Урок "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"

Про матеріал
Урок узагальнення та систематизації знань по темі "Розв'язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"; урок-казка.
Перегляд файлу

Тема уроку: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами.

Мета уроку: виробити в учнів навики та вміння виконувати всі дії зі звичайними дробами за допомогою цікавих практичних та теоретичних завдань;розвивати логічне мислення, кмітливість, наполегливість; виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, урок-гра.

Обладнання:дидактичний матеріал,конспект, картки з завданнями.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

Метою нашого уроку є повторення дій зі звичайними дробами. А повторювати ми будемо у формі гри.Під час гри треба бути уважними, працювати швидко, правильно. Отже, ми вирушаємо у подорож до країни Звичайних Дробів у пошуках скарбів. Нам необхідно пройти складним маршрутом, подолати різноманітні перешкоди. Ось схема нашого маршруту (на дошці зображений маршрут із зупинками)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вирушаємо в дорогу. Нам потрібно пройти через ворота, але вхід завалений великим камінням. Щоб його відсунути треба дати відповіді на питання.

1. Як додавати(віднімати) мішані числа?

2. Як множити звичайні дроби?

3. Як множити мішані числа?

4. як ділити звичайні дроби?

5. Як дроби називаються взаємно оберненими?

6. Як перетворити звичайний дріб в десятковий?

7. Як знайти дріб від числа?

Ви правильно відповіли на всі питання, тому можемо відкрити ворота і рушати далі.

ІV. Розв’язування вправ

Біля воріт нас зустрічає казковий герой, але він заховався за маску. Він вкаже нам дорогу далі, якщо ми відгадаємо хто це?

Завдання 1. Усна лічба

3/4 : 3/16; 1/8 : 1/5; 4 : 4/3; 0: 4/9; 6 * 1/3; 2/7 : 3/5; 5/6 : 7; 9/14 * 14/9.

Хто це? ( Барвінок)

Дорога привела нас до будиночку старої чаклунки. Їй потрібна допомога. Бабуся поставила на свій будинок закодований змок, а код забула. Допоможемо згадати код, розв’язавши рівняння.

Завдання 2. Розв’язати рівняння

а)

 

б)

Код 13

Бабуся зраділа і показала нам дорогу далі через квітучий сад. Але що це? Всі квіти зів’яли. Розв’яжемо приклади і побачимо, які квіти ростуть в саду.

Завдання 3. Розв’язати приклади

 а) ; б) ; в) г) д) е)*8 ; є)

 ТРОЯНДИ

Ми дійшли до моря. Щоб його перепливти потрібно вибрати човник, катерок або кораблик.

Завдання 4. Учні виконують самостійно тестові завдання одного із запропонованих рівнів складності.

( листки з завданнями здають на перевірку)

Нас знову зустрічає наш Герой. Він хоче знати скільки ще шляху нам потрібно подолати до скарбу.

Завдання 5. Розв’язати задачу

Печера, де Барвінок заховав скарби  знаходиться за 18 км від дому. Щоб туди добратися потрібно три дні. За перший день він пройшов 4/9 всього шляху, за другий — 30% всього шляху. Скільки ще кілометрів потрібно пройти?

Ми дісталися до скарбу разом з нашим помічником. Щоб відкрити скриню розв’яжемо приклад

Завдання 7.

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє задання.

 

Завдання для самостійної роботи

Тести виконав_____________

І рівень «Човник» (6 балів)

  1. +--------- а) 6/10; б) 11/35; в) 12/15; г) 36/35
  2. -----а) 9/60; б) 5/20; в) 1/16; г) 16/30
  3. ------а) 1/6; б) 6; в) 8/21; г) 11/4
  4. ------а) 3/4; б) 11/2; в) 1 ½; г)15/3
  5. -----а) 22/46; б) 1 ¾ ; в) ½; г) 1/44
  6. ---а)8;б) 9 ; в)9 ; г) 9
  7. рівень «Катерок» ( 8 балів)
  1. --------а) ; б); в) 1; г)
  2. --------а) ; б) 6; в) ; г) 4
  3. -----а) 8; б) 5; в) 0; г) 10
  4. ----а) ; б) ; в) 1; г) 4
  5. ( ----а) ; б) ; в) ; г) 1

ІІІ рівень «Кораблик» (12 балів)

  1. 3:
  2. (3
  3. (12

 

Таблиця до завдання 1

4 - р

5/8 - і

3 - а

0 - н

2 - б

10/21 - в

5/42 - о

1 - к

 

Таблиця до завдання 3

4/7 - р

3/14 - я

6 - т

½ - о

3/2 - д

2 - и

10 - н

 

docx
Додано
28 січня 2019
Переглядів
715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку