Розроблений наочний матеріал наводиться в звіті про самостійну роботу учня.
Звіти оформляють на аркушах формату А4 (210х297мм). Звіти виконують машинописним або машинним (за допомогою комп’ютерної техніки) способом на одній стороні аркуша білого паперу.
Окремі слова, формули, знаки, які вписують у надрукований текст, повинні бути чорного кольору; щільність вписаного тексту має максимально наближатися до щільності основного зображення.
Помилки, описки й графічні неточності допускається виправляти підчищенням або зафарбовуванням білою фарбою і нанесенням на тому ж місці або між рядками виправленого зображення машинописним способом або від руки. Виправлення має бути чорного кольору.
Скорочення слів і словосполучень у роботі допускається відповідно до чинних стандартів з бібліотечної і видавничої справи.
Сторінки роботи слід нумерувати арабськими цифрами, додержуючись наскрізної нумерації упродовж усього тексту звіту. Номер сторінки проставляють у правому верхньому кутку сторінки без крапки в кінці.
До статті прикріплені:
Варіанти і формати:
Перелік вимог |
I |
II |
III |
IV |
V |
Де проводиться |
У класі |
В актовій залі |
На природі |
В іншому місці (музей, магазин, спортплощадка) |
|
Як проводиться |
Індивіду |
Групами |
Командою |
Усією групою |
|
Проектуємий результат |
Просто |
Нові знання |
Активні |
Пасивні |
Практичні вміння і навички |
Мотивація учнів |
Оцінки і рейтинги |
Реакція батьків |
Похвала учителя |
Самоствердження серед своїх |
Інше |
Технічні засоби |
Комп’ютери, відео, інтернет |
Мобілки, проектори, екрани |
Роздатковий матеріал |
Підручники і задачники |
Відеомости з іншими училищами і країнами |
Перехресні знання |
Зв’язок з іншими предметами і синтепами |
Зв’язок з іншими явищами і випадками |
Повязування знань з життям дорослих |
Повязування знань з |
Повязування з минулим і майбутнім |
Інтерактив: скільки говорять діти, і скільки вчитель |
Тільки вчитель |
Діти 20%, вчитель 80% |
Половину часу – діти, половину – вчитель |
Діти – 80 %, вчитель – 20% |
Діти 100% |
Структура |
Однотипна і монотонна |
2-3 зміни вражень |
5-10 змін вражень і акцентів |
Постійне перемикання уваги |
|
Технології |
Вчитель-учень |
Учні парами |
Учні командами |
Учні |
|
Акселеративні паузи |
3-5 хвилин (пісні, речівки, зарядка) |
1-3-5-хвилинні тести на активну ерудицію (must know) |
Перемикання уваги. Ефект – урок пролетів непомітно (чи навпаки – тягнувся так довго). |
Змагальність |
У кінці уроку учні аплодують вчителю (а не піднімаються та втікають). Дуже сильний виховний прийом. |
Ілюстрації |
Відеокліпи |
Графіки, таблиці |
Кінофрагменти, вмикання телепрограми супутникового ТВ. |
Картини та картинки |
Інші |
Домашнє |
Регламентовані, дозовані |
Відсутні |
Повно-масштабні |
Самостійна робота |
|
Протяжність уроку |
45 хв |
30 хв |
90 хв |
Інша |
|
Риторичні та «дитячі» питання від дітей |
2-3 питання |
Відповідає вчитель |
Відповідають інші учні |
Завдання комусь додому |
|
Учить тому, что ещё неизвестно |
Отсутствует |
1 тема |
Несколько тем |
Акцент на розвиток не тільки коефіцієнта інтелекту IQ, але й емоційного коефіцієнта EQ, а також лідерського коефіцієнта LQ. |
Пропорція навчальной інформації: 80% - вчить тому, що відомо, і 20% тому, що невідомо чи проблемно. |
Готовність для викладу на інтернет-сайті |
Повна |
Часткова |
Не готовність |
|
|
Скільки раз проведений такий урок |
1 раз |
2-5 |
Більше 5 |
|
|
Оцінювання не тільки міцних знань уроку |
Кмітливість |
Завдання на час |
Соціалізація (взаємодопомога і т.п.) |
Довготривала інтенсивність уваги |
Інше |
Незвичайні, нові та креативні учбові прийоми (і неучбові також) |
Варіанти |
|
|
|
Вчитель вирішив розповісти дітям коротку притчу |
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про доповідь, правила її складання, вимоги до проголошення, ознайомити з прийомами встановлення й збереження контакту з аудиторією, учити складати і виголошувати підготовлені доповіді; розвивати навички публічного виступу, мовленнєво-комунікативні вміння, логічне мислення, творчі й організаторські здібності; збагачувати словниковий запас; виховувати самостійність, повагу до рідної мови, її краси та багатства.
Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь і навичок.
Сьогодні на уроці ви будете за матеріалами свого реферату складати текст доповіді, потім доповідати, аналізувати помилки свої та своїх товаришів — словом, учитися говорити красиво та впевнено.
Шевчук С. В. Українське ділове мовлення: Навч. посібник. — К.: Літера, 2000. — 480 с.
§ 1. Мистецтво публічного виступу. Доповідь