Я досліджую світ
Тема уроку: Розпізнавання і реагування на застережливі знаки, сигнали «Повітряна тривога», «Обережно: міни». Поведінка під час виявлення незнайомих предметів.
Очікувані результати: учні пояснюють можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці; вибирають безпечні місця для гри, прогулянки; дотримуються правил безпеки при виявленні незнайомих предметів; відповідально ставляться не тільки до власного життя та здоров’я, а також до життя і здоров’я інших людей.
Мета:
спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, здоров’язбережувальна компетентність, соціальні і громадські компетентності.
Хід уроку
І.Організаційний етап
Налаштування на урок:
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Згадаємо про небезпечні ситуації, які можуть підстерігати вас вдома.
Виконайте інтерактивну вправу за посиланням:
https://learningapps.org/view21789437
Яких правил безпечної поведінки потрібно дотримуватися вдома?
Пригадаємо телефони екстрених служб: (101, 102, 103, 104, 112)
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Про яку небезпеку повідомляє нам цей герой?
Життя сьогодні – дуже непередбачуване. Про це свідчать і події, які розгортаються зараз в Україні та й у всьому світі. Тому, у житті кожної людини зустрічаються різні непередбачувані випадки, часом загрозливі для особистої безпеки. Сьогодні ми поговоримо з вами на дуже важливу тему «Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети та правила поводження з ними».
Дізнаємося, як наше життя та здоров’я залежить від безпеки.
IV. Повідомлення теми і мети уроку
Як ви вважаєте, на яку тему ми сьогодні будемо спілкуватись? Правильно, сьогодні ми розширимо свої знання про мінну безпеку, про вибухонебезпечні предмети та сигнали «Повітряна тривога» «Обережно: міни»
Подумайте і сформулюйте задачі нашого уроку:
Здобути знання, які необхідні нам не тільки для збереження свого життя та здоров’я, а й життя і здоров’я інших людей.
Вчасно реагувати на сигнали «Повітряна тривога» «Обережно: міни».
Розпізнавати застережливі знаки.
V. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
1. Знайомство з вибухонебезпечними предметами.
Які ви знаєте вибухонебезпечні предмети?
Яку небезпеку для життя несуть вибухонебезпечні предмети?
2. Робота над складанням пам’ятки:
«Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета?»
Що означають застережливі знаки? 3. Виконання руханки з псом Патроном:
4. Перегляд мультфільму.
Закріпимо наші знання, переглянемо мультфільм про вибухонебезпечні предмети. http://youtube.com/watch?v=vVVICc46XCo
5. Бесіда
Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета?
Діти, що це за звуки? https://youtu.be/UetRvNzkbNQ
Це звуки повітряної тривоги.
Чи знаєте ви, які дії треба виконувати під час сигналу «Повітряна тривога?»
Де може нас застати повітряна тривога? (У школі, на вулиці, вдома)
1.
2.
Як діяти, якщо немає поруч укриття?
6. Дидактична гра «Так-Ні»
Вчитель називає предмети, а учні обирають правильний варіант.
VI. Закріплення вивченого матеріалу
Виконай інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/52561406
VII. Домашнє завдання
Розв’яжи кросворд та впиши слова у відповідні клітинки.
VІІ. Рефлексія.
Використані джерела: