Діагностувальна робота з теми «Іменник»
1.Познач групу іменників з абстрактним значенням.
А) Учениця, вчитель, школяр .
Б) Щедрість, доброта, людяність.
В) Підручник, зошит, пенал.
2.Постав іменників в множині.
Гімназія - ……………………, лікарня - ………………., стіл - ………….., весло - ……………, зима - ………….., людина - ……………., день - …………, поле - ……………
3.Визнач рід у іменниках.
Чуйність, захоплення, страх, братство, життя, край, книжка, любов, степ.
4.Провідмінняй іменник земля.
Н. що? земля О.
Р. М.
Д. К.
З.
5.Постав іменники жіночого роду у формі давального та місцевого відмінка однини.
Бібліотека - ……………………………, ………………………………………….
Подруга - ……………………………, ………………………………………….
Книга - ………………………, ………………………..........
6.Постав іменники чоловічого роду у родовому відмінку однини, визнач закінчення.
Промінь - ………………………, корінь - ………………….., джміль - ………………., кінь - ………
7.Встав пропущені закінчення, визнач відмінок в іменниках в котрих вставляв закінчення. Підкресли всі іменники в реченнях.
Дивовижні риби живуть у країн….. Південної Азії. Вони часто прогулюються по рисових плантаці……, лазять по дерев….. зі спритністю ящірок.