Урок "Розвиток мовлення «Назви меблів»

Про матеріал
Мета уроку : розширити знання учнів про назви меблів; збагачувати словниковий запас, уміння працювати зі словниками; виховувати бережливе ставлення до навколишнього; чистоту, охайність.
Перегляд файлу

 Тема. Розвиток мовлення «Назви меблів»

              Мета:  розширити знання учнів про назви меблів; збагачувати словниковий запас, уміння працювати зі словниками; виховувати бережливе ставлення до навколишнього; чистоту, охайність.

                 Обладнання: роздатковий матеріал; дидактичний та ілюстративний матеріали; словники; відеоматеріали

Хід уроку

І.Організаційний момент

1.Вправа «Мій настрій»

2. Вправа «Не закінчене речення» «Шо я очікую від цього уроку?»

ІІ. Актуалізація опорних знань

- Сьогодні урок нам допоможуть проводити казкові герої, а які вам підскаже це відео( фрагмент пісні з казки «Білосніжка і сім гномів);

- так правильно вгадали. Кожен гномик приготував вам завдання

-Завдання від Гнома Буркунчика. Відгадування загадок. Виконання звукових моделей до слів відгадок.

1. Без рук, а з ногами.

Без ребер, а з боками

І спинка міцна є.

А голови немає. (Стілець)

2. Ноги дерев’яні,

Сукня полотняна. (Стіл)

3. Що за дивна хата?

Одягу багатою

А людей немає

Хто ж його вдягає? (Шафа)

ІІІ .Оголошення теми і завдань уроку

ІV. Мотивація навчальної діяльності

1.Перегляд презентації «Меблі»

2. Завдання від Мудрунчика

Робота з тлумачним словничком.

Відшукати значення слова «меблі».

Меблі – це предмет для облаштування кімнат у будинку.

3. Завдання від Задумчика

Учні виконують завдання на індивідуальних картках.(Що зайве? Назви , та звукові моделі)

Смотреть исходное изображение

4. Гномик Веселунчик проводить відеофізхвилинку.

V. Закріплення набутих знань

1. Послухай розповідь, що можна в ній добавити. Подумай, як можна її назвати.

Я дуже люблю свою кімнату. Вона не велика, але світла і затишна. Ліворуч від дверей розташована шафа для одягу і книжкова полиця. Праворуч стоїть диван. Біля вікна – письмовий стіл і стілець.

2. Пригадай, які меблі ти ще знаєш? Назви.

3. Склади речення про меблі. Побудуй його схему.

4.Гра «Хто уважний?»

Записати назви меблів, що є у віршованих рядках. Поділити кожне слово на склади.

1.Я дошку витерла – блищить,

Дістала крейди шмат…

Я працювала цілий день

Зморилась не на жарт.

       2.Я на уроці перший раз,

         Тепер я – учениця.

         За партою правильно сиджу

        Хоча і не сидиться.

3. На шафі шапка,

У шафі шубка.

       4. Як лежали в темній скрині,

          То були слабкі, безсилі.

         Як на дошку вони стали,

         Грізним військом вмить постали.

5.-А-а-а, усім малятам

Час у ліжечках лягати.

5. Гномик Чхунчик пропонує творче завдання.

На окремих аркушах паперу слід зобразити та розказати про меблі, які є у твоїй кімнаті.

Презентація робіт.

6. Гномик Пустунчик

7. Орієнтуємось в просторі

Знайди зліва від вікна шафу. Що лежить у шафі? Знайди стіл з книгами. Перерахуй предмети, що лежать зліва (справа) від шафи.

VІ Підсумок

1Рефлексія уроку. Гномик Дрімунчик.

Створення ситуації успіху.

Ви тепер вже не малі,

Ви сьогодні школярі,

На уроках не жували,

Не дрімали і не спали,

Вчились ви сумлінно

І поводились відмінно.

Ну, а зараз перевіримо, чи уважні ви?

Запишіть 5 назв меблів, що є у вашому класі. З одним із слів складіть і запишіть речення.

          2. Міркування учнів про чистоту у домі. Висловлювання думок.

          3. Гра «Дзвіночок мамі»

Поділіться враженнями від уроку.

4.Гра «Очікування»

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку