Математика. 6 клас.
Тема. Розкриття дужок
I. Організаційний момент.
II. Перевірка домашнього завдання (якщо виникли труднощі).
III. Повідомлення теми уроку.
IV. Робота на уроці.
1. Коротка самостійна робота за дошкою (2 учні)
Дошка 1.
а);
б) 4,6 - 9,2;
в) -b (2 - 3a);
г) -5,3 — (12,1);
д)
е)
Дошка 2.
а);
б) 16,8 - (-2,6);
в) a (2b - 7);
г) -17,9 - 10,1;
д)
е)
2. Теоретичний матеріал
a + (b + c) = a + b + c
a - (b + c) = a – b - c
a - ( - b - c) = a + b + c тощо
3. Розкриття дужок на практиці.
а) a + b – (b – c) + d
б) a - (b + c) - (a - b)
в) а – b – c + (d - a)
Моментальна оцінка!
Спростіть вираз 1,5 (-2,4a + 3,8b) - 1,6 (2,5a - b), якщо a = 2, b = -3
Самостійна робота.
1 варіант – с. 27 №198, №201
2 варіант – с. 53 №198, №201
Дз – обмін варіантами