Урок "Розумні пристрої і роботи"

Про матеріал
Урок розроблено за підручником «Інформатика» 4 клас, автори Воронцова Т.В. та інші 2021 року. Підручник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти і Типової освітньої програми, укладеної під керівництвом Р.Б. Шияна. Можна використовувати під програму О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

4 клас НУШ УРОК 6 вчитель: Кадченко О.А.

  НВК №240 «Соціум»

Тема уроку: Розумні пристрої і роботи.

Мета уроку: ознайомитися з розумними цифровими пристроями; дізнатися про штучний інтелект і роботів; проаналізувати види і сфери застосування сучасних роботів; розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.

Хід уроку

1. Організація класу.

- Всім доброго дня!

- Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Гра «лайк/дізлайк» (на відповідь «так» діти показують картку або жест «лайк», на відповідь «ні» - картку або жест «дізлайк»).

  • Заходити до класу натовпом, штовхаючи один одного. Ні
  • При роботі з комп’ютером руки можуть бути мокрими, брудними. Ні
  • Сидіти рівно, на відстані 50-60 см від екрана монітора. Так
  • Класти підручник, зошит тощо на монітор, клавіатуру. Ні
  • Не доторкатись до проводів, розеток, кнопок клавіатури, з якими тебе не знайомив учитель. Так
  • Починати роботу тільки за вказівкою вчителя. Так

2. Актуалізація опорних знань.

- Що зайве в кожному рядку?

клавіатура     мікрофон     сканер     монітор

навушники     джойстик     колонки     принтер

- Андрій завантажив два фільми розміром 1 ГБ 750 МБ та 2 ГБ 255 МБ. Оберіть носій інформації, на який можна записати обидва фільми.

  • Карта пам’яті 512 МБ
  • Флешнакопичувач 3 ГБ
  • Зовнішній жорсткий диск 1 ТБ

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

- Що спільного між смартфоном та SmartTV?

- Сьогодні, ми будемо говорити про розумні пристрої.

4. Опрацювання нового матеріалу.

- Розумними називають цифрові пристрої (девайси), які забезпечують приймання, збереження, обробку й передавання інформації. Зазвичай такі пристрої мають додаткові функції – навігацію, нагадування, ведення щоденника, фотографування, знімання відео, запис розповіді, прослуховування музики.

- Прикладом таких пристроїв є смартфони (від англ. smart – розумний і phone – телефон).

- Робот – це автономна машина, здатна отримувати інформацію із довкілля, здійснювати обчислення для прийняття рішень і виконувати дії.

- Роботи можуть виконувати важку й небезпечну роботу на виробництві. Вони також полегшують побут людей, наприклад робот-пилосос сам очищає підлогу від пилу.

- У світі створюють дедалі більше роботів зі штучним інтелектом. Штучний інтелект – це здатність комп’ютерної системи самостійно здобувати, обробляти та застосовувати знання і вміння подібно до того, як це робить людина.

- Один із таких роботів – Софія – людиноподібний робот (андроїд) у вигляді жінки. Він уміє виражати близько 60 емоцій і підтримує розмову кількома мовами.

(перегляд відео про робота посилання з підручника)

- Що вміє дівчина-робот?

- Сучасних роботів зі штучним інтелектом використовують у всіх сферах людського життя. (аналіз сайту https://is.gd/Lw2HRD)

5. Фізкультхвилинка. (відео)

6. Робота з зошитом.

(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)

7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.

- Зобразити в графічному редакторі модель власного робота, використовуючи текстове поле, описати його можливості.

8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.

9. Завдання на опрацювання. Підручник розділ 5. Зошит ст. 18-20.

10. Підведення підсумків уроку.

- Ми не віримо в те, що роботи можуть замінити людину, але віримо, що вони значно спрощують життя.

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
19 жовтня 2021
Переглядів
4132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку