Урок розв’язування задач з елементами STEM-освіти «Чарівний прямокутник»

Про матеріал
Урок розв’язування задач з елементами STEM-освіти «Чарівний прямокутник» Мета уроку: Навчальна: узагальнення та систематизація знань за темою «Прямокутник, квадратта їх периметри». Сформувати поняття одиниці виміру площі; домагатися засвоєння співвідношень між одиницями виміру площі, властивостей площі фігури, формувати вміння встановлювати аналогії; Повторити формули для обчислення периметрів прямокутника, квадрата на прикладі розв’язуваних задач. Розвивальна: розвивати математичні здібності, логічне мислення про основні геометричні фігури та їх властивості. Виховна: виховувати увагу, самостійність, працьовитість, старанність, наполеглевість
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок розав’язування задач з елементами STEM-освіти «Чарівний прямокутник»5 клас. Підготувала : Вчитель математики, інформатики1 категорії КЗО «СШ № 44» ДМР Одновалова Наталія Вікторівна.

Номер слайду 2

rrrrr

Номер слайду 3

Мета уроку: Навчальна: узагальнення та систематизація знань за темою «Прямокутник, квадратта їх периметри». Сформувати поняття одиниці виміру площі; домагатися засвоєння співвідношень між одиницями виміру площі, властивостей площі фігури, формувати вміння встановлювати аналогії; Повторити формули для обчислення периметрів прямокутника, квадрата на прикладі розв’язуваних задач. Розвивальна: розвивати математичні здібності, логічне мислення про основні геометричні фігури та їх властивості. Виховна: виховувати увагу, самостійність, працьовитість, старанність, наполеглевістьstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onrrrrrrrrrr

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Прямокутники в житті людини

Номер слайду 7

Квадрат в житті людини

Номер слайду 8

Номер слайду 9

„Чорний квадрат” знаменита картина Казиміра Севериновича Малевича. Виставка 1915 р.

Номер слайду 10

Книга рекордів Гінеса”. 1985 року в Шотландії надруковано найменшу в світі книгу „Старий король Коул” (85 екземплярів її мають квадратні аркуші розміром 1χ1 мм.),

Номер слайду 11

Приклад :rrrrr

Номер слайду 12

Розв’язання:

Номер слайду 13

Пропоную виконати вправи: https://learningapps.org/9319524https://learningapps.org/18595435rrrrrrrrr

Номер слайду 14

Одна сторона прямокутника втричі більша за другу його сторону. Знайдіть сторони прямокутника, якщо його периметр дорівнює 64 см. Розв’язок. Дано: Периметр прямокутника дорівнює 2· (х+3х), що за умовою задачі дорівнює 64. а = х см, Дістанемо рівняння: в =3·х см. 2· (х+3х)=64 Р =64 см. 4 х = 32 х =8 друга сторона Знайти: перша сторона - 3·8=24 (см).а -?в -? Відповідь: 8см і 24 см.

Номер слайду 15

Задача № 2. Довжина однієї із сторін прямокутника дорівнює 14 см, що на 5 см більше за довжину другої сторони. Знайдіть периметр та площу прямокутника. Розв’язок. Дано: Р= 2(а+в)а = 14 см. в = 14-5=9 смв = а- 5 Р= 2(14+9)= 46см. Знайти: S= а в. Р-? S= 14х9=126см. S-?Віідповідь: Р= 46 см.; S= 126 см.

Номер слайду 16

Задача № 3 Біля школи на клумбі висадили чорнобривці по периметру та на відстані 1 метра від краю. Розрахувати довжину лінії висадки чорнобривців. Клумба має розміри: а= 22м., в=12м. Розв’язок. Дано: а= 22м.в=12м. Знайти : Р АВСD= 2(22+12)=Р1= ? Р а1в1с1d1=2(а1+ в1)а1=? Р1= 68 м. в1=? а1=22-2=20м. В1=12-2=10м. Р2=? Р2=2(20+10)= 60 м. L=? L=Р1+Р2=68+60=128м. Відповідь: Р1=68м. Р2=60м. а1=20м. В1=10м. L=128м.

Номер слайду 17

Бажаю успіхів та. Гарного настрою!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
17 січня 2023
Переглядів
560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку