Урок " Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення на 2,3,4,5."

Про матеріал
Математика і музика... Здавалося б, нічого спільного. Проте, музика і музичні інструменти буквально "пронизані" математичними поняттями, закономірностями, числами. Поділіть цілу ноту на 2, знайдіть геометричні фігури в музичних інструментах, чому нотний стан складається із 5 ліній...Пропоную інтегрований урок математики і музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Тема: Математика і музика. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення на 2, 3, 4, 5.

Мета: вправляти учнів у розв’язуванні вправ і задач на засвоєння таблиць множення і ділення; повторити вивчений матеріал; розвивати пам’ять, увагу, пізнавальний інтерес; виховувати любов до музики.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Повідомлення теми уроку. Постановка навчальних задач.

ІІІ. Навчальна діяльність.

  1. Зв’язок математики і музики ( пояснення вчителя)
  • Музичні звуки мають висоту і довжину
  • Цілу ноту можна поділити на 2 і отримати дві половинні ноти
  • Цілу ноту можна поділити на 4 і отримати чотири четвертні ноти
  • Музика і музичні інструменти містять в собі числа і математичні поняття
  • 2 виконавця - дует, 3 - тріо, 4 – квартет, 5 – квінтет.
  1. Вчитель показує фото домбри.
  • Яке відношення до домбри має число 2? – дві струни
  • Це казахський музичний інструмент. Давайте послухаємо його звучання( запис)
  • Повторення таблиці множення 2 ( музичне відео)
  • Повторення таблиці ділення 2 ( бліц-опитування)
  • Естафета з прикладів: передай далі

2x7+6      36+8:2      18:2-5      2+16:2      14:2-7    

8:2-4        6:2+6        16:2+2     2х8-10      10:2+8

  1. Вчитель показує фото балалайки
  • Що спільного між балалайкою і числом 3? – три струни.
  • Це російський народний інструмент. Давайте послухаємо його звучання( запис)
  • Повторення таблиці множення 3 (музичне відео)
  • Повторення таблиці ділення 3 ( бліц-опитування)
  • Робота в парах на картках: знайти помилку і виправити

9:3+6=10      (45-15):5=6    2х5-1=7        12:3+16=20      14:(12-10)=7

2х(7-0)=14   (60-20):4=4    35-2х7=21     18:3+20=30      15+27:3=25

  1. Вчитель показує фото скрипки
  • Що спільного між скрипкою і числом 4? – чотири струни
  • Це італійський народний інструмент. Давайте послухаємо його звучання ( запис)
  • Повторення таблиці множення 4 ( музичне відео)
  • Повторення таблиці ділення 4 ( бліц-опитування)
  • Гра « дай правильну відповідь». 4 учня по черзі відповідають на запитання дітей:
  1. Назви компоненти при дії множення.
  2. Що означає знайти добуток.
  3. Назви компоненти при дії ділення.
  4. Що означає знайти частку.
  5. Збільшити у 4 рази – це…
  6. Зменшити у 4 рази – це…
  7. У 5 раз більше – це…
  8. У 5 раз менше – це…

 

  • Робота в зошитах і біля дошки. № 764.
  1. Фізкультхвилинка.
  2. Як пов’язане число 5 із музикою? – нотний стан складається із  5 ліній (розповідь про історію створення нотного стану. Гвідо д’Ареццо.)
  • Повторення таблиці множення 5 ( музичне відео)
  • Повторення таблиці ділення 5 ( бліц-опитування)
  • Робота в зошитах і на дошці №765 ( 4 учня)
  1. Які геометричні фігури ховаються в музичних інструментах? ( вчитель показує фото баяна, барабана, балалайки, тарілок)
  • Як знайти периметр фігури? Квадрата?
  • Прочитайте № 767. Побудувати квадрат, знайти периметр.
  1. Робота в зошитах: Задача № 769.
  2. Самостійна робота: №766

ІV. Підбиття підсумків. Рефлексія.

V.  Домашнє завдання: № 771, № 772.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Назви компоненти при дії множення.
  2. Що означає знайти добуток.
  3. Назви компоненти при дії ділення.
  4. Що означає знайти частку.
  5. Збільшити у 4 рази – це…
  6. Зменшити у 4 рази – це…
  7. У 5 раз більше – це…
  8. У 5 раз менше – це…

 

  1. Назви компоненти при дії множення.
  2. Що означає знайти добуток.
  3. Назви компоненти при дії ділення.
  4. Що означає знайти частку.
  5. Збільшити у 4 рази – це…
  6. Зменшити у 4 рази – це…
  7. У 5 раз більше – це…
  8. У 5 раз менше – це…

 

  1. Назви компоненти при дії множення.
  2. Що означає знайти добуток.
  3. Назви компоненти при дії ділення.
  4. Що означає знайти частку.
  5. Збільшити у 4 рази – це…
  6. Зменшити у 4 рази – це…
  7. У 5 раз більше – це…
  8. У 5 раз менше – це…

 

 

  1. Назви компоненти при дії множення.
  2. Що означає знайти добуток.
  3. Назви компоненти при дії ділення.
  4. Що означає знайти частку.
  5. Збільшити у 4 рази – це…
  6. Зменшити у 4 рази – це…
  7. У 5 раз більше – це…
  8. У 5 раз менше – це…

 

docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
997
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку