1
8
|
|
|
|
||||||
|
|
2 |
|
|
|
||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
6 |
|
|
|
|
|
|
||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
||
Кросворд
По горизонталі:
По вертикалі:
Показуха
Слова для команди «Файл»:
Дисплей
Мишка
Принтер
Мікрофон
CD-диск
Слова для команди «Папка»:
Клавіатура
Системний блок
Сканер
Навушники
Дискета
Послухай і відгадай
Комп’ютер, компік, просто компа –
Це – супер-пристрій, прямо бомба.
Останній крик цивілізації,
Він служить для обробки … . (інформації)
Це – визначна комп’ютерна структура:
Дисплей, системний блок, … . (клавіатура)
І, як не дивно, хоч панує тиша,
Та безперервно тут працює … . (миша)
Для виведення даних гукнімо лише «Гей!»,
І на арену гордо виходить наш … . (дисплей)
Він не образиться, не створить нам затор,
Якщо по-іншому його назвемо - … . (монітор)
Ну а це – не просто ящик, це - … … . (системний блок)
Ти зроби до нього лиш рукою крок,
І ввімкнеться пристрій, здійсняться процеси,
Це тому, що до роботи взявся наш … . (процесор)
Можна із комп’ютером ігри нам пограти,
Можна у редакторах тексти друкувати,
Можна слухать музику, лиш на свої вушки,
Щоб нікому не мішать, одягни … . (навушники)
Ось така машина, таке диво світу,
Може він покращити ще й вашу освіту.
Реферат напише, віднайде сонет,
Це якщо зайдете ви на сайт … . (в Інтернет)
Гра «Вірю – не вірю»
Фронтальне опитування
по темі «Клавіатура»
Привітання команд
(хлопці)
Команда «Файл» - це спритні хлопці,
У нас знання – ось в цій коробці. (показують на комп’ютер)
Ми вам, дівчата, дамо фору,
Аби не дерли носа вгору.
(дівчата)
А проти «Файлів» грає «Папка».
Вона, як звісно, їм за мамку.
Тому не дуже задавайтесь,
І за комп’ютер не ховайтесь.
(хлопці)
Нам програвати вам не гоже,
І нам комп’ютер допоможе.
А ви також не зазнавайтесь,
І з нами чесно позмагайтесь.
(дівчата)
Ми й хочем чесно з вами грати,
Знання і вміння показати.
Та пам’ятаймо, любі хлопці,
Знання у всіх – ось в цій коробці. (показують на голову)
Завдання для відновлення слів
ЯОМЦАІФРІН
КТАІФРАМНИО
Завдання для роботи у Калькуляторі
Завдання для роботи у графічному редакторі
Завдання для роботи у Блокноті
1. Набрати текст: ЛКИНЖРЯБЇАСКАИЦУЯКСЕР
2. Видалити з даного тексту літери слів, що є відгадками до загадок: 1. В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має. Їй на місці не сидиться. Як зовуть її? 2. Сам червоний, а чуб – зелений. 3. Котиться клубочок зовсім без ниточок. Замість ниточок – триста голочок..
3. З літер, що залишилися, утворіть термін з інформатики. |
1. Набрати текст: ЗЦАМИЛДОАРКВБКЖАЬОЄШАМ
2. Видалити з даного тексту літери слів, що є відгадками до загадок: 1. Влітку – сіренький, взимку – біленький, довгі вуха має, швидко він стрибає. 2. Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. 3. Наче птиця, крила має, все літає та співає: «Я медок вам ношу, не чіпайте, бо вкушу».
3. З літер, що залишилися, утворіть термін з інформатики.
|
Завдання для роботи
у текстовому редакторі Microsoft Word
Життя – це чаша, наповввнена краплинами радощів і страгдань, злетів і падінь, надій і розчаравань. Розбити її – значить навіки зранити гострими друзками душу, зламати ніжну квітку. Бережіть життя, бо воно – безцінне. Бережіть цю чашу, бо після розбиття її уже не склеїти. Бережіть її вміст, бо з його краПлин складене ваше житя.
2. Проведіть редагування тексту:
3. Проведіть форматування тексту:
4. Збережіть текст під іменем Змагання у папці Гурток, яка знаходиться в папці Мої документи.
5. Відправте файл на друк.
6. Звірте ваш текст зі зразком:
Життя – це чаша, наповнена краплинами радощів і страждань, злетів і падінь, надій і розчарувань. Розбити її – значить навіки зранити гострими друзками душу, зламати ніжну квітку.
Бережіть цю чашу, бо після розбиття її уже не склеїти. Бережіть її вміст, бо з його краплин складене ваше життя. Бережіть життя, бо воно – безцінне.