Урок "Розв’язування вправ на порівняння десяткових дробів"

Про матеріал

Розв'язування вправ на порівняння десяткових дробів

Мета уроку: продовжувати формувати уміння та навички учнів порівнювати десяткові дроби; розвивати відповідальність; виховати наполегливість в навчанні.

Очікувані результати: учні повинні знати правило порівняння десяткових дробів, розв'язувати вправи, що передбачають знання правила порівняння десяткових дробів.

Обладнання: підручник (Мерзляк, Полонський, Якір; Математика 5 клас)
Перегляд файлу

Дата 12/02/2014 Клас 5       

Розв’язування вправ на порівняння десяткових дробів

Мета уроку: продовжувати формувати уміння та навички учнів порівнювати десяткові дроби; розвивати відповідальність; виховати наполегливість в навчанні.

Очікувані результати: учні повинні знати правило порівняння десяткових дробів, розв’язувати вправи, що передбачають знання правила порівняння десяткових дробів.

Обладнання: підручник (Мерзляк, Полонський, Якір; Математика 5 клас) Тип уроку: урок застосування знань умінь і навичок.

■ I. Організаційний етап

▪ Привітання

▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку

■ II. Перевірка домашнього завдання

Відповісти на запитання, що виникли під час виконання домашнього завдання. Перевірити наявність виконаного завдання.

■ III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

▪ Оголошення теми уроку

▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку

▪ Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми з вами продовжимо розв’язувати вправи на порівняння дробів. Але спочатку давайте дещо згадаємо.

■ IV. Актуалізація опорних знань

Вчора ми з вами навчились порівнювати десяткові дроби. Хто нам пригадає, як порівняти два дроби?

Із двох десяткових дробів, більший той, у якого більша ціла частина

Добре, а як зрівняти два десяткові дроби, якщо у них цілі частині рівні?

Треба порівняти їх десяті, соті…

А якщо у них різна кількість знаків після коми?

Треба зрівняти їх нулями, так як від цього наш дріб не зміниться, але ми зможемо порівняти їх десяті, соті…

■ VI. Первинне закріплення знань

 ▪ Робота учнів біля дошки

Завдання

Розв’язання

 

Порівняйте числа:

  1. 3,29 і 3,2
  2. 4,1 і 4,11
  3. 2,573 і 20,5
  4. 83,26 і 83,26

 

>

<

<

=

 

Напишіть цифрами десятковий дріб:

  1. Дві цілих вісім десятих
  2. Чотири цілих двадцять три сотих
  3. Десять цілих двісті п’ятдесят шість тисячних

Розташуйте числа у порядку зростання

2,7

4,25

10,256

 

 

2,7; 4,25; 10,256

 

Запишіть десяткові дроби у порядку спадання:

7,07; 7,2; 0,702; 0,072; 0,0072; 0,72

 

7,2; 7,07;0,72 0,702; 0,072; 0,0072.

 

Між якими двома сусідніми натуральними числами розміщений десятковий дріб:

  1. 3,8
  2. 12,48
  3. 10,4
  4. 7,22

 

 

3 і 4

12 і 13

10 і 11

7 і 8

835

Які цифри можна підставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність:

  1. 6,38<6,3*
  2. 8,1>8,*9
  3. 16,25<1*,32?

 

 

 

9

0

6

837

Запишіть найбільший десятковий дріб:

  1. З двома цифрами після коми, менший від 1;
  2. З однією цифрою після коми, менше від 2
  3. З трьома цифрами після коми, менший від 3.
  4. З чотирма цифрами після коми, менший від 1.

 

0,99

 

1,9

 

2,999

 

0,0009

 

■ VII. Підбиття підсумків уроку

VIII. Домашнє завдання.

▪ Завдання для всього класу: 834; 836; 838

Додатково: 841

 

 

docx
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
1931
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку