Урок "Розпізнаю службові слова. Пишу службові слова окремо від інших"

Про матеріал
Дистанційна робота Досліджую службові слова Розпізнаю службові слова. Пишу службові слова окремо від інших
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційне навчання Українська мова. Досліджую службові слова. Розпізнаю службові слова. Пишу службові слова окремо від інших

Номер слайду 2

6 квітня. Дистанційна робота

Номер слайду 3

У світі словникових слів.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Вправа 1 с.105. Прочитай речення. Постав питання до кожного слова.

Номер слайду 11

Самоперевірка. Вправа 1  Друзі (хто?) прийшли (що зробили?) в парк (куди?).1) Назви́ слово, до якого не можна поставити питання. Прийменник в2) Які слова воно зв'язує? Прийшли в парк  (дієслово й іменник, найчастіше прийменники зв’язують іменники з іншими самостійними частинами мови)3) Перевір, чи буде речення зрозумілим без цього слова. Слова «Друзі прийшли парк» не утворюють речення, бо не виражається закінчена думка, оскільки слова не пов’язані між собою граматично (за допомогою закінчення, службового слова).4) Для чого служить це слово? Для зв'язку слів у реченні, щоб воно виражало закінчену думку

Номер слайду 12

Вправа 2,3 с.105. Службові слова не відповідають на питання. Вони служать для зв’язку слів у реченні.

Номер слайду 13

Самоперевірка. Службові слова не відповідають на питання, вони служать для зв’язку слів у реченні. Іменники: (що?) сон, дим (хто?) кіт.

Номер слайду 14

Вправа 4,5 с. 1054. Друзі вирішили здивувати одне одного небилицями та веселими пригодами. Прочитай небилицю, яку розповіла Родзинка. Поясни, які слова вона переплутала. 5. Випиши з небилиці службові слова разом із іменниками, що з ними зв’язані.

Номер слайду 15

Вправа 5 Виписали прийменники разом із іменниками, що з ними зв'язані: у ліс, під кущем, біля річки, до городу, по саду. Вправа 4 У ліс Незнайко увійшов — під кущем грибів знайшов. Біля річки посидів — наловив собі йоржів. До городу завітав — стиглу моркву накопав. А по саду походив — яблук з яблуні струсив.

Номер слайду 16

Вправа 7-8 с.106 Прочитай плутанку , яку розповіла Читалочка. Який настрій вона в тебе викликала?Виправ плутанку. Перебудуй виділені речення і запиши. Підкресли службові слова.

Номер слайду 17

1. Плутанка викликає радісний настрій. За струмком дзюрчить село. Небо в сонечку зійшло. Вистрибнув на півня пліт. Кукурікнув сірий кіт. Квітка сіла на бджолу. Дуб старий спиляв пилу. (В. Шаройко) За селом дзюрчить струмок. У небі сонечко зійшло. Півень вистрибнув на пліт. Замурчав сірий кіт. Бджола сіла на квітку. Пила спиляла старий дуб.

Номер слайду 18

Фізкультхвилинка

Номер слайду 19

https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-30/У нас в гостях –Мовка і Суржик Суржик знову проводить у Мовознавії свої експеременти. Цього разу він вирішив поділити усі слова на важливі та неважливі. Мудра Мова спробує йому пояснити, що кожне слово відіграє у реченні свою роль і є необхідним. Для цього вона познайомить тебе і Суржика із “словами-зв`язківцями”, які служать у Мовознавії.

Номер слайду 20

Вправа 1 с.1061. Родзинка загадала друзям загадку. Допоможи її розгадати.

Номер слайду 21

1. Відгадка: білочка2.1) Знайди в загадці службові слова. Прийменники: в, з, в, на. Сполучники: та, і2) Зроби висновок, як пишуться службові слова.

Номер слайду 22

Вправа 3-4 с.107 Щебетунчик запропонував свою загадку. Перевір, чи правильно він її записав. Відгадай загадку Щебетунчика і спиши без помилок. Підкресли службові слова.

Номер слайду 23

Прийшла кума з віником на бесіду з півником. Схопила півня на обід і замела мітлою слід. Відгадка: лисичка. Вправа 5-6. Запиши в зошит слово-відгадку. Побудуй звукову схему цього слова. Визнач, скільки в цьому слові букв і звуків.

Номер слайду 24

Вправа 5 Між листям і гілками по лісових доріжках біжить клубок із голками на коротеньких ніжках. Вправа 6 Відгадка: їжакЇжак – 4 букви («ї», «же», «а», «ка»), 5 звуків, звукова схема [= ● | — ● — ], звуковий розбір слова [й і ж а к], 2 склади (ї-жак)

Номер слайду 25

Суржик знову проводить у Мовознавії свої експеременти. Цього разу він вирішив поділити усі слова на важливі та неважливі. Мудра Мова спробує йому пояснити, що кожне слово відіграє у реченні свою роль і є необхідним. Для цього вона познайомить тебе і Суржика із “словами-зв`язківцями”, які служать у Мовознавії. https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-30/

Номер слайду 26

Домашні завдання. Вправа 6 с.106 Вправа 7 -8 с. 107

pptx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
5338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку