28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок "Розвиток зв’язного мовлення (усне). Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і по мобільному телефону (sms)".

Про матеріал

Розгорнутий конспект: Розвиток зв'язного мовлення (усне). Телефонна розмова як один із видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і по мобільному телефону (sms).

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про види сучасного ділового спілкування, особливості телефонної розмови; удосконалювати вміння і навички вести телефонну розмову, листування з дотриманням правил етикету; розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, критичне мислення, уяву; виховувати у школярів моральні якості.

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

КАРТКА № 1

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Два однокласники, один з яких пропустив через хворобу заняття на підготовчому відділенні в університеті.

 

 

 

 

 

КАРТКА № 2

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Матір (батько) із сином (донькою), що збирається навчатися в іншому місті.

 

 

 

 

 

 

КАРТКА № 3

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Батько одинадцятикласника та його класним керівником про те, що причина пропущених учнем уроків – несподівана хвороба бабусі.

 

 

 

 

 

 

КАРТКА № 4

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Учитель фізичної культури та одинадцятикласника, якому потрібно завтра замінити хворого товариша у змаганнях з волейболу (футболу, тенісу, легкої атлетики).

 

Перегляд файлу

 

КАРТКА № 1

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Два однокласники, один з яких пропустив через хворобу заняття на підготовчому відділенні в університеті.

 

 

 

 

 

КАРТКА № 2

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Матір (батько) із сином (донькою), що збирається навчатися в іншому місті.

 

 

 

 

 

 

КАРТКА № 3

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Батько одинадцятикласника та його класним керівником про те, що причина пропущених учнем уроків – несподівана хвороба бабусі.

 

 

 

 

 

 

КАРТКА № 4

Виконайте в особах телефонну розмову. Визначте ситуацію спілкування.

 

Учитель фізичної культури та одинадцятикласника, якому потрібно завтра замінити хворого товариша у змаганнях з волейболу (футболу, тенісу, легкої атлетики).

 

zip
До підручника
Українська мова (академічний та профільний рівень) 11 клас (Глазова О.П., Кузнєцов Ю.Б.)
Додано
28 червня 2018
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку