Урок "Рослинний та тваринний світ Південної Америки"

Про матеріал
Даний урок допоможе учням закріпити знання про карту півкуль, розміщення материків та океанів; ознайомить учнів з рослинним і тваринним світом Південної Америки; навчить складати презентації, розповіді про природу материків; виступати перед класом з підготовленою інформацією; удосконалювати вміння роботи в групах, парах; виховувати пізнавальний інтерес та патріотичне ставлення до рідної землі.
Перегляд файлу

Тема:  Рослинний та тваринний світ Південної Америки.

Мета: Закріпити знання про карту півкуль, розміщення материків та океанів; ознайомити учнів з рослинним і тваринним світом Південної Америки; розвивати мовлення, мислення, увагу; вчити складати презентації, розповіді про природу материків; виступати перед класом з підготовленою інформацією; удосконалювати вміння роботи в групах, парах; виховувати пізнавальний інтерес та патріотичне ставлення до рідної землі.

Обладнання: карта, глобус, атлас, пазли-материки, ілюстрації тварин, завдання для груп, ноутбуки, презентація.

 

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання.

  • Добрий день, малята,

   Хлопчики й дівчата.

   В цьому класі друзі всі?

  • В цьому класі друзі всі.

   Я і ти, і ми, і ви.

   Посміхнись тому хто зліва.

   Посміхнись тому хто справа.

   Ми одна сім’я.

  • Любі гості, вчителі,

      Вас вітаєм щиро всі.

      Посміхнемось Вам всі щиро,

      Побажаєм щастя й миру.

      Ми одна сім’я.

2. Прийом «Мій настрій»

            Аутотренінг.

    Створення позитивного настрою (смайлики, стрічки)

II. Мотивація навчальної діяльності

1. Повідомлення теми та мети уроку

- Сьогодні, діти, я пропоную відправитись разом у наступну подорож-експедицію по материках. Але для цього ми повинні з вами підготуватись. Для того, щоб розпочати якусь важливу справу потрібно мати план та багаж знань.

- Як називається материк на якому ми з вами живемо?

- Євразія.

- Так от, це буде наш «Берег сподівань».

- А подорожувати ми будемо до Південної Америки. Там буде наш «Берег звершень».

- Тож на що ви сподіваєтесь?

- Які завдання пропонуєте, щоб звершились наші сподівання.

(діти пропонують, вчитель доповнює)

 

 

 

2.Об’єднаємось в групи.

1. «Науковці», 2. «Біологи», 3. «Зоологи».

- Оберіть капітанів.

  Девіз експедиції: «Єдиний шлях, який веде до знань – це діяльність».

 

3.Починаємо діяти. Гра «Мікрофон».

  • Скільки є океанів?
  • Які ви знаєте океани?
  • Який найбільший океан?
  • Який найменший океан?
  • Скільки є материків?
  • Який найбільший материк?
  • Який другий за величиною материк?
  • Який третій?
  • Який четвертий?
  • Скільки теплових поясів є на материку Євразія?
  • На якому материку розкинулась пустеля Сахара?
  • Який материк омивають всі океани?
  • Який материк омивають три океани?

 

4. Фізкультхвилинка «Сторони горизонту»

- Бачу ви готові до експедиціїї, тож вирушаймо.

- Капітани команд підійдіть до карти. Покажіть кожен материк та океани.

 

5. Завдання для груп. «Пазли».

   1 група. Скласти найбільший материк.

   2 група. Другий за величиною материк.

   3 група. Третій за величиною.

Виконані роботи прикріпити на дошці.

 

6. Робота з контурною картою.

 

- Обведіть материк Південна Америка.

- Ось ми з вами добралися до берегів четвертого за величиною материка.

- А хто ж найперший відкив Америку?

- Про це та про ландшафт Південної Америки повідомить група «Науковців».

Виступають члени групи «Науковців».

- Рослинний та тваринний світ досліджували «Біологи» та «Зоологи».

 

7. Робота з підручником та зошитом на стор. 33, завд. 2.

Робота в парі.

- Упізнай і підкресли правильні назви рослин.

Стор. 34, завд. 4. Упізнай тварин саван за фрагментами. Підпиши.

 

Фізкультхвилинка (музична).

 

8. Пропоную переглянути презентацію про Південну Америку.

 

 

 

9.Гра «Чарівна скринька» (робота в групі)

Загадки про рослини завезені на наш материк із Південної Америки.

Під землею народилась

І для борщику згодилась.

Мене чистять, ріжуть, труть,

Смажать, варять і печуть. (Картопля)

Зелений чуб, червоний бік.

Смачний із нього томатний сік. (Помідор)

Смачний напій із мене варять,

Його всі діти полюбляють.(Какао)

 

10.Торбинка-цікавинка

Цікаві відомості про рослинний світ Південної Америки.

 

ІІІ. Удосконалення і узагальнення знань.

Інтерактивна гра «Так чи ні?»

  • Дерева в лісах Південної Америки досягають висоти майже чотирьох 16-поверхових будинків, поставлених один на одного. Так чи ні?

 

  • У Південній Америці росте гевея — дерево, із соку якого виготовляють гуму. Так чи ні?

 

  • У Південній Америці росте кавове дерево. Так чи ні?

 

  • Найдовша у світі змія — аноконда. Так чи ні?

 

  • У Південній Америці росте трава банан? Так чи ні?

 

  • У Південній Америці ростуте ананас? Так чи ні?

 

  • У річках Південної Америки водяться крокодили?Так чи ні?

 

  • Білі ведмеді живуть у Південній Америці? Так чи ні?

 

  • Піранья живе у річці Амазонці? Так чи ні?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Підсумок уроку.

        Рефлексія

«Роблю висновок»

  • Про що йшлося сьогодні на уроці?
  • Що нового дізнались?
  • Що сподобалось та запам’яталось?
  • Як ви вважаєте, чи звершилися наші сподівання?
  • Молодці! Підрахуйте отримані фішки за урок. Це ваші оцінки.
  • Заповніть картку самооцінки.(вчитель називає бали)
  • Подякуйте один одному за співпрацю, похваліть себе, оцініть урок та свій настрій смайликом.
  • Дякую всім за мандрівку.
  • Карло Гольдоні сказав: «Розумний мандрівник ніколи не зневажає свою власну країну»
  • Станьте в коло єдності та візміться за руки!
  • Кожен материк цікавий та унікальний, але найкращий наш рідний край.

 

Ми – українці – велика родина,

Мова і пісня у нас солов’їна.

Квітне в садочках червона калина,

Бо найрідніша для нас Україна!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАТАЛІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

 

 

 

 

 

РОСЛИННИЙ І ТВАРИННИЙ СВІТ

ПІВДЕННОЇ АМЕРИКИ

ПРИРОДОЗНАВСТВО

4 КЛАС

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель:

Мамчуровська Т.М.

2019 р.

 

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

Картка самооцінки

1. Ви брали активну участь у роботі групи?

2. Ви вносили в далі пропозиції?

3. Ви надавали підтримку іншим членам групи?

4. Ви готували інформацію до даної теми?

 

doc
Додано
31 березня 2019
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку