Урок розвитку зв’язного мовлення. Створення книжки «Золоті правила нашого класу».

Про матеріал
Мета уроку: вчити колективно створювати книжечку правил; розуміти актуальність (важливість, значимість на сьогодні) цієї проблеми; розвивати зв’язне мовлення; критичне мислення (судження аналіз). Виховувати відповідальність при виконанні колективної роботи; старанність, наполегливість, бажання вивчати рідну мову.
Перегляд файлу

Урок розвитку зв’язного мовлення

Тема: Створення книжки «Золоті правила нашого класу».

  • Давайте подумаємо і скажемо: «А чим ми сьогодні будемо займатись на уроці?» Т.б. складемо мету нашого уроку.

Якщо ми маємо таку мету.

Мета уроку: вчити колективно створювати книжечку правил; розуміти актуальність (важливість, значимість на сьогодні) цієї проблеми; розвивати зв’язне мовлення; критичне мислення (судження аналіз).

Виховувати відповідальність при виконанні колективної роботи; старанність, наполегливість, бажання вивчати рідну мову.

Перебіг уроку

Емоційне налаштування

  • На уроці – лише гарний настрій.
  • Ми працюємо дружно і плідно.
  • Уважно слухаємо вчителя та один одного .
  • Міркуємо та відповідаємо.
  • Доповнюємо відповіді друзів.

Девіз уроку: «Уважність, наполегливість, праця – наш шлях до знань.

І. Робота за впр. 115 (1, 2 завдання)

  • Вправа «Квест»
  • Яке слово вийшло? (Дисципліна)
  • Збагачуємо свій словниковий запас (значення: встановлений порядок; предмет)

ІІ. Дисципліна                                                         Дисципліна

     (порядок)                                                            (предмет)

     урок                                                                     математика

     школа                                                                  мова

     виробництво                                                       музика

    правильність                                                       Я дос. світ

    розпорядок                                                          англ. мова

    успіх                                                                    літ. чит

  • Вправа 115 (3 завдання)
  • Прочитай проблемне запитання.
  • Яку відповідь ти вибереш?
  • Обґрунтуй свою думку.

Стратегія « Фішбоун» (прийом, коли необхідно встановити причинно наслідкові зв’язки, здійснити обґрунтований вибір, навчити вирішувати проблеми).

  • Як подолати цю проблему?
  • Вправа 116 ()

Скласти 10 правил і записати, які потрібно виконувати учням щоб у класі було комфортно.

  • усно;
  • Створюємо книжку «Золоті правила нашого класу» (по групах)

Підсумок (вчитель)

  • Спробуйте дотримуватися «Золотих правил класу»,  а через деякий час перевіримо:
  • На скільки це було легко;
  • Чи покращилося життя після створення «ЗПК»;
  • У скількох учнів це вийшло;

ІІІ. Вправа «Сторітелінг»  - це мистецтво розповідати історії з метою навчання:

  • описуємо вчинки;
  • аналізуємо;
  • оцінюємо;
  • робимо висновки.
  • Робота в групах (розповіді дітей)
  • Підсумкова вправа «Рюкзачок»
  • На вашу думку: чи досягли ми з вами мети уроку?

 

 

 

 

 

 

 

  • Які з отриманих на уроці знань і вмінь ви візьміте із собою для використання на інших уроках? (слухати вчителя уважно; не розмовляти; не заважати іншим; підводити руку, а не викрикувати на уроці, буду більше читати щоб розвивати своє мовлення).
  • Про що цікаве розповісте вдома? (Що урок у нас був «Супер-чудовий», гадаю, що поведінка в класі стане кращою, мені тепер соромно буде якщо я буду отримувати зауваження).
docx
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
1223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку