Закріплення множення числа 2.

Про матеріал
Закріпити знання табличних випадків множення числа 2,формувати вміння працювати самостійно,в групі.розвивати логічне мислення, творчу уяву,увагу,пам'ять,виховувати культуру поведінки.
Перегляд файлу

           План уроку математики у 2 класі

Тема уроку: «Закріплення множення числа 2 .

Мета уроку: закріпити знання табличних випадків множення числа 2 .

Завдання:

Освітня: закріплення вміння учнів множити на 2

однозначні числа і навпаки, формування вміння  працювати самостійно, у групі, вміння вирішувати текстові завдання, порівнювати числа.

Розвиваюча: розвиток логічного мислення, творчої уяви, уваги, пам'яті, пізнавальної діяльності та творчих здібностей учнів, розвивати обчислювальні навички, розвивати увагу.

Виховна: виховувати позитивне ставлення до навчального процесу, інтерес до предмета , виховувати взаємовідносини, взаємодопомогу. культуру поведінки та самостійність, терпіння одне до одного.  акуратність,

Хід уроку

І. Організаційний момент

Ти усмішкою, як сонечком бризни,

Виходячи вранці з воріт.

Розумієш, у кожного в житті

Чимало турбот і  бід. Хіба раді ми   похмурим  обличчям,

Чи чиїсь сердитій  мові?

Ти посмішкою зумій поділитися

І іскру у відповідь запали.

Подаруйте посмішки один одному.

Подаруйте усмішки мені.

ІІ. Повідомлення теми та цілей уроку.

Комунікативні: домовлятися та приходити до спільного рішення у спільній діяльності; ставити запитання; здійснювати взаємний контроль.

Обладнання: презентація, малюнки: онуки, онука, бабусі, дідуся, яблуні з яблуками, пічки, хатинки, Баби-Яги.

- Діти, чим ви займаєтесь на уроках математики?

(Рахуємо, розв’язуємо  завдання, працюємо з геометричним матеріалом, розвиваємо логіку, знайомимося з новими темами)

- І однією з останніх тем, з якою ви вже познайомилися, була таблиця множення числа 2. Ви її вивчили,  але, незважаючи на це, все-таки іноді припускаємося помилок, а це означає, що почати знайомство з новим матеріалом ми поки що не можемо.

Як же звучатиме тема нашого уроку, на вашу думку? (Закріплення).

Так, сьогодні на уроці ми закріпимо ваші знання таблиці множення числа 2 , а також , розв’язуємо  завдання, розвиватимемо  усний  рахунок.

Але урок у нас буде незвичайним. Я розповім вам казку «Гусі-лебеді».

  Жили-були дід та баба.

(Слайд малюнок діда та баби).

-Були у них онука та онучок маленький Ванюша.

(Слайд малюнки онуки та онука Ванюші).

- «Онуко, говорили бабуся з дідом, ми поїдемо на базар. Не ходи з двору, бережи Ванюшу. А ми тобі подарунки привеземо!

Поїхали баба з дідом, а онука забула, що їй казали, посадила Ванюшу на траву, а сама побігла  з дівчатами грати.

А Вані нудно стало. Став він від нудьги рахувати.

Ш. Усний рахунок.

1-е завдання

Встав пропущені числа:

2 м = дм

50 см = дм

3 дм 8 см = см

1 год 10 хв=

93 од.= дес. од.

2-е завдання

Порівняти:

2*6+40  60-8

5*2+20  40-10

2*7+16  90-50

3*2+50  75-15

Діти , ви молодці, виконали всі завдання, ми з вами проведемо математичну розминку.

Веселі завдання:

1. Двоє спритних поросят

Так замерзли, що тремтять

Порахуйте та скажіть

Скільки валянок купить? (2*4-8)

2. Три подружки ,три сестриці Заплели по дві косиці Задаю я вам питання:

Скільки вийшло кіс? (3*2-6)

3. По траві бігло кошеня, А за ним бігло шеня. Хто, швидко порахує, Скільки  бігло ніг? (2 * 4 = 8)

Математичний диктант:

1. На яке число треба помножити 7, щоб вийшло 14? (На2)

2. Перший множник 2, другий множник 4. Знайдіть добуток. (8)

 3. Перший доданок- 20, другий доданок- 35. Знайдіть суму.

4. Зменшуване 90, яке віднімається 50. Знайдіть різницю. (40)

5. Назвіть найменше двоцифрове число. (10)

6. Назвіть найбільше двоцифрове число. (99)

7. Назвіть найменше трицифрове число. (100)

- Молодці! З усіма завданнями впоралися.

Порахував Ванюша, повеселішав. Але раптом, налетіли злі гуси-лебеді.. Підхопили хлопчика та забрали. А хто наказав їм це зробити  ,ми дізнаємось, вирішивши приклади.

(Відкривається розрізаний на 8 частин портрет Баби-Яги зворотним боком.)

Виходимо до дошки, читаємо, перевертаємо приклад, називаємо відповідь  і картку.

(З'являється малюнок Баби Яги). Вчитель. Ось хто викрав нашого Ванюшу! Допоможемо сестриці врятувати братика?

(Допоможемо!)

Щоб розпочати наш шлях, потрібно встановити закономірність та знайти зайве число.

На слайді:

3 6 9 12 15 18 20 24

(Зайве число 20, тому що кожне число збільшується на 3. Замість числа 20 має бути 21).

Фізкультхвилинка.

Вчитель. Ви багато працювали, настав час відпочити.

Ми трохи відпочинемо, встанемо, солодко  потягнулися,глибоко вдихнули.

Руки в сторони, вперед, ми на пляжі, сонце палить.             Побіжимо швидше в річку, зануримось, попливем.

 Ах, яка благодать! Але й міру треба знать.

Побіжимо швидше в  клас, там казка чекає нас.

IV. Закріплення вивченого.

Вчитель. Ми в дорозі. А по дорозі у нас яблунька.

(на слайді яблунька).

Давайте попросимо яблуню  показати нам дорогу до Баби-Яги: «Яблунька, яблунька ,покажи нам дорогу до Баби-Яги».

Яблунька: «Покажу, якщо з'їсте мої яблучка. Яблучка у мене не прості чарівні. Щоб яблучко з'їсти, треба скласти вираз за схемою та знайти його значення» (СЛАЙД)

(На дошці малюнок яблуньки з яблуками, а на яблуках зі зворотного боку записані схеми виразів).

- Зриваємо «яблучка», складаємо вираз, записуємо на дошці  з поясненням, вирішуємо.

Відкриваємо зошити, записуємо число. Сьогодні 23 січня, Класна робота.

Викликаються учні.

- Інші учні  записують вирази  в своїх зошитах.

Зошит похило покладу,

Ручку правильно візьму,

Сяду рівно не зігнусь,

За роботу я візьмусь.

(Звертається увага: дотримання орфографічного режиму).

2*10+55

43-6*2

2*8+73

Вчитель. Ідемо далі. На нашому шляху піч.

- Піч, піч, покажи нам дорогу до Баби-Яги.

-Покажу, якщо з'їсте мої пиріжки. Пиріжки не прості, а з

важким завданням (СЛАЙД).

-Хто хоче розв’язати  завдання?

Завдання:

Коли зі ящика взяли 15 кг яблук, то в ньому залишилося 2 рази по 7.

Скільки кілограмів яблук було у ящику?

- Що відомо у завданні?

(Вчитель викликає до дошки учнів по одному, щоб скласти короткий запис).

Взяли-15 кг

Залишилось-2 рази по 7 кг

Було? Щоб відповісти на головне питання завдання, які дві величини ми маємо знати? (Скільки взяли та скільки залишилося).

- Що з цього ми знаємо, а чого не знаємо?

(Знаємо, що взяли 15 кг, але не знаємо, скільки залишилося).

- Якою дією можемо дізнатися, скільки кг яблук залишилось, якщо відомо, що їх залишилося двічі по 7 кг?

(Додаванням: 7+7 або множенням: 7*2).

1) 7 * 2-14 (кг) залишилося.

2)15+14-29 (кг) було.

Відповідь: 29 кг яблук.

Давайте усно складемо вираз (7*2)+15-29 (кг)

Вчитель. Молодці! Впоралися ми з цим завданням.

Ідемо далі. А ось і хатинка Баби-Яги.

- Діти, скажімо: «Баба-Яга! Віддай нам Ванюшу!

(Діти хором повторюють слова вчителя).

Баба-Яга. Віддам. Але спершу самостійно виконайте завдання на картках. (Стор. 81 №1 за варіантами)

Вчитель. Молодці, діти! Ви врятували Ванюшу. А за це вам дід з бабусею  гостинці привезли.

v. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія.

Вчитель. На жаль, наш урок добігає кінця. Вам сподобався урок? А що вам сподобалось? Діти , на партах у вас лежать кола. Визначте свою успішність на уроці за допомогою цього кола, домалюйте посмішку, пряму рису або сумну дугу.

Я працював на уроці із бажанням. Мені було цікаво та зрозуміло. Посмішка.

Я працював на уроці з бажанням, але не дуже впевнено, відчував якусь незручність, хвилювався. Пряма рисочка.

Я працював на уроці без бажання, боявся відповідати та виконувати  роботу. Сумна дуга.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
21 листопада
Переглядів
13
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку