Урок розвитку зв'язного мовлення
Тема. Складання казки з деформованих речень
Мета. Вчити учнів складати казку з деформованих речень, добирати заголовки по темі. Закріплювати вміння правильно записувати речення і виділяти абзаци у казці. Сприяти створення емоційної ситуації, яка б дала можливість співпереживати героям казки.
Виховувати в учнів бажання читати казки , складати власні .
Розвивати писемне мовлення, фантазію, творчість.
Обладнання. Ілюстрація казкової галявини, казкові герої, таблиці, індивідуальні картки для кожного учня.
Хід уроку
І Організація учнів до уроку
Усі сідайте тихо, діти,
Домовляйтесь – не шуміти.
Руку піднімати,
На уроці не дрімати. Всі готові до уроку?
Тож, гаразд часу не гаймо
І урок наш починаймо.
А урок наш незвичайний.
В казку весело рушаймо.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів
(Відривається дошка зі словами)
Чарівний світ казок усіх вітає,
Дарує він радість і сміх.
Там диво-дивнеє усіх зустрічає
І нам приносить сотні втіх.
ІІІ Оголошення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці розвитку зв'язного мовлення ми будемо складати казку з розсипаних слів.
Від вашої роботи залежить чи всі казкові герої з'являться ось на цій лісовій галявині.
Також головний чарівник лісу хотів відзначити учнів ..
За активну роботу на уроці…..
За знання правил …….
За охайність у зошиті…..
За зразкову поведінку на уроці…
За кмітливість….
ІV Робота над матеріалом уроку
Чарівник Лісовичок розсипав в усіх реченнях слова. Їх треба розмістити по своїх місцях.
- Складіть речення з розсипаних слів. Яке речення склав ти?
3.Добір заголовка
Лісова пригода
Хоробрі захисники
На лісовій галявині
Ведмежата, їжаченя, галявина, м'яча.
5.Написання казки . Робота в парах.
Для тих хто першим виконає завдання додаткова робота ( придумати слова із букв слова «ЧАРІВНИК»)
6.Перевірка роботи
V Підсумок уроку
VІ Оцінювання
За активну роботу на уроці…..
За знання правил …….
За охайність у зошиті…..
За зразкову поведінку…...
За кмітливість …
VІІ Домашня робота
Переписати казку на аркуш А-4 , намалювати малюнок, творчій групі обов'язково і хто бажає дописати свою кінцівку . Кращі роботи увійдуть до «Краплинок вашої творчості»
(казка, малюнок, кінцівка)
Урок розвитку зв’язного мовлення
Тема. Складання казки з деформованих речень
Мета. Вчити учнів складати казку з деформованих речень, добирати заголовки по темі. Закріплювати вміння правильно записувати речення і виділяти абзаци у казці. Сприяти створення емоційної ситуації, яка б дала можливість співпереживати героям казки.
Виховувати в учнів бажання читати казки , складати власні .
Розвивати писемне мовлення, фантазію, творчість.
Обладнання. Ілюстрація казкової галявини, казкові герої, таблиці, індивідуальні картки для кожного учня.
Хід уроку
І Організація учнів до уроку
Усі сідайте тихо, діти,
Домовляйтесь – не шуміти.
Руку піднімати,
На уроці не дрімати. Всі готові до уроку?
Тож, гаразд часу не гаймо
І урок наш починаймо.
А урок наш незвичайний.
В казку весело рушаймо.
ІІ Актуалізація опорних знань учнів
(Відривається дошка зі словами)
Чарівний світ казок усіх вітає,
Дарує він радість і сміх.
Там диво-дивнеє усіх зустрічає
І нам приносить сотні втіх.
ІІІ Оголошення теми і мети уроку.
Сьогодні на уроці розвитку зв’язного мовлення ми будемо складати казку з розсипаних слів.
Від вашої роботи залежить чи всі казкові герої з’являться ось на цій лісовій галявині.
Також головний чарівник лісу хотів відзначити учнів ..
За активну роботу на уроці…..
За знання правил …….
За охайність у зошиті…..
За зразкову поведінку на уроці…
За кмітливість….
ІV Робота над матеріалом уроку
Чарівник Лісовичок розсипав в усіх реченнях слова. Їх треба розмістити по своїх місцях.
- Складіть речення з розсипаних слів. Яке речення склав ти?
3.Добір заголовка
- Разом із товаришем доберіть заголовок з поданих або придумайте свій.
Лісова пригода
Хоробрі захисники
На лісовій галявині
4.Словникова робота
Ведмежата, їжаченя, галявина, м’яча.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Йшли зайчата й ведмежата.
Нахилились до землі.
Потім встали, руки в боки,
І зробили три підскоки.
Потім розминали плечі.
Рівні спинки у малечі!
Руки вгору, опустили
І за парти тихо сіли.
5.Написання казки . Робота в парах.
Для тих хто першим виконає завдання додаткова робота ( придумати слова із букв слова «ЧАРІВНИК»)
6.Перевірка роботи
Чарівник Лісовичок задоволений вашою роботою і звертається до вас :
Дружіть із казкою , малята,
І між собою теж дружіть,
Бо з друзями завжди цікаво.
І веселіше в світі жить.
V Підсумок уроку
VІ Оцінювання
За активну роботу на уроці…..
За знання правил …….
За охайність у зошиті…..
За зразкову поведінку…...
За кмітливість …
VІІ Домашня робота
Переписати казку на аркуш А-4 , намалювати малюнок, творчій групі обов’язково і хто бажає дописати свою кінцівку . Кращі роботи увійдуть до «Краплинок вашої творчості»
(казка, малюнок, кінцівка)