23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Урок "Середовища для читання текстів. Закладки в тексті. Віртуальні бібліотеки, енциклопедії, словники."

Про матеріал

Урок з інформатики який буде формувати в учнів поняття про середовища для читання текстів, віртуальні бібліотеки, енциклопедії, словники; розвивати вміння користуватись віртуальними бібліотеками, словниками, енциклопедіями.

Перегляд файлу

 

 

 

Кінецьпільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Первомайської районної ради Миколаївської області

 

 

 

Розробка уроку: 

«Середовища для читання текстів.

Закладки в тесті. Віртуальні бібліотеки, довідники, словники енциклопедії.»

                     3 клас

Підготувала вчитель інформатики:                                                                           Мірянова Н.П.

 

ТЕМА: Середовища для читання текстів. Закладки в тесті. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. МЕТА:

освітня: навчити переглядати документи за допомогою програми Microsoft Office Word; розглянути призначення віртуальних бібліотек та текстових редакторів

розвивальна: розвивати логічне мислення; пізнавальну активність; формувати навички роботи в мережі Інтернет.

виховна: виховувати інтерес до інформатики; прагнення до навчання.

Тип урокузасвоєння нових знань

Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація

Програмне забезпечення: браузер Google Chrome, Microsoft Office Word

Словничок: бібліотека, закладки, цитати, віртуальна бібліотека, довідники, електронна бібліотека, енциклопедії, текстові редактори, словник оn-лайн

 

ХІД УРОКУ

I.       ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

        Перевірка готовності учнів до уроку. 

 

 Вправа «Настрій»: Перш ніж сісти за парти, я пропоную створити гарний настрій, налаштуватися на роботу, заручившись підтримкою один одного. Утворіть будь ласка коло, і беручи за руку свого сусіда, (за годинниковою стрілкою), посміхніться один одному. 

Коли за справу людина береться із гарним настроєм, у неї все вийде, все складеться як найкраще.

 

Сьогодні девізом нашого уроку будуть наступні слова:

   Не просто слухати, а чути.

   Не просто дивитися, а бачити.

   Не просто відповідати, а міркувати.    Дружно і плідно працювати.

 

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На нашому уроці ми будемо знайомитись з новою програмою для перегляду документів Microsoft Office Word. А також ми побуваємо у віртуальних бібліотеках, познайомимося з довідниками і словниками он-лайн, але урок наш буде незвичайний. Зараз ми з вами вирушаємо у подорож до КРАЇНИ ЗНАНЬ.

 

 

 

 

 

 

Наш потяг відправляється до наступної зупинки на Станцію «Інформаційна»

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

(Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації)

 

Слово документ (лат. documentum — зразок, доказ, свідоцтво) походить від дієслова « docere» — вчити, навчати. 

 Давайте розглянемо малюнок.   Що створюють діти? Які пристрої використовують? 

    У сучасному світі  є багато різноманітних пристроїв для роботи з даними. Які  з них ви знаєте? А які використовуєте вдома?  Які документи створюєте за допомогою них? 

Робота з текстами є важливою складовою діяльності людей. У давнину лише обмежене число людей було письменним. Професійно

переписуванням різних документів займалися писарі. Тільки з розвитком  книгодрукарства ця професія втратила свою значущість.

З появою друкарського верстата процес створення документів прискорився.  З появою комп’ютерів значно полегшився. Добавились нові можливості для створення текстів.

 

Для створення, опрацювання і зберігання текстових даних призначені спеціальні програми для опрацювання тексту. Програми для роботи з текстовими документами нерідко називають  текстовими редакторами. Такі програми мають різні можливості. Одні працюють тільки з текстами, інші можуть працював також із графічними об’єктами: малюнками, таблицями, схемами, тощо.

Документи, що створюються за допомогою спеціальних програм, називають електронними текстовими документами, або текстовими документами.

 

 

А зараз, ми з Вами вирушаємо на Станцію «Історичну»

 

 

 

ФІЗКУДЬТХВИЛИНКА

Ми з вами дуже гарно працювали і зараз трішечки відпочинемо.

 

Продовжуємо подорож по станції «Інформаційна» Віртуальні бібліотеки для дітей.

 Для сучасних школярів комп’ютер  це незамінний та надійний помічник . За допомогою нього можна знайти будь-яку потрібну книгу чи інформацію. В пошуку необхідної інформації вам допоможуть електронні бібліотеки розміщені в Інтернеті  лектро нна бібліоте ка (англ. Digital library) — розподілена інформаційна система,

що дозволяє зберігати і використовувати різнорідні колекції електронних документів (текст, графіка, аудіо, відео і т.і.) завдяки глобальним мережам передачі даних в зручному, для кінцевого користувача, вигляді.

Миколаївська обласна бібліотека для дітей ім. В.О. Лягіна

Харківська обласна бібліотека для дітей Українська електронна бібліотека  нциклопенії.

Закладкаце відмітка або місце в тексті, якому надано певне ім’я, що дозволяє швидко переходити до нього надалі.  

 

 Наш потяг прибув на Станцію «Практична»

 

    ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ .

Ознайомитися з середовищами оn-лайн бібліотек.

1.                  Відкрити в Інтернеті Харківську обласну бібліотеку для дітей Знайти дитячу книгу відкрити, скопіювати частину і зберегти в програмі Word. 

2.                  Відкрити в Інтернеті Миколаївську обласну

бібліотеку для дітей ім. Лягіна http://laginlib.org.ua/book-galaxy/d.php  

3.                  Порівняти можливості використання оn-лайн ресурсів.

4.                  Продемонструвати виконання вчителю.

 

                7.      ПІДСУМОК УРОКУ.

Рефлексія

ü  Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці? 

ü  Що найбільше сподобалося? 

ü  Що запам’яталося? 

 

 

 

Наша подорож підійшла до завершення.     До нових зустрічей у комп’ютерному класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
22 липня 2018
Переглядів
2542
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку