19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок з інформатики для 3 класу "Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею"

Про матеріал

Конспект уроку інформатики для учнів 3 класу на тему " Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею." Метою уроку є

закріпити навички роботи з мишею, розрізняти кнопки миші, знати їх призначення повторити правила техніки безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті; формувати навички безпечної роботи з комп'ютером, сформувати навички роботи з мишею.


Перегляд файлу

Тема: Робота з програмами на розвиток логічного мислення та відпрацювання навичок роботи з мишею.

Мета: закріпити навички роботи з мишею, розрізняти кнопки миші, знати їх призначення повторити правила техніки безпеки та правила поведінки в комп'ютерному кабінеті; формувати навички безпечної роботи з комп'ютером, сформувати навички роботи з мишею; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, уяву; виховувати відповідальність за результати своєї роботи, самостійність, віру у власні сили, зацікавленість інформатикою.

Обладнання:  сигнальні картки (червоні та зелені), комп’ютери, навчально - розвивальна програма , роздаткові картки, значки програм.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Привітання

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе,

Привітайтесь: “Добрий, день!”

2. Перевірка готовності до уроку

Всі сідайте тихо, діти,

Домовляємося не шуміти,

Руку гарно підіймати,

На уроці не дрімати,

А знання мерщій хапати.

Щоб не було нам мороки –

Всі готові до уроку?

То ж гаразд, часу не гаєм

І урок вже починаємо.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Фронтальне опитування
  • А зараз давайте утворимо пари і  я роздам вам картки. Знайдіть до якого ж комп’ютера приєднана мишка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Перш ніж ми почнемо урок давайте згадаємо що таке мишка? (за допомогою мишки можна обирати значки або команди)

- Як ми можемо переміщувати об’єкти за допомого мишки? (потрібно затиснути ліву кнопку мишки на певній програмі, а потім перемістити у потрібне місце)

- Що дає нам подвійне клацання? (відкриття певної програми)

- А зараз ми повторимо як правильно потрібно тримати комп’ютерну мишу. Я роздам вам картки і вам потрібно буде з’єднати стрілками де правильно,  а де неправильно тримають мишку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-        Назвіть те, що може замінити комп’ютер.

  • Згадаємо з чого складається комп’ютер. Для цього давайте поглянемо в презентацію та розгадаємо кросворд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Почнемо урок з такого прислів’я, але спочатку потрібно знайти його закінчення та вписати у потрібне місце на картці. (Добре того вчити, хто хоче все знати.)
  • Ми поговоримо з вами про програми на розвиток логічного мислення та роботи з ними, а також будемо відпрацьовувати  навички роботи з мишею.

ІV. Пояснення нового матеріалу

  1. Розповідь вчителя

Комп'ютерні програми створюють люди, чия професія називається програміст.

Комп'ютерні програми на території України охороняються законом як літературні твори.

V.Сприйняття нового матеріалу

- Які ж бувають комп’ютерні програми та які задачі вони розв’язують?

- Давайте розіграємо такі ролі: хто бажає бути графічним редактором, текстовим редактором та калькулятором.

- Візьміть з собою підручники,ю відкрийте їх на ст. 19 та розіграйте кожний свою роль, зачитайте свої слова, яка програма розв’язує які задачі.

 

  • Комп’ютерних програм є дуже багато: вони допомагають людині навчатися, будувати таблиці, схеми, креслення, прослуховувати музику, переглядати фільми і навіть гратися. (варто запустити ці програми, а ярлики цих програм винести на робочий стіл і підготувати завдання для калькулятора)

Фізкультхвилинка

Слухати ми перестали,

І тепер всі дружно встали.

Будем ми відпочивати,

Нумо вправу починати:

Руки - вгору, руки - вниз

І легесенько прогнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз - присіли, другий - встали.

Всі за парти посідали,

Вчитись знову ми почали.

VІ. Засвоєння нових знань

  •  Давайте виконаємо завдання, які ви басите в презентації.


  1. Робота на картках
  • Я роздам вам картки, вам потрібно встановити відповідність між  значками твоїх назвами.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота з презентацією
  • Виконаємо завдання, які подані в презентації, тобто, ті, які пропонує вам Компюшко!

 

 

  1. Правила поведінки в кабінеті інформатиці.

Гра «Правильно/Неправильно»

  • Ви отримали сигнальні картки: червоного та зеленого кольору. Я буду називати правила роботи та поведінки в класі, а ви вказуватимете: червоний – не можна, зелений – можна.
  • Роботу за комп’ютером починай без дозволу вчителя.
  • Стіл завжди тримай у чистоті.
  • Якщо зголоднів, їж та пий за комп’ютерним столом.
  • Екран витирай лише сухою салфеткою.
  • Сміливо берися за різні розетки та проводи.
  • Утомився? Поклади руки на клавіатуру та відпочинь.
  • З комп’ютером працюй лише чистими руками.
  • Щоб краще бачити нахиляйся до монітора близько-близько.
  • Працювати можна лише з мокрими руками.
  • Бігай по класі та штовхайся.
  • Ремонтуй самостійно комп’ютер.
  • Повідомляй вчителя про неполадки роботи комп’ютера.
  • Натискай клавіші без дозволу вчителя.
  • Вставай без дозволу викладача зі своїх місць під час роботи за комп’ютерами.
  • Не заважати роботі іншим учням та вчителеві.
  1. Правила сидіння за комп’ютером.
  • Давайте переглянемо відео та пригадаємо як потрібно сидіти за комп’ютером.

VIІ. Закріплення набутих знань

1. Практична робота за комп’ютером

Програма Інформатика. 1 рік навчання  сходинка 8

Гімнастика для очей

- Ваші очі стомились, тому виконаємо кілька вправ для них.

1.    В середньому темпі зробити 3-4 кругових рухів очима праворуч і так само ліворуч, «малюючи сонечко». Розслабивши м’язи очей, подивитись у вікно, спостерігаючи, як гойдаються віти дерев і пливуть хмарки. Швидко поморгати, закрити очі і, рахуючи до 10, уявити як іде дощик (летять сніжинки).

2.    Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички..

Ні зайчати, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправи, а забава!

3.    Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору,

Знову вниз!

І на цьому – зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

 

VIIІ. Підсумок уроку

- Для чого потрібні комп’ютерні програми?

- Як називається професія людини, яка створює програми?

- Чи можна використовувати комп’ютерні програми без відома програмістів, які їх створили?

- Чи захищенні в Україні комп’ютерні програми законом?

- Яку програму потрібно відкрити, щоб написати оголошення?

- Який комп’ютерний пристрій допоможе роздрукувати оголошення?

- Яка програма допоможе виконати обчислення?

 

1

 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку