Розв'язування вправ на порівняння десяткових дробів
Мета уроку: продовжувати формувати уміння та навички учнів порівнювати десяткові дроби; розвивати відповідальність; виховати наполегливість в навчанні.
Очікувані результати: учні повинні знати правило порівняння десяткових дробів, розв'язувати вправи, що передбачають знання правила порівняння десяткових дробів.
Обладнання: підручник (Мерзляк, Полонський, Якір; Математика 5 клас)Дата 12/02/2014 Клас 5
Розв’язування вправ на порівняння десяткових дробів
Мета уроку: продовжувати формувати уміння та навички учнів порівнювати десяткові дроби; розвивати відповідальність; виховати наполегливість в навчанні.
Очікувані результати: учні повинні знати правило порівняння десяткових дробів, розв’язувати вправи, що передбачають знання правила порівняння десяткових дробів.
Обладнання: підручник (Мерзляк, Полонський, Якір; Математика 5 клас) Тип уроку: урок застосування знань умінь і навичок.
■ I. Організаційний етап
▪ Привітання
▪ Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
■ II. Перевірка домашнього завдання
Відповісти на запитання, що виникли під час виконання домашнього завдання. Перевірити наявність виконаного завдання.
■ III. Формулювання мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
▪ Оголошення теми уроку
▪ Формулювання разом із учнями мети й завдань уроку
▪ Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні ми з вами продовжимо розв’язувати вправи на порівняння дробів. Але спочатку давайте дещо згадаємо.
■ IV. Актуалізація опорних знань
Вчора ми з вами навчились порівнювати десяткові дроби. Хто нам пригадає, як порівняти два дроби? |
Із двох десяткових дробів, більший той, у якого більша ціла частина |
Добре, а як зрівняти два десяткові дроби, якщо у них цілі частині рівні? |
Треба порівняти їх десяті, соті… |
А якщо у них різна кількість знаків після коми? |
Треба зрівняти їх нулями, так як від цього наш дріб не зміниться, але ми зможемо порівняти їх десяті, соті… |
■ VI. Первинне закріплення знань
▪ Робота учнів біля дошки
№ |
Завдання |
Розв’язання |
|
Порівняйте числа:
|
> < < = |
|
Напишіть цифрами десятковий дріб:
Розташуйте числа у порядку зростання |
2,7 4,25 10,256
2,7; 4,25; 10,256 |
|
Запишіть десяткові дроби у порядку спадання: 7,07; 7,2; 0,702; 0,072; 0,0072; 0,72 |
7,2; 7,07;0,72 0,702; 0,072; 0,0072. |
|
Між якими двома сусідніми натуральними числами розміщений десятковий дріб:
|
3 і 4 12 і 13 10 і 11 7 і 8 |
835 |
Які цифри можна підставити замість зірочки, щоб утворилася правильна нерівність:
|
9 0 6 |
837 |
Запишіть найбільший десятковий дріб:
|
0,99
1,9
2,999
0,0009 |
■ VII. Підбиття підсумків уроку
■ VIII. Домашнє завдання.
▪ Завдання для всього класу: 834; 836; 838
Додатково: 841