10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок "Середовища для читання текстів. Закладки в тексті. Віртуальні бібліотеки, енциклопедії, словники."

Про матеріал

Урок з інформатики який буде формувати в учнів поняття про середовища для читання текстів, віртуальні бібліотеки, енциклопедії, словники; розвивати вміння користуватись віртуальними бібліотеками, словниками, енциклопедіями.

Перегляд файлу

 

 

 

Кінецьпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради Миколаївської області

 

 

 

Розробка уроку: 

«Середовища для читання текстів.

Закладки в тесті. Віртуальні бібліотеки, довідники, словники енциклопедії.»

                     3 клас

Підготувала вчитель інформатики:                                                                           Мірянова Н.П.

 

ТЕМА: Середовища для читання текстів. Закладки в тесті. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. МЕТА:

освітня: навчити переглядати документи за допомогою програми Microsoft Office Word; розглянути призначення віртуальних бібліотек та текстових редакторів

розвивальна: розвивати логічне мислення; пізнавальну активність; формувати навички роботи в мережі Інтернет.

виховна: виховувати інтерес до інформатики; прагнення до навчання.

Тип урокузасвоєння нових знань

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація

Програмне забезпечення: браузер Google Chrome, Microsoft Office Word

Словничок: бібліотека, закладки, цитати, віртуальна бібліотека, довідники, електронна бібліотека, енциклопедії, текстові редактори, словник оn-лайн

 

ХІД УРОКУ

I.       ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

        Перевірка готовності учнів до уроку. 

 

 Вправа «Настрій»: Перш ніж сісти за парти, я пропоную створити гарний настрій, налаштуватися на роботу, заручившись підтримкою один одного. Утворіть будь ласка коло, і беручи за руку свого сусіда, (за годинниковою стрілкою), посміхніться один одному. 

Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, все складеться як найкраще.

 

Сьогодні девізом нашого уроку будуть наступні слова:

   Не просто слухати, а чути.

   Не просто дивитися, а бачити.

   Не просто відповідати, а міркувати.    Дружно і плідно працювати.

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На нашому уроці ми будемо знайомитись з новою програмою для перегляду документів Microsoft Office Word. А також ми побуваємо у віртуальних бібліотеках, познайомимося з довідниками і словниками он-лайн, але урок наш буде незвичайний. Зараз ми з вами вирушаємо у подорож до КРАЇНИ ЗНАНЬ.

 

 

 

 

 

 

Наш потяг відправляється до наступної зупинки на Станцію «Інформаційна»

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

(Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації)

 

Слово документ (лат. documentum — зразок, доказ, свідоцтво) походить від дієслова « docere» — вчити, навчати. 

 Давайте розглянемо малюнок.   Що створюють діти? Які пристрої використовують? 

    У сучасному світі  є багато різноманітних пристроїв для роботи з даними. Які  з них ви знаєте? А які використовуєте вдома?  Які документи створюєте за допомогою них? 

Робота з текстами є важливою складовою діяльності людей. У давнину лише обмежене число людей було письменним. Професійно

переписуванням різних документів займалися писарі. Тільки з розвитком  книгодрукарства ця професія втратила свою значущість.

З появою друкарського верстата процес створення документів прискорився.  З появою комп’ютерів значно полегшився. Добавились нові можливості для створення текстів.

 

Для створення, опрацювання і зберігання текстових даних призначені спеціальні програми для опрацювання тексту. Програми для роботи з текстовими документами нерідко називають  текстовими редакторами. Такі програми мають різні можливості. Одні працюють тільки з текстами, інші можуть працював також із графічними об’єктами: малюнками, таблицями, схемами, тощо.

Документи, що створюються за допомогою спеціальних програм, називають електронними текстовими документами, або текстовими документами.

 

 

А зараз, ми з Вами вирушаємо на Станцію «Історичну»

 

 

 

ФІЗКУДЬТХВИЛИНКА

Ми з вами дуже гарно працювали і зараз трішечки відпочинемо.

 

Продовжуємо подорож по станції «Інформаційна» Віртуальні бібліотеки для дітей.

 Для сучасних школярів комп’ютер  це незамінний та надійний помічник . За допомогою нього можна знайти будь-яку потрібну книгу чи інформацію. В пошуку необхідної інформації вам допоможуть електронні бібліотеки розміщені в Інтернеті  лектро нна бібліоте ка (англ. Digital library) — розподілена інформаційна система,

що дозволяє зберігати і використовувати різнорідні колекції електронних документів (текст, графіка, аудіо, відео і т.і.) завдяки глобальним мережам передачі даних в зручному, для кінцевого користувача, вигляді.

Миколаївська обласна бібліотека для дітей ім. В.О. Лягіна

Харківська обласна бібліотека для дітей Українська електронна бібліотека  нциклопенії.

Закладкаце відмітка або місце в тексті, якому надано певне ім’я, що дозволяє швидко переходити до нього надалі.  

 

 Наш потяг прибув на Станцію «Практична»

 

    ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ .

Ознайомитися з середовищами оn-лайн бібліотек.

1.                  Відкрити в Інтернеті Харківську обласну бібліотеку для дітей Знайти дитячу книгу відкрити, скопіювати частину і зберегти в програмі Word. 

2.                  Відкрити в Інтернеті Миколаївську обласну

бібліотеку для дітей ім. Лягіна http://laginlib.org.ua/book-galaxy/d.php  

3.                  Порівняти можливості використання оn-лайн ресурсів.

4.                  Продемонструвати виконання вчителю.

 

                7.      ПІДСУМОК УРОКУ.

Рефлексія

ü  Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці? 

ü  Що найбільше сподобалося? 

ü  Що запам’яталося? 

 

 

 

Наша подорож підійшла до завершення.     До нових зустрічей у комп’ютерному класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. ЛИТОВЧЕНКО АЛЛА МИХАЙЛІВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. ЛИТОВЧЕНКО АЛЛА МИХАЙЛІВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сілецька Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
22 липня 2018
Переглядів
5764
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку