Урок "Розвиток вибірковості сприймання"

Про матеріал
Урок містить практичні вправи на розвиток вибірковості сприймання звуків. Розрахований на молодший шкільний вік.
Перегляд файлу

Урок №                                                       Дата

Тема: Розвиток вибірковості сприймання
МЕТА : покращення якості сприймання та засвоєння, покращувати стан дрібної моторики,  збагачувати словниковий запас учнів; формувати просторове уявлення, розвивати пам'ять, логічне мислення, увагу, виховувати мудрість, кмітливість, доброту.

Обладнання: папка «Корекція розвитку», зошит, олівці.
Вступна частина 

Вправа «Привітання»

Ось дзвінок сигнал подав —

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо,

А урок свій починаймо.

 

Основна частина

Вправа Графічний диктант.
Графічний диктант – це виконання візерунків, малюнків під диктовку. Він розвиває вміння чути і розуміти словесну інструкцію, виконувати завдання без зразка, чим моделює навчальну діяльність школяра.

• 2 направо, 1 вгору, 1 направо, 2 вгору, 1 направо, 1 вниз, 1 направо, 1 вгору, 1 направо, 1 вниз, 1 направо, 1 вгору, 1 направо, 2 вниз, 4 наліво, 1 вниз, 1 наліво, 3 вниз, 1 направо, 1 вниз, 6 направо, 3 вниз, 1 наліво, 4 вниз, 1 наліво, 2 вгору, 1 наліво, 1 вгору, 3 наліво, 3 вниз, 1 наліво, 4 вгору, 1 наліво, 1 вгору, 1 наліво, 4 вгору, 1 наліво, 2 вгору. (Олень).

Вправа «Запам’ятай слова»

На столі під серветкою лежать предметні картинки або іграшки. Вчитель пропонує дитині послухати два-три слова-назви, запам’ятати їх, а потім знайти на столі відповідні картинки (іграшки).

 

Вправа «Впіймай звук!»

Вчитель промовляє учневі різні звуки, а завдання дитини  плеснути в долоні – «впіймати звук», коли вона почує певний звук. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного:
– звук [а] серед у, у, а, у;
– звук [а] серед о, а, і, о;
– звук [і] серед и, е, і, и;
– звук [с] серед л, н, с, п;
– звук [с] серед ш, ж, ч, с і т.д.

Вправа «Повтори!»

Запропонуйте дитині повторити за вами склади
– та-та-да – пі- пи – ат-от
– па-па-ба – мі-ми – ум-ом
– ка-ка-га – ді-ди – іт-ит
– ва-ва-фа – кі-ки – ек-єк

Вправа Ланцюжок слів”

 

Запропонуйте дитині повторити за вами ряди слів, різних за значенням, але схожих за звуковим складом:
– мак, лак, так, бак;
– тачка, качка, дачка;
– сік, вік, тік, бік;

 

Вправа Назви слово!”

Запропонуйте дитині вибрати серед інших слів, та назвати лише те, яке починається на певний звук:

– на звук [а] серед слів Аня, Оля, Ігор, осінь, айстра;
– на звук [і] серед слів іграшки, овочі, автобус, Іра;
– на звук [б] серед слів мак, банка, танк, бочка

 

Заключна частина

Рефлексія.

 Ми старались, ми трудились

Навіть трішечки втомились.

Відпочити вже нам час

Та чи все було гаразд?

 

Прощання

Вчитель. Сьогодні ми з тобою поділимося краплиною своєї доброти. Вони складають долоні, дмухають у них і передають одне одному «краплинку»  своєї доброти.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 січня 2019
Переглядів
999
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку