Мета. Закріпити нумерацію чисел в межах 10; формувати вміння розв'язувати приклади і задачі в межах 10; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення,вміння висловлювати оцінювальні судження, спостережливість, уважність. Вчити працювати в групах. Розвивати інтерес до математики, теоретичне та логічне мислення, стимулювати бажання успіху; почуття доброти і бажання прийти на допомогу. Сприяти розвитку комунікативної, соціальної, інформаційної компетентностей.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Урок математики в 1 класі
Тема. Розв’язування прикладів і задач
Мета. Закріпити нумерацію чисел в межах 10; формувати вміння розв’язувати приклади і задачі в межах 10; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення,вміння висловлювати оцінювальні судження, спостережливість, уважність. Вчити працювати в групах. Розвивати інтерес до математики, теоретичне та логічне мислення, стимулювати бажання успіху; почуття доброти і бажання прийти на допомогу. Сприяти розвитку комунікативної, соціальної, інформаційної компетентностей.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
Методи навчання:
Хід уроку.
І. Організація класу.
Встали всі рівненько.
Вийшли із-за парт.
Урок математики
Будем починать.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Актуалізація опорних знань
Ш. Усний рахунок
- Діти, ми не одні ідемо в Країну Знань. У вагончиках сидять пасажири. Давайте дізнаємося, хто це. Для цього треба дати відповіді на питання.
1) Назвіть “сусідів” чисел 5,7,2.
2) Назвіть найбільше ( найменше) число:
2,7, 3, 9, 6
3) Як називаються числа при додаванні?
4) Гра “математичні вузлики”
- Розмістіть числа у порядку зростання ( числа записані на геометричних фігурках)
- Діти, ви дали правильну відповідь. Познайомимось з пасажирами - Чебурашкою, Крокодилом Геною, П’ятачком, Віні Пухом. А щоб вирушити у подорож треба купити квитки ( карточки з прикладами).
3 +2 6+3 5+4 3+3
ІV. Розв’язування цікавих задач.
Приготуйте карточки з цифрами. Слухайте уважно задачу, думайте і показуйте відповідь.
На обід гриби знайшов.
Під березою – один,
Вісім під дубочком.
Скільки буде в їжачка
В кошику грибочків?
Полічить не може здачу.
Дві копійки в нього й п’ять.
Скільки буде? Як узнать?
Моркву на сніданок ніс.
Три в кишені, ще дві в жмені.
Хто нам скаже зразу,
Скільки буде разом?
V. Розв’язування прикладів. Робота в зошитах.
- Свою подорож ми розпочинаємо з міста Прикладів.
5 +5 -1 6+2 – 8 7 + 2 – 5
3 -1 +2 4 + 3 – 5 9 – 4 + 2
Діти! Як ви гадаєте, а для чого ми виконували це завдання?
VІ. Фізкультхвилинка.
( Місто Веселе)
VІІ. Робота над задачами.
Задача.
В одному кошику 5 грибів,
У другому на 2 більше.
Скільки грибів у другому кошику?
VШ. Робота з геометричними літерами.
( Закриваючи таблицю на 5 сек., ставлю запитання)
ІХ. Робота в групах.
Учитель.
Як тут гарно, як цікаво !
Ліс навколо, ось галявка,
А на ній пеньок.
Діточки, погляньте !
Тут ще й Колобок!
Та сталося лихо, Колобочок зблід.
Бо лисичка хижа хоче з’їсти його на обід.
“Не їж Колобочка”, - Лиску попрохали.
А руда хитрунка ось що відказала:
“Подумаю, можливо, відпущу я Колобка
Якщо ви мені спечете
Замість нього пиріжка”.
звичайні, а математичні. Кожен із вас розв’яже приклади на своїй частинці “пиріжка” – значить він їх спече.
Яка ж група справиться швидше із завданням?
Х. Підсумок уроку
- Діти, чому ми навчилися, подорожуючи?
- Що нам допомагало у мандрівці?
Молодці. Ви справжні мандрівники6 розумні, здібні, активні. Ви добре працювали, а тому досягли кінцевої мети – повторили вивчений матеріал. А найголовніше, ми переконалися, що вид уже чуйні, хороші діти.
Бажаю, щоб і багато років поспіль ви залишалися такими ж.