Урок розвитку зв’язного мовлення
Тема: Створення книжки «Золоті правила нашого класу».
-
Давайте подумаємо і скажемо: «А чим ми сьогодні будемо займатись на уроці?» Т.б. складемо мету нашого уроку.
Якщо ми маємо таку мету.
Мета уроку: вчити колективно створювати книжечку правил; розуміти актуальність (важливість, значимість на сьогодні) цієї проблеми; розвивати зв’язне мовлення; критичне мислення (судження аналіз).
Виховувати відповідальність при виконанні колективної роботи; старанність, наполегливість, бажання вивчати рідну мову.
Перебіг уроку
Емоційне налаштування
-
На уроці – лише гарний настрій.
-
Ми працюємо дружно і плідно.
-
Уважно слухаємо вчителя та один одного .
-
Міркуємо та відповідаємо.
-
Доповнюємо відповіді друзів.
Девіз уроку: «Уважність, наполегливість, праця – наш шлях до знань.
І. Робота за впр. 115 (1, 2 завдання)
-
Яке слово вийшло? (Дисципліна)
-
Збагачуємо свій словниковий запас (значення: встановлений порядок; предмет)
ІІ. Дисципліна Дисципліна
(порядок) (предмет)
урок математика
школа мова
виробництво музика
правильність Я дос. світ
розпорядок англ. мова
успіх літ. чит
-
Прочитай проблемне запитання.
-
Яку відповідь ти вибереш?
-
Обґрунтуй свою думку.
Стратегія « Фішбоун» (прийом, коли необхідно встановити причинно наслідкові зв’язки, здійснити обґрунтований вибір, навчити вирішувати проблеми).
Скласти 10 правил і записати, які потрібно виконувати учням щоб у класі було комфортно.
-
Створюємо книжку «Золоті правила нашого класу» (по групах)
Підсумок (вчитель)
-
Спробуйте дотримуватися «Золотих правил класу», а через деякий час перевіримо:
-
На скільки це було легко;
-
Чи покращилося життя після створення «ЗПК»;
-
У скількох учнів це вийшло;
ІІІ. Вправа «Сторітелінг» - це мистецтво розповідати історії з метою навчання:
-
описуємо вчинки;
-
аналізуємо;
-
оцінюємо;
-
робимо висновки.
-
Робота в групах (розповіді дітей)
-
Підсумкова вправа «Рюкзачок»
-
На вашу думку: чи досягли ми з вами мети уроку?
-
Які з отриманих на уроці знань і вмінь ви візьміте із собою для використання на інших уроках? (слухати вчителя уважно; не розмовляти; не заважати іншим; підводити руку, а не викрикувати на уроці, буду більше читати щоб розвивати своє мовлення).
-
Про що цікаве розповісте вдома? (Що урок у нас був «Супер-чудовий», гадаю, що поведінка в класі стане кращою, мені тепер соромно буде якщо я буду отримувати зауваження).