18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ І ТРИ ДІЇ"

Про матеріал

Розробка уроку математики І семестр, 3 клас(за підручником М.В.Богдановича)

на тему: "РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ І ТРИ ДІЇ" допоможе вчителю початкового навчання швидко та якісно підготуватися до уроку.

Перегляд файлу

Розробка уроку математики І семестр, 3 клас(за підручником М.В.Богдановича)

     Тема:РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДВІ І ТРИ ДІЇ

Мета: формувати вміння розв'язувати задачі на дві і три дії; закріпити навички табличного множення і ділення чисел на 9; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мисленняі; виховувати пам'ять, культуру письма.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Добрий день вам, добрі люди!

Хай вам щастя і доля буде!

Не на день і не на рік,

А на довгий – довгий вік.

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усні обчислення

Математичний диктант ( учні обчислюють приклади усно, записують в зошит тільки відповідь)

5×8, 24 – 7, 9+6, 3×0, 100-26, 5×1, 99-80.

3. Фронтальне опитування

1) Складання рівняння.

— На яке число треба поділити 63, щоб дістати 9?

Давайте складемо рівняння і розв’яжемо його.

— Як називаються числа при діленні?

Скажіть мені,а як знайти невідомий дільник?

2) Складання задач за схемами короткого запису.

На дошці записані схеми, учні складають задачі.

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

Діти сьогодні на уроці ми з вами будемо розв’язувати задачі на дві і три дії, будемо складати числові вирази та знаходити їх значення, розв’язувати рівняння.

IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Робота над задачею (с. 43, завдання 307)

1) Вчитель разом з учнями робить аналіз умови задачі.

Привезли — 60 плеєрів

Продавали — 9 днів по 6 плеєрів

Залишилось — ?

2. Складання виразів (с. 43, завдання 309)

Відповіді: 45, 7, 9, 36, 17, 9.

    Фізкультхвилинка

Буратіно потягнувся.

Раз – нагнувся, два – нагнувся,

Руки в сторону развів –

Мабуть, ключик загубив.

А щоб ключик відшукати,

Треба нам навшпиньки встати.

V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Робота над задачею (с. 43, завдання 308)

Аналіз задачі за питаннями вчителя. Складання короткої умови.

     План розв’язання задачі:

1) Скажіть, будь ласка, скільки груш у саду?

2) А скільки слив і груш разом?

3) Скільки яблунь росло у саду?

Діти, запишіть розв’язання задачі.

Цей вид роботи можна зробити так: сильніші учні розв’язують по діях,а решта дітей розв’язують за допомогою вчителя.

Розв’язання

1) 36 : 4 = 9 (груш)

2) 36 + 9 = 45 (слив і груш)

3) 45 + 16 = 61 (яблуня)

Відповідь: 61 яблуня у саду.

2. Самостійна робота (с. 43, завдання 310)

Учні розв’язують  рівняння самостійно:

1 варіант — 1-ше і 4-те рівняння;

2 варіант — 2-ге і 3-те рівняння.

3. Завдання з логічним навантаженням (с. 43, завдання 311)

Будь ласка, запишіть три числа, кожне з яких ділиться на 2; 3.

Діляться на 2: 4; 6; 8.

А зараз запишіть три числа, кожне з яких ділиться на 2 і на 3.

Діляться на 2 і на 3: 6; 12; 18.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Яке завдання на уроці вам сподобалося більше всього?

Де виникали труднощі?

Хто задоволений своєю роботою?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 44, завдання 313.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Задорожня Лілія
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
2124
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку