7 червня о 18:00Вебінар: Як підготуватися та успішно пройти інституційний аудит закладу освіти

Урок. Розв'язування задач на відсотки. 5 клас

Про матеріал

Розробка уроку для 5 класу по темі "Розв'язування задач на відсотки". Мета:формувати вміння аналізувати інформацію; розвивати творчі здібності учнів, пам'ять, увагу; удосконалити вміння розв'язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа;

Може бути використаний після вивчення усіх типів задач на відсотки.

Перегляд файлу

5 клас

Тема. Розв’язування задач на відсотки.

Мета: навчальна: удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають знаходження відсотків від числа;

розвивальна: формувати вміння аналізувати інформацію; розвивати творчі здібності учнів, пам’ять, увагу;

виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, позитивне ставлення до навчання.

Тип уроку: удосконалення знань і вмінь.

Наочність та обладнання: міні-збірник задач, які розглядатимуться на уроці, презентації «Математичний диктант», «Задачі», «Рефлексія».

 

Світ, що нас оточує, – це світ математики. Тож давайте його пізнавати.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Зверніть увагу на дошку і прочитайте девіз уроку. Що він означає? Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати цікаві задачі, пов’язані з життям людей.

ІІ. Ознайомлення з темою та метою уроку.

Сьогодні ми розв’язуватимемо задачі на відсотки. Ми вдосконалимо вміння виконувати дії з натуральними числами.

ІІІ. Перевірка домашнього завдання

№1068

  1. 6%=0,06;    2) 14%=0,14;     3) 40%= 0,40;

4) 84%= 0,84;  5) 160%= 1,60;  6) 600%= 6

№ 1070

  1. 0,58= 58%;   2) 0,8 = 80%;  3) 0,08 = 8%;

4) 0,008 = 0,8%;  5) 2,5 = 250%;  6) 10 = 1000%

№1073

565: 100*72 = 406,8 (км) – пройдено першого дня.

№1078

  1. 100% - 45% = 55% - срібло;
  2. 80: 100 * 55 = 44 (пуди) – срібла.

IY. Удосконалення знань і вмінь

Математичний диктант

  1. Відсотком називають…
  2. 1% метра – це…
  3. 5 коп – це … % гривні.
  4. Якщо в книзі 100 сторінок, а Оля прочитала 56% книги, то Оля прочитала … сторінок.
  5. Якщо в діжці 100 л квасу, а продали 28 л, то продали …% усього квасу.
  6. Якщо величина збільшилась удвічі, то вона збільшилась на …%.
  7. Якщо величина зменшилась удвічі, то вона зменшилась на …%.
  8. Записати 70% у вигляді десяткового дробу.
  9. Записати у відсотках 0,04.
  10. Знайдіть 45% від 2 км.
  11. У селищі 1000 будинків. Газифіковано 100% будинків. Скільки будинків газифіковано? (учні обмінюються зошитами і перевіряють роботи)

Підніміть червоні картки, хто знав відповіді на всі запитання? Яке запитання видалось найважчим? А зараз мої помічники роздадуть тексти задач, з якими ми працюватимемо.

Фізкультхвилинка (координація рухів)

Кульбаба

Повітряна кулька

Задача 1. Засвоєння жирів організмом людини становить 95%. За місяць учень вжив 1,2 кг жирів. Скільки жирів може засвоїти його організм?

Розв’язання.

  1. 1,2 :100*95 = 1,14 (кг)  - жирів засвоює організм

Задача 2. У світі 3% шульг і 7% людей, не схильних до морської хвороби. У школі навчається 900 учнів. Скільки серед них може бути шульг і не схильних до морської хвороби?

Розв’язання.

  1. 900 : 100 *3 = 27 (учнів) – шульги;
  2. 900 : 100*7 = 63 (учні) – не схильні до морської хвороби.

Робота за підручником (с. 302)

№1079

  1. 26+48 = 74 (%) – зібрав огірків і картоплі;
  2. 100 – 74 = 26 (%) – зібрав капусти;
  3. 1200 : 100 * 26 = 312 (кг) – капусти.

IY. Домашнє завдання.

Опрацювати п. 37 №1075, 1080, 1082.

Y. Підсумок уроку.

Ми сьогодні добре попрацювали. Мені сподобалось, як працював увесь клас. Особливо старанно працювали учні… Вони вміють знаходити відсотки від числа, розв’язувати задачі на відсотки, добре знають правила, правильно вели записи в зошитах та брали активну участь на уроці. (Оцінювання учнів).

Прийом «Рефлексія»

Ось і уроку кінець!

Хто працював, той молодець!

Що сподобалось вам, поділіться.

Що важким було, пожаліться.

Вправа «Незакінчене речення». Цей урок навчив мене…Я навчився…Я вмію…

docx
Додав(-ла)
Шевченко Олена
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
650
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку