Урок "Склад чисел 1-9"

Про матеріал
Урок для учнів 1 класу. Сприяє розвитку математичних навичок, вмінню складати та розв'язувати приклади, порівнювати числа, розв'язувати задачі
Перегляд файлу

 Тема: Склад чисел 1-9

Мета: Повторити числа 1-9. Закріплювати навички лічби в межах 1-9, закріплювати знання  складу чисел 2-9 та геометричні фігури. Продовжити роботу над співвіднесенням схем і виразів. Повторити поняття «попереднє число, наступне число, сусіди числа».Формувати обчислювальні навички та вміння порівнювати числа, Розвивати  мислення, пам’ять, увагу.Виховувати інтерес до математики, старанність, дружелюбність, взаємодопомогу.

Обладнання: картки із зображенням чисел 1 – 9, цеглинки «Лего», картки “Доміно”,картки із зображенням геометричних фігур, картки з буквами для складання слова “добро”,інтерактивна вправа, презентація

                                    Хід уроку

 І Організаційна хвилинка

ІІ Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми  пригадаємо склад чисел від 1 до 9.

А також дізнаємось, як має відноситись  толерантна людина до інших. Бо цього тижня відзначають Міжнародний день толерантності. Допоможуть нам у цьому математичні вправи. Виконавши завдання, ви отримаєте букви, з яких потрібно буде скласти слово.

ІІІ Актуалізація знань

* Вправа “Назви числа”Назвіть числа 1–9 у порядку збільшення (зростання); у порядку зменшення (спадання).

Назвіть усі числа, які менші ніж 9; деякі числа, які більші за 9.

Назвіть числа, які більші за 6, але менші ніж 9;

Більші за 3, але менші ніж 8;

Більші за 3, але менші ніж 8.

 

*Вправа “Сусіди числа”

Діти обирають картку та називають “сусідів”

 

 *Каліграфічна хвилинка

Напишіть числа 7 8 9, цілий рядок, повторюючи таку закономірність.

* Математичний диктант

Запишіть цифри 2 4 3 1 5  7 6 8 9. Перевірте

(Відкриваємо букву -Д)

ІV Опрацювання матеріалу уроку

*Інтерактивна вправа “Порівняння чисел”

(Відкриваємо букву-о)

* Усний рахунок “Вежа” за допомогою цеглинок Лего

(Відкриваємо букву- б)

* Складання прикладів ( Картки “Доміно”)

Утворюємо приклади на додавання і віднімання

    5                                      8

3+2=5                             5+3=8

2+3=5                             3+5=8

5-3=2                              8-3=5

5-2=3                              8-5=3

(Відкриваємо букву- р)

* Розв’язування задачі

Які геометричні фігури зображені? Що про них відомо,а щоні? Що потрібно дізнатися?

 

 

 

8-6=2 (ф)

-Які геометричні фігури ви ще знаєте?

(Відкриваємо букву-о)

V Рефлексія. Підсумок уроку

* Продовжіть речення

- Сьогодні на уроці я ...-Я знаю...-Я вмію...

-А де знадобляться нам ці знання та вміння?

V Складання слова “Добро”

-Що означає це слово?(дружнє ставлення до людей  )

-Як ми маємо ставитися до оточуючих?(дружньо)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 листопада
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку