Тема. Розрізняю слова, які є загальними та власними назвами.
Мета: вчити розпізнавати слова, які відповідають на запитання Хто? Що?, вчити розрізняти слова, які є загальними та власними назвами, продовжити розвивати вміння аналізувати звуко-буквенний аналіз слова; формувати і розвивати навичку письма; розвивати мислення; збагачувати словниковий запас учня; виховувати патріотизм, наполегливість, толерантне ставлення до однокласників.
Тема. Розрізняю слова, які є загальними та власними назвами.
Мета: вчити розпізнавати слова, які відповідають на запитання Хто? Що?, вчити розрізняти слова, які є загальними та власними назвами, продовжити розвивати вміння аналізувати звуко-буквенний аналіз слова; формувати і розвивати навичку письма; розвивати мислення; збагачувати словниковий запас учня; виховувати патріотизм, наполегливість, толерантне ставлення до однокласників.
Обладнання: зошит з друкованою основою, картки завдання, гра «Хто? Що?», відеоконтент «Іменники», прищіпки.
Компетентності: здатність спілкуватися рідною мовою, інноваційність, соціальна, культурна, наскрізні вміння (читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно, здатність співпрацювати з іншими).
Очікувані результати: учень пише розбірливо, досліджує лексичне значення слова, розрізняє слова, які відповідають на питання Хто? Що?, розрізняє слова, які мають власні та загальні назви.
Клас: 2 клас.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація знань учнів.
Зз єц зь за єць заєць
Словникова робота: заєць. (значення слова)
Читання і обговорення вірша с.136
Кобза, скрипка, гітара, бандура, барабан – це….
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
- Перегляньте відео і ви дізнаєтеся про що ми будемо говорити на уроці. (Перегляд відеоконтесту «Іменник»).
- Про які слова ви дізналися?
- Отже, сьогодні ми знову будемо знову працювати з іменниками. Протягом уроку ми будемо працювати зі словами, які є загальними назвами та словами, які є власними назвами.
- А щоб краще нам запам’ятати ми будемо….. (Діти продовжують речення)
ІV. Опрацювання нового матеріалу.
Слава, Галина, Борис, Одеса, Рівне.
річка, озеро, автобус, дівчинка, тато.
- Який висновок ми можемо зробити?
В українській мові є слова- загальні назви, які пишуться з малої букви, і є слова- власні назви, які пишуться з великої літери.
- Які є в українській мові слова? Як пишуться загальні назви? Як пишуться власні назви? Додай свої слова.
Робота в парах. Робота за підручником С.52 впр.12 – письмово. Взаємоперевірка.
Фізкультхвилинка
VІ. Узагальнення і систематизація знань учнів.
Наталя Руденко і Катруся Лісова – подруги. Дівчата часто ходять у бібліотеку. Вони читають книги Олени Пчілки, Лесі Українки, Михайла Коцюбинського.
V. Підсумок уроку.
Вправа «Інтерв’ю»
- З якими словами ми сьогодні працювали на уроці?
- На які питання вони відповідають?
- До яких слів ми ставимо питання Хто?
- До яких слів ми ставимо питання Що?
- З якої літери ми пишемо загальні назви?
- З якої літери ми пишемо власні назви?
- Наведіть приклади слів….