Урок "Що таке рівняння, як його розв'язувати?"

Про матеріал

Урок побудований за системою розвивального навчання

оглибити вміння дітей визначати ціле та його частини. Вчити порівнювати величини, виділяти відому та невідому частину, визначати невідому частину. Закріпити вміння складати схеми та за схемою визначати невідому частину".

Перегляд файлу

Тема: Що таке рівняння, як його розв’язувати.

Мета: поглибити вміння дітей визначати ціле та його частини. Вчити порівнювати величини, виділяти  відому та невідому частину, визначати невідому частину.    Закріпити вміння складати схеми та за схемою визначати невідому частину.

    Виховувати вміння працювати у групах і парах та виховувати навики самостійної роботи.

Обладнання: картки для роботи в групах, індивідуальні завдання, моделі схем знаходження невідомого, грамзапис.

Хід уроку.

І. організаційний момент.

  • Девіз уроку..
  • Повідомлення про те, що замість оцінок учні за

 кращі відповіді та розв’язки будуть отримувати

ялинкові прикраси, якими ми потім прикрасимо

нашу ялинку.  

  ( іграшки і ялинка намальовані на папері).

 

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок .                                                                  ( 1 іграшка кращому учню).
  2. Каліграфічна хвилинка. (1 іграшка)

                      Задачі:

  • Горобець і п’ять синиць

           Он летять до годівниць.

          Скільки птахів підкажіть,

          Відповідь красиво запишіть ?  (6 ).

  • Яку цифру запишемо? Як починаємо писати 

цю цифру ? ( з правого куточка верхньої частини

клітинки).

  • Їжачок по стежці біг

     Ніс сім яблук на пиріг.

          Двоє впало, покотилось,

Скільки яблук залишилось?  (5 ).                                       ( третя іграшка тому, хто                   

  1. Повторення вивченого на попередньому уроці.     краще написав)
  • А тепер пригадаємо, що ми вивчали на попе-

редньому уроці?     (креслити схеми).                             На дошці модель відрізка

  • Що вчились визначати на схемі? (ціле і частини).  Поділеного на частини.
  • Чи завжди відомі обидві, чи всі  частини?                                                                         ( частин може бути декілька). (Ні, може бути

невідома одна частина ).

  • Що ми пробували з’ясувати? ( невідому частину).

 

ІІІ. Контрольно-оцінювальні дії щодо наявності знання.

№ 50

– Чого більше ґудзиків, чи петельок ?                                     діти креслять схеми,                                                                                                                                                    

  • Скільки ґудзиків треба докупити?                                де петельки – ціле, а                                                                                                                                                                                                                                   № 51 . Самостійна робота учнів.                                  ґудзики  - частина.
  • Закріплення правила .
  • ( Щоб знайти невідому  частину треба від

 цілого відняти відому частину ).

 

IV. Формування дій контролю і оцінки.                              

                                                                                                                   Моделі зробити рухомі

  1. Мал. На дошці:                                                                  показати на моделях, як від

               В

                                                                                                      цілого відняти відому      

                         Х                                                                   частину  .                                                 

                

                  А                                                                          

 

  • Чому = В ?                                                                              

                              В = А – Х

  • А як знайти Х ?

                              Х= А – В

 

  1. Повідомлення вчителя . ст.. 36.
  2. Робота в групах. Розв’язування задачі.

Скласти схему і рівняння.    

 

                                                                                                       (2 іграшки, бо дві групи)

Було – 6 редисок

Взяли – Х

Залишилось -4 редиски.

Скільки редисок взяли на салат?

 

  1. Презентація роботи.   

V.Самостійна робота.

Гра  «Посели цифру в свій будиночок». Приклади на          (  1 іграшка)

склад числа.

 

VI. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон».

  • Що ми навчились?
  • Як знайти невідому частину?
  • Що було легко?  Важко?

 

VII. Мотивація на наступний урок.

  • Ось у мене дві коробки. У них різна кількість

олівців.

  • Як за допомогою рівняння зробити

кількість олівців рівною ?

  • Це ми і будемо робити на наступному уроці.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 серпня 2018
Переглядів
706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку