Урок самопідготовки «Не знаю – дізнаюся, не вмію – навчуся!»

Про матеріал
Конспект уроку самопідготовки «Не знаю – дізнаюся, не вмію – навчуся!», головною метою якого є навчити дітей працювати самостійно, а також організовувати свою діяльність.
Перегляд файлу

 

«Не знаю – дізнаюся, не вмію – навчуся!»

 

Мета: - уточнити і закріпити знання отримані на уроці:

  • розширити знання про односкладні називні речення, вміти визначити головний член у називних реченнях, використовувати називні речення;
  • повторити творчість Володимира Підпалого, вміння визначити основний мотив поезії, закріпити характерні особливості представників «тихої поезії»;
  • повторити і закріпити тему «Складові уміння вчитися». Важливість налаштування на успіх. Бар`єри ефективного навчання.
  • Закріпити знання про роль теплоенергетики в житті людини; про альтернативні джерела енергії та енергозбережувальні технології; вплив теплоенергетики на природу.

 

Розширяти уявлення учнів про умови досягнення успіху, про значення знань, освіти, працелюбства у житті людини, продовжувати начати аналізувати, узагальнювати інформацію, використовувати набуті знання у житті, розвивати уяву, творчість, логічне мислення, віру в свої сили, використовувати якості, необхідні для досягнення успіху: працьовитість, допитливість, уважність, організованість.

 

«Не знаю – дізнаюся, не вмію – навчуся!»

  • Обладнання: ком»ютер, мультемідійна система, дошка, довідник, учбові та письмові приладдя.

Епіграф до уроку Леонардо да Вінчі: «Пам`ятай, життя- це подарунок, і той, хто його не цінує, на цей падарунок не заслуговує».

 

Структура самопідготовки

1. Організаційний момент:

1.1. провітрити клас;

1.2. перевірити порядок у класі, наявність довідкової літератури (пам»яток), підготовка робочих місць дітей.

1.3. налаштувати дітей на якісне виконання завдань.

 

Вихователь: Діти приготувались до уроку. У нас сьогодні гості, давайте їх привітаємо, згадаємо як треба поводитись на уроці.

Діти:  - бути уважними, активними, спортивними..

  • відповідати правильно
  • працювати самостійно
  • не заважати одне одному
  • допомагати тому, кому потрібна допомога.

 

 

 

 

 

2. Вступна частина.

- Діти, що для вас є найціннішим?  (Життя), чому? (тому, що воно дається нам один раз) Так його не стане – і все втратить сенс.

- Доберіть прикметники до слова життя (щасливе, цікаве, веселе, творче, важке, безрадісне)

- Які   чинники  негативно впливають на людське життя? (лінь, злість, егоїзм, заздрість,  шкідливі звички)

Вихователь: Так, щоб не бути залежними від них, не слід їх набувати. Тоді життя буде цікавим і радісним. У світі є багато непізнаного. Воно чекає саме на вас, щоб ви зробили нові відкриття, бо людству треба рухатися вперед, щоб жити краще.

Вихователь: Що на вашу думку, може зробити життя щасливим?  ( дружна сім»я, гроші, любов батьків, надійні друзі, добре оплачувана робота, здоров»я, освіта, працьовитість, самостійність, упевненість у собі).

Вправа: доберіть синонім ( антонім) до слова УСПІХ.

Вихователь: Я дуже бажаю, щоб ви усі прожили гідне, щасливе життя, але для цього треба вже знати чого ви хочете досягти, ким бути, зрозуміти,  що це вам потрібне і що ваша головна праця – навчання.

Намагатися працювати щодня, не відкладаючи на завтра те, що можно зробити сьогодні. Вам треба пройти дуже важливий шлях до успіху – а цей шлях важкий. Розглядання плакату.

Вихователь: Тільки ви самі зробите життя успішним, якщо будете наполегливими.                            .

 А зараз влаштовувайтесь зручніше, я пропоную визначити час на виконання домашнього завдання по предметам:

1. Укр. Мова  § 23 вправа 253 повторити правило.

2. Укр.. література стр. 127-129 творчість В. Підпалого

3. Основи здоров»я § 15 стр. 75 складові уміння вчитися.

4. Фізика § 18 стр. 87 Теплоенергетика. Способи збереження енергетичних ресурсів.

Вихователь: Я пропоную працювати  в парах. Вмикаємо позитив і починаємо працювати, бо все треба робити з гарним настроєм.

Відкрили підручники з укр.. мови стр. 116 § 23 повторюємо правило.

Вправа: складіть своє називне речення. Виконання вправи № 253 (письмово), перевірка домашнього завдання ( парами).

 

Фізкультхвилинка

 

Вихователь: наступне домашне завдання ми будеме виконувати з української літератури: творчість В. Підпалого стр. 127 читаємо текст, визначаємо основний мотив ліричного вірша « Бачиш між трав зелених…»

 

 

 

 

 

Запитання:

1. визначте основний мотив поезії, та поясніть, як він розкривається;

2. хто на вашу думку є адресатам з яким автор розмовляє?

Поясніть як у поезії «Бачити між трав зелених...» знайшли відображення 

                       творчості представників тихої лірики.

Відповідь підтверджуйте цитатами.

Запитання поезії «Зимовий етюд»  Визначити основний мотив, словарна робота – етюд, соната.                            

1. про що цей твір?

2. опішить, які почуття ліричного героя відтворено?

3. яким ви уявляєте ліричного героя твору?

Вихователь: Ліна Костенко:  Був залюблений в Україну, його вбила її неповторна краса, яку поет здатен був відшукати у краплині роси і в загадковій осінній ночі, у вічній тайні сільської пасіки і в гордій крутизні коневої шиї на нескінченій, як життя, зеленій леваді і зрозуміти його поезію може лише той, у кого серце відкрите для краси і добра, любові та щирості.

В. Підпалий   Коли мене питають «Любиш ріки, річки і річечки, і потічки? – відмовчусь: вони в мене навіки, а для мого народу – на віки!».

Заповіт: Коли я умру, хай поплачуть, бо так вже ведеться. Вип’ють чарку печалі і знову до праці йдуть. Може я не умер, а спинилось втомлене серце, Щоб в землі стать землею і землю нарешті збагнуть.

Що можно знайти в нашій бібліотеці:

Збірки «Кожна бджілка, як лічилка», «Вишневий світ», «Зимовий етюд», «Тиха елегія» (про рідну Україну).

 

  Наступне домашнє завдання з основ здоров»я дуже цікаве, бо тема така «Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх».

 1. Читання параграфу: робота з текстом: запитання, акцент на найважливіши моменти що треба робити для того, щоб навчання було успішним і приносило вам задоволення, бажання знати більше?

2. Що ви собі говорите в скрутній час або коли щось не виходить?

 

 

Наступне домашнє завдання з фізики.

Відкрили підручники на стр. 87 § 18 читання параграфа.

Запитання:

1. які джерела енергії здавна використовує людство?

2. перелічіть основні напрями подолання енергетичної кризи?

3. наведіть приклади енергозбережувальних технологій?

4. як впливають теплові джерела енергії на навколишнє середовище?

Перегляд на мультімедійной системі «Альтернативні джерела енергії».

 

Підбиття підсумків.

1. що цікавого було на самопідготовці?

2. Які риси характеру слід виробити в собі, щоб стати успішною людиною?

3. Будь ласка прошу об’єктивно оцінити свою роботу смайликами.

 

Релакс: відео ролик «Момент істини»

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Рощина Любов
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
6 березня 2019
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку