Урок "Розпізнавання і реагування на застережливі знаки, сигнали "Повітряна тривога", "Обережно: міни". Поведінка під час виявлення незнайомих предметів.

Про матеріал
Урок з предмету "Я досліджую світ", в якому учні отримають знання з мінної безпеки, ознайомляться з видами вибухонебезпечних предметів, з діями у разі їх знаходження. Урок наповнений яскравими малюнками, корисними порадами, медіа ресурсами.
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема уроку: Розпізнавання і реагування на застережливі знаки, сигнали «Повітряна тривога», «Обережно: міни». Поведінка під час виявлення незнайомих предметів.

Очікувані результати: учні пояснюють можливі ризики для життя і здоров’я вдома, у школі, на вулиці; вибирають безпечні місця для гри, прогулянки; дотримуються правил безпеки при виявленні незнайомих предметів; відповідально ставляться не тільки до власного життя та здоров’я, а також до життя і здоров’я інших людей.

Мета:

  • формування предметних компетентностей: формування вмінь розпізнавати  та реагувати на сигнали «Повітряна тривога», «Обережно: міни»; розширити знання учнів про вибухонебезпечні предмети та правила поведінки під час їх виявлення. Формування вміння безпечної поведінки в надзвичайних ситуаціях. Виховання обережності, відповідальності та обачливе ставлення до власного життя і здоров’я;  розвиток умінь правильного вибору безпечних місць для гри, прогулянки;
  • формування ключових компетентностей:

спілкування державною мовою, уміння навчатися впродовж життя, здоров’язбережувальна компетентність, соціальні і громадські компетентності.

Хід уроку

І.Організаційний етап

Налаштування на урок:

C:\Users\HP\Desktop\2.jpg

ІІ. Мотивація навчальної  діяльності

Згадаємо про небезпечні ситуації, які можуть підстерігати вас вдома.

Виконайте інтерактивну вправу за посиланням:

https://learningapps.org/view21789437

Яких правил безпечної поведінки потрібно дотримуватися вдома?

Пригадаємо телефони екстрених служб: (101, 102,  103, 104, 112)

ІІІ.  Актуалізація опорних знань учнів

Про яку небезпеку повідомляє нам цей герой?

C:\Users\HP\Desktop\multserial-pes-patron-vid-dsns-ukrainy.jpg

C:\Users\HP\Desktop\_instagram_com_patron_dsns_1300x820.jpg

 

Життя сьогодні – дуже непередбачуване. Про це свідчать і події, які розгортаються зараз в Україні та й у всьому світі. Тому, у житті кожної людини зустрічаються різні непередбачувані випадки, часом загрозливі для особистої безпеки. Сьогодні ми поговоримо з вами на дуже важливу тему «Мінна безпека. Вибухонебезпечні предмети та правила поводження з ними».

Дізнаємося, як наше життя та здоров’я залежить від безпеки.

IV. Повідомлення теми і мети уроку

Як ви вважаєте, на яку тему ми сьогодні будемо спілкуватись?  Правильно, сьогодні ми розширимо свої знання про мінну безпеку, про вибухонебезпечні предмети та сигнали «Повітряна тривога» «Обережно: міни»

Подумайте і сформулюйте задачі нашого уроку:

Здобути знання, які необхідні нам не тільки для збереження свого життя та здоров’я, а й  життя і здоров’я інших людей.

Вчасно реагувати на сигнали «Повітряна тривога» «Обережно: міни».

Розпізнавати застережливі знаки.

    

V. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

1. Знайомство з вибухонебезпечними предметами.

Які ви знаєте вибухонебезпечні предмети?

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-53-16-758.jpgC:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-52-27-198.jpg C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-54-04-104.jpg  C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-55-04-799.jpg 

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-56-56-753.jpgC:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-54-38-078.jpg

Яку небезпеку для життя несуть вибухонебезпечні предмети?

 

2. Робота над складанням пам’ятки:

 «Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета?»

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_17-59-33-971.jpg

 Що означають застережливі знаки? C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-25-48-569.pngC:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-25-32-699.jpg3. Виконання руханки з псом Патроном:

https://youtu.be/foFUavVgKg4

4. Перегляд мультфільму.

Закріпимо наші знання, переглянемо мультфільм про вибухонебезпечні предмети. http://youtube.com/watch?v=vVVICc46XCo

5. Бесіда

Як діяти у разі знаходження вибухонебезпечного предмета?

Діти, що це за звуки? https://youtu.be/UetRvNzkbNQ

Це звуки повітряної тривоги.

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-28-28-985.jpg

Чи знаєте ви, які дії треба виконувати під час сигналу «Повітряна тривога?»

Де може нас застати повітряна тривога? (У школі, на вулиці, вдома)

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-26-29-978.jpg

 

 

 

1.

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-27-11-833.jpg

 

2.

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-29-48-502.jpg

 

 

 

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-30-47-973.jpg
 

Як діяти, якщо немає поруч укриття?

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_19-32-25-425.jpg

 

 

 

6. Дидактична гра «Так-Ні»

Вчитель називає предмети, а учні обирають правильний варіант. C:\Users\HP\Desktop\Без названия.pngC:\Users\HP\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_20-14-21-459.jpg

 

 

VI.  Закріплення вивченого матеріалу

Виконай інтерактивну вправу https://wordwall.net/uk/resource/52561406

 

VII. Домашнє завдання

Розв’яжи кросворд та впиши слова у відповідні клітинки.

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_20-22-52-788.jpg

 

 

 

 

VІІ. Рефлексія.

C:\Users\HP\Desktop\изображение_viber_2023-04-22_21-30-49-224.jpg

 

 

 

Використані джерела:

 

docx
Додано
23 квітня 2023
Переглядів
1092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку