Тема уроку: «Розв'язування задач на знаходження площі трикутника».
Мета уроку: - удосконалити вміння застосовувати формули для знаходження площі трикутника до розв’язування задач,
- розвивати логічне мислення з метою усвідомленого сприйняття навчального матеріалу, формувати навички усного розв’язування задач, порівняння і аналізу;
- виховання пізнавальної активності, почуття відповідальності, любові до предмету.
Обладнання: підручник, роздавальні матеріали, моделі трикутників.
Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.
Підручник. Геометрія: підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н. Г. Владімірова. – К.: Видавничий дім «Освіта»,2017.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Добрий день, учні! Рада бачити вас здоровими та веселими. Надіюся, що урок стане плідним та цікавим для вас.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Перевіримо правильність виконання домашніх завдань та відповідаємо на запитання, що виникли в учнів при розв’язуванні вправ.
ІІ. Актуалізація опорних знань і навиків учнів.
Знайти помилку:
(півдобутку).
Рівнобедрений.
(Рівносторонній).
(правильна формула).
S=11см
(10)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Математика настільки серйозний предмет, що не треба пропускати можливості зробити його цікавішим.
Блез Паскаль
Ці слова ми візьмемо за епіграф нашого уроку, на якому ви не тільки зможете пригадати вивчений матеріал, але й удосконалимо вміння застосовувати формули для знаходження площі трикутника до розв’язування задач.
ІV. Повідомлення теми й мети уроку.
(Учні записують тему уроку)
V. Застосування знань і вмінь на практиці.
Діти, кожний раз, коли ви розв’яжете задачу, то отримаєте цікавий факт з математики. Чим більше встигнемо виконати завдань, тим більше дізнаємося цікавинок. Але, спочатку ділимося на дві команди. Кожна команда отримає різні факти, а в кінці уроку обміняємося власним досвідом. Тож вперед!
Для команди 1 – задача № 419(а) с.134
S=sin = *4*8 8
Для команди 2 – задача № 419(б) с.134
S=sin = *12*7 21
Факти:
Наступні задачі
Цікаві факти:
Остання задача для обох команд №558.
Вправа «Мікрофон».
- Що нового ви дізнались на уроці?
- Чи цікаво було вам працювати?
- Чи задоволені ви результатами своєї роботи?
- Чи можете ви з радістю сказати «Мені це вдалося!»?
- Що ви можете запропонувати для роботи на наступних уроках?
Виставлення і коментування оцінок.
V. Повідомлення домашнього завдання.
Повторити формули для обчислення площі трикутника та теоретичний матеріал $16. Розв’язати вправи № 550 , 553.