Структура інтегрованого уроку

Про матеріал

Застосування інтегрованої технології висуває певні вимоги щодо основних технологічних етапів інтегрованого уроку

Перегляд файлу

СТРУКТУРА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ

   Застосування інтегрованої технології висуває певні вимоги щодо основних технологічних етапів інтегрованого уроку.

І. Актуалізація опорних знань

  • 1. Підготовка до сприйняття.

    Мета - сфокусувати увагу учнів, викликати бажання до активної пізнавальної  діяльності.

  • 2.Опора на особистісний досвід школяра.

    Мета - перевірити рівень самостійного опрацювання учнями попереднього навчального матеріалу.

  • 3.Розкриття пізнавального інтересу,

    Мета - стимулювати пізнавальний інтерес школярів шляхом включення

ІІ Цілепокладання

  • 1. Формування пізнавальних мотивів навчання.

  Мета - зацікавити школярів, сформувати      позитивну мотивацію до теми, що вивчатиметься на уроці.

  • 2. Повідомлення теми, мети уроку.
  • 3.              Узгодження особистісного досвіду школяра з навчальними завданнями міжпредметного характеру.

       Мета - чітко визначити тему, мету уроку, показати місце нового матеріалу в системі навчального     курсу,     у     взаємозв'язках  з     іншими     шкільними     дисциплінами.

III.Вивчення нового  матеріалу.

  • 1. Виклад нового матеріалу учителями-предметниками.
    Мета - забезпечити усвідомлення, сприйняття нового матеріалу учнями, спрямувати самоорганізацію  школярів  на застосування набутих знань у    практиці.
  • 2. Розкриття основних домінант уроку учителями -предметниками.
    Мета - на основі міжпредметної взаємодії розкрити базові змістові блоки навчального матеріалу.
  • 3.  Конструювання (моделювання).
    Мета - практичне засвоєння матеріалу, досягнення поставлених цілей уроку через конструювання  (моделювання)   інтегрованих сцен,  епізодів, текстів     тощо.

IV. Закріплення

  • 1. Закріплення нових знань  і способів дій.

   Мета - забезпечити зворотній зв'язок, контроль результатів вивчення матеріалу, закріпити рівень сформованості знань та умінь.

  • 2.Цілереалізація.
    Мета - підбити підсумок вивчення теми, здійснити аналіз отриманих результатів, проаналізувати  ступінь досягнення навчально-виховних завдань.
  • 3. Контрольно-оцінювальна діяльність.

   Мета - визначити особистий внесок учнів у колективну пізнавальну діяльність на уроці.

  • 4. Залучення учнів до проектування наступного уроку.

    Мета - на основі теми, мети наступного уроку визначити його основні змістові та структурні компоненти, роль школярів у їх реалізації.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Казбан Тетяна Леонорівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 березня 2019
Переглядів
3521
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку