Урок "Розв'язування типових задач. Самостійна робота №2"

Про матеріал
Матеріали до уроку №7 "Розв'язування типових задач. Самостійна робота №2" з теми «Елементарні геометричні фігури та їх властивості» (в умовах дистанційного навчання)
Перегляд файлу


Тема: Елементарні геометричні фігури та їх властивості

Урок 7

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА №2.
 

  • формувати вміння розв’язувати типовi задачi на застосування аксiом вимiрювання та вiдкладання кутiв;
  •  вiдпрацювати навички вимiрювання кутів;
  • Перевірити знання, уміння та навички з теми «Кути.»

 

 

Картинки по запросу де вінчі Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи. Навчання корінь гіркий, так плід солодкий.                                             
                                                              Леонардо да Вінчі

 

Леона́рдо да Ві́нчі (1452–1519) — видатний італійський художник, архітектор, інженер і вчений, один з найвизначніших представників епохи Відродження.

 

 

Методичні рекомендації

Дана тема  рекомендована для тих учнів, які мають намір самостійно вивчити і опрацювати тему «Кут. Вимірювання та відкладання кутів. Бісектриса кута.», з подальшим розв’язанням практичних завдань. Виконати запропоновану самостійну роботу. Тема та структура матеріалу повністю відповідають навчальній програмі з математики за курс  базової школи.    

 

 

    Матеріали до уроку

  1. Повторення теоретичних відомостей
  • Яку фігуру називають кутом? Як позначають кут?
  • Що таке вершина кута; сторона кута?
  • Який кут називають розгорнутим?  
  • Якими інструментами вимірюють кути? У яких одиницях вимірюють кути?
  • Що означає вираз: «Промінь проходить між сторонами кута»?
  • Сформулюйте основну властивість вимірювання кутів.  
  • Які кути називають рівними?
  • Який  кут називають прямим; гострим; тупим?
  • Який промінь називають бісектрисою кута?
  1. Застосування вмінь і навичок

Складіть алгоритм розв’язання задачі:

І)  На промені з початком у точці A побудуйте відрізки AB і AC так,
щоб AB = 12 см, AC = 8 см.

Алгоритм:
а) Яка з трьох даних точок лежить між двома іншими?   (т.С, АС<АВ)

б) Яку довжину має відрізок BC?                              (ВС = 12 – 8 = 4(см))

ІІ) На прямій позначено точки A, B і C так, що AB = 24 см, BC =18 см. Знайдіть відстань від точки A до середини відрізка BC. Скільки розв’язків має задача?

Алгоритм:

а) т.В лежить між т. А і С, т.К – середина ВС, то АК = АВ + ВК = 24 + 9 = 33 (см);

б) т.С лежить між т. А.і В, т.К – середина ВС, то АК = АВ – ВК = 24 – 9 = 15 (см).

Задача має два рішення.
  

ІІІ) Промінь OL ділить кут MON на два кути так, що . Промінь OK — бісектриса кута MON. Знайдіть кут KOL.

Алгоритм:

а) Знайти величину кута MON;

б) Знайти МОK=KON=…;

в) Порівняти    KON та  ∠LON;

г) Обчислити  KOL = KON - LON = … .
 

  1.               Складіть алгоритм розв’язування задачі самостійно
    Промінь OС ділить АOВ, що дорівнює 105˚, на два кути. Відомо, що АОС = 96˚. Знайдіть СOВ.

 

 Самостійна робота №2                                              

   

1. Промінь BD ділить кут ABC на два кути. Знайдіть кут ABC, якщо , . Оберіть правильну відповідь.

а) 410;          б) 670;         в) 130;        г) 540.

2.  Промінь NL – бісектриса кута KNM, а промінь NO – бісектриса кута MNL,  . Чому дорівнює кут KNL? Оберіть правильну відповідь.

а) 130;         б) 260;        в) 520;       г) 780.

3. Промінь OD проходить між сторонами кута  AOB й утворює з ним кути, що дорівнюють 350 і 500.   Знайдіть кут AOB.

 

4. Між сторонами кута AOB, який дорівнює 600, проходить промінь OC. Знайдіть кути  AOC і  BOC, якщо кут BOC більший від кута  AOC на 100.


5. Промінь BK – бісектриса прямого кута ABC і сторона кута  DBK, що дорівнює 1000. Знайдіть величину кута  DBC. Скільки розв'язків має задача?

 

 

docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку