Урок " Розвязування вправ до теми" Вирази.Вирази із змінними.Рівняння"

Про матеріал

Урок у 5 класі розроблено до теми "Вирази. Вирази із змінними. Рівняння" В розробці уроку запропоновано різні форми роботи з учнями по закріпленню завдань з вивчених тем.

Перегляд файлу

Тема: Розв'язування вправ до теми « Вирази. Вирази із змінними. Рівняння»

Мета: закріплювати вміння та навички учнів застосовувати закони множення при спрощенні виразів, при розкритті дужок, вміння розв’язувати ускладнені рівняння, складати буквений вираз до задач, вміння застосовувати поняття квадрата і куба числа при обчисленнях, вміння знаходити значення буквеного виразу.

Розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, творчі здібності, спостережливість, обчислювальні навички.

Виховувати активність, самостійність, відповідальність, наполегливість, повагу, культуру записів і мовлення.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Обладнання: таблиці з завданнями.

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Мета і завдання уроку

 ІІІ Перевірка домашнього завдання ( перевірити розв’язання, запропоноване в презентації)

№ 673 а) + б) в) + г)

№710 10х + х = 33  11х = 33  х = 33 : 11  х = 3

13х – 10х = 9  3х = 9  х = 9: 3   х= 3

№ 731 !7х + 15х – 94 = 162     32х = 162+ 94    32х = 256   х = 8

28х- 13х + 49 = 274   15х = 274 – 49    15х = 225   х = 15

ІV Актуалізація опорних знань

Усний журнал (таблиці із завданнями)

1.Чи згодні ви, що 5· 4m· 2n = 40mn ?

2.  А ви б так спростили  9х + 4х +3 – 2х = 14х ?

3.  Чи правильно Незнайко розкрив дужки  6( 4b – 7 ) = 24b -7 ?

4.  Вас влаштовує обчислення · 2 + = 77 ?

5.  Чи все гаразд в обчисленнях?  Якщо у = 8, то 3у = 3 + 8 = 11?

6.  Чи правильно складено вираз до задачі

Ід  х км

ІІд  в 7 раз більше км

Скільки км подолали за два дні?

х+ 7х = 8х ?

 

Математичний диктант

  1. 4 · 6b = 24b
  2. 7х – х = 6х
  3. Збільшити х на 15       х + 15
  4. Розкрити дужки  4( 3с + 8 ) = 12с + 32
  5. Зменшити х на 8          х – 8
  6. Обчислити    + 2· =  36 + 2· 8 = 52
  7.  Збільшити х в 3 рази     3х

Взаємоперевірка

Склади малюнок( кожному учню завдання на частині малюнка до якого прикріплено магніт) На дошці таблиця з відповідями. Кожен учень розв’язує своє завдання і виходячи до дошки, прикріплює на відповідь. Якщо такої відповіді немає, то розв’язує знову.

1. Рівняння  6х – 2х + х = 5х

2 .Спрости    3 · 2х · 7

3 .Рівняння  5х – 2х 12

4. Збільши х в 3 рази

5. Знайти значення виразу 7х, якщо х = 9

6. Рівняння 3х +4х = 21

7.Спрости   8х + 9х – х

8.обчисли  – 9

9.Спрости  2 · 6х · 3

10. Обчисли + 15

11. Рівняння  8х = 40

12. Знайти значення виразу 2а + 9, якщо а = 6

13.  Спрости 21х + 4х – 6х

14. Збільши х в 4 рази

15.Обчисли -

Робота біля дошки по рівнях ( 5 учнів)

І рівень

ІІ рівень

ІІІ рівень

ІV рівень( робота в парі)

1.Спростити

5 · 3а · 2 = 30а

1.Розкрити дужки

6( 8 – 3р) = 48 – 18р

1.Спрости вираз 5х + 9х – 4 – 2х і знайди його значення. Якщо х = 3

12х – 4 = 32

1.Склади вираз до задачі за схемою

Іц  хл

ІІц   в 5 раз більше л, ніж у І

ІІІц  на 6 л менше, ніж у І

х + 5х + х – 6 = 7х - 6

2. Рівняння

7х – 3х = 20

х = 5

2. Розв'язати рівняння

6х + 2х – 12 = 36

х = 6

 

2.Рівняння

( 6х – 3х - 2) + 15 = = 49

х = 12

2.Рівняння

( 9х +3х  - 18)· 5 = 210

х = 5

 

 

В цей час  один учень  виконує завдання на знаходження помилки з таблиці, яка запропонована в презентації

1. 5х • 2 = 7х

2. 8с + с = 9с

3.3( 2х – 5 ) = 6х - 15

4. 10а +3 – 8а = 5а

5. Якщо х = 6, то 8х = 14

 

Останні учні виконують тестову роботу

1Спростити 7 • 4а • 2р

А) 13 + а + р    Б) 56ар    В) 8ар + 7   Г) 11а +2р

2.Рівняння х + 5х = 30

А ) 5      Б) 6      В)  25    Г)   24

3.Знайти значення виразу 8х – 3, якщо х = 5

А)  10     Б)  37    В)  16     Г)  6

     Тест перевірити.

Перевірити і прокоментувати розв’язання завдань  по рівнях.

Рефлексія

Домашнє завдання 

 

 

 

docx
Додано
9 липня 2018
Переглядів
1218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку