Урок "Розв’язування вправ."

Про матеріал

Авторська розробка уроку на всі дії з числами в стандартному вигляді, дії зі степенями з цілим показником побудована на задачах, що використовують дійсні відомості з міського бюджету.

Перегляд файлу

Урок алгебри

 Розв’язування вправ.

8 клас

Мета: формувати вміння застосовувати властивості степеня з цілим показником, виконувати арифметичні дії з числами в стандартному вигляді; продовжити формувати вміння аналізува­ти та узагальнювати вивчений матеріал, застосовувати отримані знання на практиці; виховання прагнення до отримання нових знань, патріотичне виховання.

 

Тип уроку:  урок формування практичних навичок.

 

Наочність: мультимедійна презентація,  картка обліку; роздавальний матеріал (диференційовані картки, таблиці степенів).

 

Хід уроку

Не достатньо мати добрий розум.

 Головне – це раціонально використовувати його.                

                 Рене Декарт

  1. Організаційний етап  /Повідомлення теми, мети уроку /
  2.  Перевірка домашнього завдання 
  1. Математичне лото  /на магнітній дошці з частин зібрати формули властивостей степенів /
  2. Тести

Після розв’язування та перевірки завдань тесту із отриманих літер скласти слово «МІСТО». Сьогоднішній урок присвячено нашому рідному місту і називається «КРИВИЙ РІГ У ЦИФРАХ І ФАКТАХ»

Перевірка правильності складання математичного лото.

  1. Рефлексія   /Очікування від уроку/
  2. Розв’язування задач   Сьогодні ми не здогадуємось: хто з вас в майбутньому стане президентом, прем’єр-міністром або мером. Та щоб ви були успішними в будь-якому з цих, або інших видів діяльності, сьогодні ми робимо впевнені кроки в проекті «Учнівський виконком».

? – Чим займається справжній виконком?

Сьогодні у вас буде змога долучитися до розв’язування деяких «дорослих» проблем. Працювати будемо , як і справжній виконком, відділами : учні, які в тестах впорались з трьома або більшою кількістю задач мають змогу працювати з задачами на індивідуальних картках. Вони приєднаються до нас трохи пізніше. Ті учні, які впоралися менш ніж з трьома задачами мають змогу зараз проявити свої здібності.

  1. Запишіть в стандартному вигляді
  1. Населення Кривого Рогу 654,9 тисяч осіб                  /6,5495/
  2. Площа міста 431,4 км2                                                                              /4,31402/
  3. Для квіткового годинника використано 22000 одиниць квітів  /2,204/
  4. Річний обсяг реалізованої по місту продукції складає 80,3 млрд грн.                                                                                 /8,03010/
  5. Стадіон «Металург» вміщує 29700 глядачів                 /2,9704/
  1. З бюджету міста спрямовано на

Освіту

8,808

Культуру і мистецтво

8,2207

Охорону здоров’я

1,20308

Фізичну культуру

2,9907

На які цілі виділили найбільшу суму грошей, а на які – найменші?

  1. Розташуйте в порядку зростання показники зовнішньоекономічної діяльності:

Експорт

Імпорт

Товари

Послуги

Товари

Послуги

5,19609

1,3307

6,7208

3,2707

 

/Приєднуються сильні учні, що працювали самостійно/

Криворіжжя – «залізне серце» України. Унікальний та один з найбагатших на корисні копалини регіон країни. Головна місто утворююча галузь – гірнича металургія. У місті діють підприємства гірничо-металургійного комплексу світового значення.

У надрах Криворізького басейну – близько 50 видів корисних копалин. Тут зосереджено більше третини балансових запасів руди бурого вугілля, мармуру та доломітів України. Місту належить перше місце в країні за обсягами виробництва руд і концентратів залізних. /Презентація – «Річний випуск продукції»/

  1. Густина сталі 7,803 .  Дізнайтесь річний випуск сталі  в Кривому Розі, якщо її об’єм становить 6,905  м3 .      

 Зовнішньоторгові операції місто здійснювало з партнерами з 98 країн світу. Інвестиції надійшли з 30 країн світу.

  1. Якщо всього задіяні  9,932109  дол. США на інвестиції до нашого міста, при чому 4,702209  - капітальні, то скільки було отримано прямих іноземних інвестицій?
  2. Значна довжина міста (126 км) зобов’язує владу приділяти достатню увагу дорогам та їх стану. Так було відремонтовано відрізок шляху від трампарку до НкГЗК, який отримав назву за назвою однієї з вулиць мікрорайону «Чумацький шлях». Працівники фірми «Весташляхбуд» уклали 32 тис. м2  асфальту, щоб відремонтувати 2 км шляху. Для перевірки правильності виконаних робіт дізнайтесь ширину відремонтованої дороги.
  1. Відпочинок на уроці

Гра « ВІРЮ – НЕ ВІРЮ»

  1. Річка Інгулець тягнеться вздовж міста більше 100 км                                           /ні, тільки 50 км/
  2. Довжина злітної смуги міжнародного аеропорту Кривого Рогу 25 км                                                           /ні, в 10 разів менше,  2,5 км/
  3. На території Кривого Рогу зосереджено понад 200 об’єктів промислового туризму : працюючі та законсервовані шахти, шламосховища, кар’єри, відвали.                              /так, це правда/
  4. Діаметр  квіткового годинника 12 м.                       /ні, це довжина хвилинної стрілки, насправді діаметр годинника 22 м/
  5. В нашому місті 94 мости .                                      /так, це правда/
  6.  21 парк .                                                                  /так, це правда/
  7.  17 спортивних шкіл .                                             /так, це правда/
  8.   52 фонтана.                                                            /ні, їх всього 13/
  9. Середня тривалість без морозного періоду 182 дні.                                                /так, це правда/
  1. Підсумки уроку   Логічні вправи / на картках/
  2. Рефлексія      Учні заповнюють ( в кінці уроку  здають учителеві разом із зошитом ) «Картку самооцінювання».  В якості заохочення  пропонується логотип «Місто довжиною в життя».
  3. Домашнє завдання :  картка-гра, придумати задачу з використанням чисел в стандартному вигляді про Кривий Ріг. 

 

 

 

 

docx
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку