рослину і сказати до якої групи вона відноситься і пояснити чому.

(Ялинка—дерево, калина --кущ)

  1. Діти об’єднуються у дві групи(1 група «ялинка»,   2 група «калинка»)  і далі кожна група виконує свою аплікацію.

Ялинки, або куща  калини.

Кінцевий результат.

Створюємо спільну картину де ми бачимо ліс з ялинок і калини.

--який вид лісу ми створили? (мішаний)

--Чому мішаний? ?

 

 

 

 

Картинки по запросу аплікація з паперу ялинкаКартинки по запросу аплікація з паперу ялинка 

 

 

 

 

Навчання грамоти

Тема Закріплення уміння написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

  1. Гра «Збери букет»

  На столі лежать фішки твердих приголосних і м’яких приголосних звуків. Кожна дитина обирає одну фішку і називає який це звук і за ними об’єднуються у дві групи.

Умови гри.   Кожна група отримує картки з малюнками квітів.

1 група збирає свій букет з квітів, назва яких починається з м’яких приголосних звуків.

2 група збирає букет з квітів, назва яких починається з твердих приголосних звуків.

 Тюльпан, пролісок, конвалія, ромашка, півонія, троянда, мак, лілія, фіалка.

Картинки по запросу малюнок тюльпанаКартинки по запросу малюнок пролісокКартинки по запросу малюнок конваліяКартинки по запросу малюнок конвалія

Картинки по запросу малюнок ромашкаКартинки по запросу малюнок ромашкаКартинки по запросу малюнок півоніяКартинки по запросу малюнок півоніяКартинки по запросу малюнок ромашкаКартинки по запросу малюнок ромашка

Картинки по запросу малюнок троянда                           Картинки по запросу малюнок квітів  Азбука квітів                                    Азбука квітів

Бесіда.

  • Чи можемо ми назвати ці рослини деревами? Чому?
  • А кущами? Чому?
  • Якщо квіти не дерева і не кущі. То до якої групи ми можемо їх віднести?

Квіти—це трава, тому що у них стебло м’яке і соковите.

Картинки по запросу малюнок трояндаКартинки по запросу малюнок троянда

 

  1. Гра «Плутанка»

Умови гри. Кожна група повинна розшифрувати речення і записати його в зошит і потім пояснити. Як вони його розуміють.

1 група.

         Е                        е                        і                           л

                             Р                                           т                         і

Б                                      ж                                       ь                                   с.

 

2 група.

 

       І                   ц                       а                                          о                       с

              с--                       н                    ш                        б             г         т         т   

л                                 е                                   е                                   а                      в        о

 

Бережіть ліс.

Ліс—це наше багатство.

Бесіда.

--Чому ми повинні берегти ліс?

-- Чому так кажуть: «Ліс –це наше багатство»?

Підсумок.  Ми повинні берегти ліс. Тому що він дає нам їжу, ліки, свіже повітря. Це краса нашої природи.

 

Роботу виконали: Акентьєва Валентина Петрівна

                                  Климчук Марія Дмитрівна   

 

 

docx
Додано
17 лютого
Переглядів
133
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку