Вівторок
Тема дня: Рослинний світ Куп’янщини
Проблемне питання: Якими бувають рослини?
Очікувані результати на кінець дня:
знатимуть: на які групи поділяються рослини;
які рослини ростуть у нашій місцевості;
яке значення мають рослини у житті людей.
умітимуть: розпізнавати групи рослин за їх ознаками.
Я досліджую світ |
Математика |
Навчання грамоти (письмо) |
Мистецтво |
«Які бувають рослини» |
«Десятки та одиниці» |
Закріплення уміння письма вивчених букв. Списування з друкованого тексту |
Українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина». Аплікація «Краса лісу». |
Учні знатимуть: - на які групи поділяються рослини; - про предмети живої природи; - про значення природи для людей. Умітимуть: розпізнавати живу природу; групувати об’єкти довкілля за їх ознаками. |
Учні знатимуть: що таке десятки і одиниці. Умітимуть: визначати десятки і одиниці у складі двоцифрового числа; порівнювати числа різними способами; виконувати додавання і віднімання на основі нумерації чисел. |
Учні знатимуть: Графічне поєднання вивчених букв; які звуки відносяться до твердих приголосних, м’яких приголосних. Умітимуть: Називати і розбірливо писати вивчені малі й великі літери українського алфавіту; Списувати речення з друкованого тексту.
|
Учні знатимуть: слова української народної пісні «Ой, єсть в лісі калина»; правила творчої співпраці. Умітимуть: Виконувати пісню «у ролях», відтворюючи образ мімікою, пластикою рухів; Вирізувати предмети геометричної форми; спостерігати різноманітність і красу природних форм рослин у навколишньому середовищі. |
Орієнтовні завдання
Я досліджую світ
Тема : Які бувають рослини?
Гра «Рослини нашого лісу»
Умови гри
У чарівній скриньці лежать: гілочка сосни, березовий листочок, дубовий листочок , кленовий листочок. Кожна дитина бере 1 листочок із скриньки і розповідає все, що знає про цю рослину.
Ми сьогодні познайомимося з деревами рідного краю.
Робота в групах
Перед дітьми картки двох кольорів: жовтий і зелений. Об’єднатися за кольором у дві групи.
Умови гри
На зворотній стороні карток, які діти собі обрали є частинки від цілого малюнка. Кожна група складає свій малюнок.
Результат гри
1 група отримує малюнок сосни
Бесіда
Групи отримують гілочки з берези і сосни. Давайте їх порівняємо.
Підводиться підсумок і з’ясовуємо, що дерева поділяються на 2 групи: хвойні і листяні.
Перегляд відеопрезентації «Хвойні та листяні дерева»
https://www.youtube.com/watch?v=3W3du2Le330
Умови гри
Вписати букви у відповідні клітинки і прочитати назви дерев, які ми можемо зустріти в наших лісах.
1 група
е н л к
|
|
|
|
|
|
|
У д б
2 група
|
|
|
|
|
х г р о і
с а о
|
|
|
|
|
и к
Перед дітьми з’являються малюнки цих дерев.
Математика
Тема. Десятки та одиниці
Усний рахунок
На парті лежать геометричні фігури. Діти обирають ту фігуру. Яка їм подобається. Потім об’єднуються за ними у групи.
Умова гри.
Розставити букви по порядку і ви дізнаєтесь:
- Яке дерево навесні першим зацвітає у нас на Куп’янщині ?
10 |
12 |
11 |
15 |
14 |
13 |
в |
л |
і |
а |
х |
ь |
13 |
10 |
15 |
11 |
12 |
14 |
и |
л |
а |
і |
щ |
н |
11 |
10 |
13 |
16 |
14 |
15 |
е |
б |
р |
А |
е |
з |
11 |
13 |
12 |
10 |
и |
а |
п |
л |
Розгляд малюнків рослин, які діти розгадали.
Яка рослина зайва і чому? (ліщина, тому що це кущ)
Умови гри.
Виконати арифметичні дії і ви отримаєте числа. Це ключ до шифру. Кожній цифрі відповідає певна літера. Тоді ми дізнаємося які ліси є у нашій місцевості.
и |
х |
й |
в |
и |
н |
к |
о |
14 |
10 |
17 |
8 |
13 |
15 |
9 |
1 |
1 група
8+2= 6-5= 10+5= 7+10=
7+1= 10+7= 10+3=
2 група
і |
м |
а |
ш |
и |
н |
й |
5 |
14 |
8 |
7 |
17 |
10 |
9 |
10+4= 2+5= 4+6= 7+2=
8-3= 4+4= 10+7=
! група отримала хвойний ліс, 2 група –мішаний.
Бесіда:
Мистецтво
Тема . Українська народна пісня «Ой , єсть в лісі калина». Виконання аплікації «Краса лісу».
Умови гри. На столі лежать малюнки ялинки і калини. Пропоную дітям взяти ту рослину яка їм більше подобається.
Бесіда.
Назвати рослину і сказати до якої групи вона відноситься і пояснити чому.
(Ялинка—дерево, калина --кущ)
Ялинки, або куща калини.
Кінцевий результат.
Створюємо спільну картину де ми бачимо ліс з ялинок і калини.
--який вид лісу ми створили? (мішаний)
--Чому мішаний? ?
Навчання грамоти
Тема Закріплення уміння написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.
На столі лежать фішки твердих приголосних і м’яких приголосних звуків. Кожна дитина обирає одну фішку і називає який це звук і за ними об’єднуються у дві групи.
Умови гри. Кожна група отримує картки з малюнками квітів.
1 група збирає свій букет з квітів, назва яких починається з м’яких приголосних звуків.
2 група збирає букет з квітів, назва яких починається з твердих приголосних звуків.
Тюльпан, пролісок, конвалія, ромашка, півонія, троянда, мак, лілія, фіалка.
Бесіда.
Квіти—це трава, тому що у них стебло м’яке і соковите.
Умови гри. Кожна група повинна розшифрувати речення і записати його в зошит і потім пояснити. Як вони його розуміють.
1 група.
Е е і л
Р т і
Б ж ь с.
2 група.
І ц а о с
с-- н ш б г т т
л е е а в о
Бережіть ліс.
Ліс—це наше багатство.
Бесіда.
--Чому ми повинні берегти ліс?
-- Чому так кажуть: «Ліс –це наше багатство»?
Підсумок. Ми повинні берегти ліс. Тому що він дає нам їжу, ліки, свіже повітря. Це краса нашої природи.
Роботу виконали: Акентьєва Валентина Петрівна
Климчук Марія Дмитрівна