Застосування інтегрованої технології висуває певні вимоги щодо основних технологічних етапів інтегрованого уроку
СТРУКТУРА ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ
Застосування інтегрованої технології висуває певні вимоги щодо основних технологічних етапів інтегрованого уроку.
І. Актуалізація опорних знань
Мета - сфокусувати увагу учнів, викликати бажання до активної пізнавальної діяльності.
Мета - перевірити рівень самостійного опрацювання учнями попереднього навчального матеріалу.
Мета - стимулювати пізнавальний інтерес школярів шляхом включення
ІІ Цілепокладання
Мета - зацікавити школярів, сформувати позитивну мотивацію до теми, що вивчатиметься на уроці.
Мета - чітко визначити тему, мету уроку, показати місце нового матеріалу в системі навчального курсу, у взаємозв'язках з іншими шкільними дисциплінами.
III.Вивчення нового матеріалу.
IV. Закріплення
Мета - забезпечити зворотній зв'язок, контроль результатів вивчення матеріалу, закріпити рівень сформованості знань та умінь.
Мета - визначити особистий внесок учнів у колективну пізнавальну діяльність на уроці.
Мета - на основі теми, мети наступного уроку визначити його основні змістові та структурні компоненти, роль школярів у їх реалізації.