Квест "Цікава математика"

Про матеріал
Позакласний захід з математики. Мета: розвивати логічне мислення, креативність, кмітливість, спостережливість; сприяти формуванню комунікаційної компетентності, навичок командної роботи, стійкого інтересу учнів до математики
Перегляд файлу

Квест «Цікава математика»

Мета: розвивати логічне мислення, креативність, кмітливість, спостережливість; сприяти формуванню комунікаційної компетентності, навичок командної роботи, стійкого інтересу учнів до математики.

Хід заходу

Вчитель. Доброго дня, всі присутні в цьому залі. Я дуже рада вас вітати. Сьогодні пропоную вам узяти участь у квесті «Цікава математика».

Математика дуже важлива наука. Вона потрібна людям багатьох професій. Без математики не обійтися працівникам банку і інженерам, конструкторам і економістам. Математика необхідна і в повсякденному житті. Ще Галілео Галілей говорив: «Математика - це мова, на якій написана книга природи».  Сьогодні в нашій грі беруть участь команди «Трикутник» та «Квадрат». А слідкувати за роботою команд буде поважне журі, в складі…

 Командам треба пройти кілька випробувань, щоб одержати перемогу. Прослухайте, будь-ласка правила гри.

Правила гри

 Протягом гри вам треба виконати шість завдань, що містяться в конвертах. Кожна команда одержить перший конверт від журі. Інші конверти треба буде знайти. Підказка, де знаходиться наступний конверт, теж буде міститися в конвертах. Конверт кожної команди позначається відповідним знаком (трикутник, квадрат). Шукати наступний конверт дозволяється тоді, коли команда успішно виконала завдання і здала його на перевірку журі. Переможе та команда, яка швидше за іншу виконає всі завдання і знайде слово «Перемога». Але… Під час гри забороняється: чіпати, відкривати, переховувати, забирати конверт, призначений суперникам. В разі, якщо команда буде виконувати зазначені дії, вона буде покарана простоєм на 5 хвилин (в цей час не можна ні шукати конверт, ні розв’язувати завдання). Якщо ви не можете розв’язати самостійно задачу, ви можете одержати підказку, але за це також одержуєте 3 хвилини простою. Що ж, якщо все зрозуміло, дозвольте побажати всім цікавої гри, успіху, і нехай переможе сильніший. Прошу капітанів одержати перший конверт. На старт! Починаємо гру.

Гра

І. Відповідність.

Встановіть відповідність між числами, записаними у першому стовпчику та, рівними їм звичайними дробами. Утворене слово підкаже, де знаходиться наступний конверт.

1.                         

2.  3,5                     (з)

3.  0,25              

4.  0,5                 

                       

 

     1

    2

    3

   4

 

 

 

 

 

(Має утворитися слово «пазл». В конверті ще лежать частини розрізаної картинки з зображенням смартфону. Це вказує на те, що наступне завдання діти будуть виконувати з допомогою смартфону.)

ІІ. Пазл.

(Діти виконують вправу «Пазл», створену на платформі Learning Apps)

(Підказка вказує, що наступний конверт, біля вазону з квітами).

ІІІ. Втрачені цифри.

Замініть  *  цифрами так, щоб дія була правильною. Одержані цифри та українська абетка підкажуть, де знаходиться наступний конверт.

_ * 6 5 * * 

      * 1 7 2

   7 7 * 6 9

Відповідь: _86541

                       9172

                     77369

(Одержане слово «вежа». Наступний конверт під вежею, утвореною з многогранників. У цьому конверті повідомлення «Інтерактивний кросворд. Смартфон». )

ІV. Кросворд.

(Діти розв’язують кросворд, створений на платформі Learning Apps. Одержане ключове слово є черговою підказкою. В класі є кілька годинників, конверт за одним з них.)

V. Переливання.

Як за допомогою 3-х і 5-ти літрових посудин відміряти рівно 1 л води?

(Підказка про наступний конверт у самій задачі, це посудина ємністю 1л.)

VІ. Киця Мурка.

Якщо киця Мурка впродовж дня тільки лежить, то за день вона випиває 60 мл молока. Якщо ж вона ловить мишей, то п’є молока на третину більше. Останні два тижні Мурка ловить мишей через день. Скільки молока вона випила за ці два тижні?

(Коли киця ловить мишей, то вона випиває 60+60:3=80(мл). За два тижні 7 днів вона випиває по 60 мл і 7 днів по 80 мл. Всього 980 мл. Це число є значенням виразів, які написані на кількох конвертах, що розміщені в приміщенні класу. В одному з них маститься слово «Перемога», в інших – «Шукай ще».)

9800:10, 1000-20, 950+30, 490×2, 98×10, 490+490, 981-1, 975+5.

VІІ. Підведення підсумків гри. Нагородження переможців.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Сценарії
Додано
27 листопада 2023
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку