Урок. «Розв’язування прикладів і задач»

Про матеріал

Мета. Закріпити нумерацію чисел в межах 10; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі в межах 10; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення,вміння висловлювати оцінювальні судження, спостережливість, уважність. Вчити працювати в групах. Розвивати інтерес до математики, теоретичне та логічне мислення, стимулювати бажання успіху; почуття доброти і бажання прийти на допомогу. Сприяти розвитку комунікативної, соціальної, інформаційної компетентностей.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Перегляд файлу

 

 

 Урок математики в 1 класі 

Тема. Розв’язування прикладів  і задач

Мета. Закріпити нумерацію чисел в межах 10; формувати вміння розв’язувати приклади і задачі в межах 10; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення,вміння висловлювати оцінювальні судження, спостережливість, уважність. Вчити працювати в групах. Розвивати інтерес до  математики, теоретичне та логічне мислення, стимулювати бажання успіху; почуття доброти і бажання прийти на допомогу. Сприяти розвитку комунікативної, соціальної, інформаційної компетентностей.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

Методи навчання:

  • активізації уваги учнів;
  • проблемних ситуацій;
  • повторення;
  • вправ;
  • збудження інтересу;
  • стимулювання

Хід уроку.

І. Організація класу.

 Встали всі рівненько.

 Вийшли із-за парт.

 Урок математики

 Будем починать.

 

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

  • Діти, сьогодні у нас огляд знань з математики. Запрошую всіх учнів вирушити у цікаву подорож до Країни Знань.
  • А що це за країна?
  • Ви, дітки, провчилися вже кілька місяців, багато чого навчилися. Сьогодні ми перевіримо, що вив же знаєте, вмієте, як розв’язуєте приклади і задачі.
  • У подорож відправитися пропоную на цьому  чудовому потязі ( на дошці)

 

 

Актуалізація опорних знань

Ш. Усний рахунок

-  Діти, ми не  одні ідемо в Країну Знань. У вагончиках сидять пасажири. Давайте дізнаємося, хто це. Для цього треба дати відповіді на питання.

1) Назвіть “сусідів” чисел 5,7,2.

2) Назвіть найбільше ( найменше) число:

 2,7, 3, 9, 6

3) Як  називаються числа при додаванні?

4) Гра “математичні вузлики”

- Розмістіть числа у порядку зростання ( числа записані на геометричних фігурках)

- Діти, ви дали правильну відповідь. Познайомимось з пасажирами - Чебурашкою, Крокодилом Геною, П’ятачком, Віні Пухом. А щоб вирушити у подорож треба купити квитки ( карточки з прикладами).

3 +2   6+3  5+4   3+3

  1.           7- 1  8 -6  4 -2

 

ІV. Розв’язування цікавих задач.

  • Діти, біля воріт у Країну Знань стоїть варта. Нам треба розв’язати задачі:

 Приготуйте карточки з цифрами. Слухайте уважно задачу, думайте і показуйте відповідь.

 

  1. Їжачок по лісу йшов,

На обід гриби знайшов.

Під березою – один,

Вісім під дубочком.

Скільки буде в їжачка

В кошику грибочків?

 

  1. В магазині хлопчик  плаче,

Полічить не може здачу.

Дві копійки в нього й п’ять.

Скільки буде?  Як узнать?

 

  1. Біг зайчисько, куций хвіст,

Моркву на сніданок ніс.

Три в кишені, ще дві в жмені.

Хто нам скаже зразу,

Скільки буде разом?

 

V. Розв’язування прикладів. Робота в зошитах.

-  Свою подорож ми розпочинаємо з міста Прикладів.

  5 +5 -1  6+2 – 8  7 + 2 – 5

  3 -1 +2  4 + 3 – 5  9 – 4 + 2

Діти! Як ви гадаєте, а для чого ми виконували це завдання?

VІ. Фізкультхвилинка.

 ( Місто Веселе)

VІІ. Робота над задачами.

  • Діти ми під’їхали до міста Задач.
  1. Скласти задачу за малюнком.
  2. Робота в зошитах.

 

Задача.

  В одному кошику 5 грибів,

   У другому на 2 більше.

Скільки грибів у другому кошику?

 

VШ. Робота з геометричними літерами.

  • Діти, ми в місті Геометричному.
  1. – Пригадайте, які ви знаєте геометричні фігури.
  2.  Показ малюнків Буратіно, зайчика, клоуна, які виготовлені з геометричних фігур.
  • Назвати, з яких фігур складені  казкові герої.
  1. Сигнальна таблиця.

( Закриваючи таблицю на  5 сек., ставлю запитання)

 

 

 

  • Які  цифри в трикутниках?
  • Назвіть суму чисел в чотирикутниках

 

ІХ. Робота в групах.

Учитель.

   Як тут гарно, як цікаво !

   Ліс навколо, ось  галявка,

   А на ній пеньок.

   Діточки, погляньте !

   Тут ще й Колобок!

  Та сталося лихо, Колобочок зблід.

  Бо лисичка хижа хоче з’їсти його на обід.

  “Не їж Колобочка”, - Лиску попрохали.

  А руда хитрунка ось що відказала:

  “Подумаю, можливо, відпущу я Колобка

Якщо ви мені спечете

Замість нього пиріжка”.

  • Діти, давайте ми Колобка врятуємо, спечемо Лисичці пиріжки, але не

звичайні, а математичні. Кожен із вас розв’яже приклади на своїй частинці “пиріжка” – значить він їх спече.

Яка ж група справиться швидше із завданням?

 

Х. Підсумок  уроку

- Діти, чому ми навчилися, подорожуючи?

- Що нам допомагало у мандрівці?

Молодці. Ви  справжні мандрівники6 розумні, здібні, активні. Ви добре працювали, а тому досягли кінцевої мети – повторили вивчений матеріал. А найголовніше, ми переконалися, що вид уже чуйні, хороші діти.

 Бажаю, щоб і багато років поспіль ви  залишалися такими ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
1404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку