УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
Тема: Розв’язування вправ на виконання всіх дій з
раціональними числами
МЕТА:
ТИП: удосконалення вмінь і навичок
ХІД УРОКУ
І. - Доброго ранку, друзі мої! Сідайте, будь ласка.
- Розпочинаємо наш урок.
- Слово урок… Таке звичне для нас, але дуже вагоме. Скільки слів можна утворити з його літер. І всі ці слова потрібні нам будуть для успішної роботи на уроці.
Інтерактивний Метод – «Мікрофон»
- Складемо невеличкий словничок. Наприклад, усмішка, увага, успіх. Продовжте.
У – успіх, увага
Р – радість, робота
О – обдарованість, організованість
К – кмітливість, колективізм
Сподіваюсь, що на уроці на нас чекає успіх.
На сьогоднішньому уроці ви самі будете оцінювати свої відповіді, ставлячи відповідні позначення у листки самооцінки, що лежать перед вами на парті. В кінці урока ми підведемо підсумки і виставимо оцінки. За кожну правильну відповідь учень ставитиме /+/, а коли розв’язуватимемо приклади, то кількість дій виконаних правильно відповідатиме кількості /+/, і навпаки неправильних - /-/.
Назва завдання |
Правильні відповіді |
Неправильні відповіді |
Мозковий штурм |
|
|
Вірю – не вірю |
|
|
Робота з комп’ютером |
|
|
Заповни таблицю |
|
|
Усні вправи Зустріч з історичною постаттю |
|
|
Робота в парах |
|
|
Робота з підручником |
|
|
ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
За якою темою ми працювали на останніх уроках?
Сьогодні ми продовжимо вдосконалювати вміння виконувати дії з раціональними числами.
ІІ. Активізація пізнавальної діяльності
Мозковий штурм
10)На яке число не можна ділити ? (нуль)
11)Щоб знайти невідоме ділене,потрібно…(частку помножити на дільник)
2. Гра «Вірю – не вірю» (методичний прийом)
ІV. Оперування знаннями та використання умінь і навичок.
Робота по групах.
1 група працює з комп’ютерною програмою «Раціональні числа», а в цей час 2 група – працює з прикладами усної лічби і навпаки.
Цікава країна Раціональних чисел. Красива українська природа: долини, поля, узлісся, галявини.
І ось ми потрапили на галявину усної лічби.
І сувора, й солов’їна
Математики країна
Праця тут іде завзята
Вмій лиш спритно рахувати.
Зупинка зустріч з історичною постаттю
Під час подорожі люди відвідують музеї,пам’ятні місця ,зустрічаються з відомими людьми,настала і наша черга познайомитися з відомою історичною особою
Відгадай слово (розташуй відповіді у порядку зростання )
Колективна робота
Думаємо колективно,
Працюємо оперативно.
Сперечаємося доказово
Це для всіх обов’язково .
У 1)- 335:(-67)+13 = 8
Т 2) 25-2,5:(-0,5)= 30
А 3) 22,8:(-5,7)-23= -27
М 4) 189:(-63)-28= -31
П 5) 8*297-295*8= 16
А 6) -8*16* 1/2= -64
А 7) -45*3+7*45= 180
20
Г 8) (-1)= 1
Р 9) 327*(-2/3 )= -118
Х 10) -0,5*3,6*20= -36
Б 11)125*6,37*(-8)= - 6370
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
-6370 |
-118 |
-64 |
-36 |
-31 |
-27 |
1 |
8 |
16 |
30 |
180 |
Б |
Р |
А |
Х |
М |
А |
Г |
У |
П |
Т |
А |
Повідомлення можна запропонувати підготувати окремим учням назвавши тільки прізвище Брахмагупта
Брахмагупта –індійський математик,який жив VІІ столітті. Одним із перших він почав використовувати додатні та відємні числа. Додатні числа він назвав «майно»,відємні –«борг».
Робота в зошиті (завдання на партах у учнів)
Робота в парах
- Що цікаво? Але, мабуть, трохи стомилися?
- То ж зробимо зупинку на полі «Спортивному»
Руки вже за головою,
Тож дивись перед собою.
Виправляємо хребет,
Лікті зводимо вперед,
Мов, метелики, літаємо,
Крильця зводим, розправляєм.
Будем вправу завершати,
Легше всім нам працювати.
Продовжимо.
с.250, № 1366, 1368, 1370, 1371 (числовий вираз)
с.204, 1378 (рівняння)
V. Контроль засвоєння знань
VІІІ Підсумки уроку
Яка радість особливо велика? Коли вдається досягти бажаного!
Фалес Мілетський
Корекційна хвилинка.
- Ми досягли бажаного і я бачу радість на ваших обличчях ( на партах - картки, учні домальовують обличчя і демонструють свій настрій).
або або
Урок закінчено.
Дякую за урок!
Домашнє завдання.
Повторити § 5 №№ 1366 (г), 1370 (в), 1378 (д)