Урок.Складання прикладів на додавання і віднімання за малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади

Про матеріал
Узагальнити вивчений матеріал,продовжувати формувати в учнів уміння складати приклади на додавання і віднімання за малюнками, порівнювати числа,розв’язувати кругові приклади; розвивати увагу, творче мислення; комунікативну та пізнавальну компетентності ;
Перегляд файлу

Тема:Складання прикладів на додавання і віднімання за  

            малюнками. Доповнення рівностей. Кругові приклади

Мета: узагальнити вивчений матеріал,продовжувати формувати в учнів уміння складати приклади на додавання і

 віднімання за малюнками, порівнювати числа,розв’язувати            кругові приклади; розвивати увагу, творче  мислення; комунікативну та  пізнавальну  компетентності ;

прищеплювати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

І.Організаційний момент.

Усі сідайте тихо ,діти!
Домовляймось – не шуміти,
Руку гарно піднімати,
Чітко, в лад відповідати,
На уроці не дрімати,
А знання мерщій хапати,
То ж гаразд, часу не гаєм
І урок вже починаєм.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

1.Усні обчислення.

-Діти,хто завітав до нас сьогодні,ви дізнаєтесь, коли я прочитаю вірш. Уважно його послухайте і скажіть, від кого ви  отримаєте   І завдання.

                              Маша-красива,

                             Весела, іноді смішна

                             Із Ведмедиком у лісі жила.

                             Дівчинка його завжди ображала

                            Навіть рибу ловити

                            Йому заважала.

                            Та Ведмедик їй все пробачав.

                            Маша в ліс вирушала,-

                            Він вслід поспішав,

                           Від хижаків захищав.(слайд)

-Так,це Ведмідь і Маша. На минулих уроках ви допомагали Ведмедику ловити рибу, і він за це вам був дуже вдячний. Тому сьогодні приніс  подарунок: відро з рибками. Але отримає їх той, хто правильно порівняє вираз і число.

2.Розумова розминка.

-Ведмедик  дуже задоволений.Він ще захотів почути ,як ви рахуєте.

-Порахуйте до 10 у прямому порядку,а потім-у зворотньому.

-Назвати найменше натуральне число.

-…найбільше одноцифрове число.

-І останнє завдання від їжачка:назвіть сусідів числа 5,7,9.

-Молодці.ви справилися із завданням від  Ведмедика.

3.Хвилинка каліграфії.

- Дітки, до вас поспішав Їжачок. Він захотів побачити, як ви пишете.А щоб дізнатися , яку цифру будете писати, повинні послухати вірш, який вам приніс Їжачок, і порахувати.

                                 По дорозі Їжак біг,

                                 Ніс сім яблук на пиріг.

                                 Двоє впало, покотилось.

                                 Скільки яблук залишилось?

-Знайдіть найкращу цифру і підкресліть.Я думаю,що такі цифри ви будете писати на кожному уроці математики.

-Давайте пригадаємо склад числа 5.

ІІІ. Робота над новим матеріалом.

Розв’язування кругових прикладів.

- Діти, Маша, коли дізналася, що Ведмедик йде до вас на урок,то теж захотіла з вами зустрітися. Дорогою вона потрапила на квіткову галявину. Зірвала квіти, але вони виявилися чарівними. А чарівні вони тому, що на них кругові приклади.Якщо приклад розв’яжете правильно, то на квітку сяде метелик.

- Добре, ви впоралися з цим завданням. Маша ще просить допомогти розв’язати незвичайний ланцюжок.

ІV.Фізкультхвилинка.

 

-Діти,а хто наступне завдання приготував,ви дізнаєтесь,відгадавши загадку.

                               Червонясту шубку має,

                                По гілках вона стрибає.

                               Хоч сама мала на зріст,

                               Та великий має хвіст.

                               Як намисто оченята

                              Хто це, спробуй відгадати?  ( Білка)      слайд

-Білочка  назбирала грибочків і горішків. А порахувати не може. Чекає вашої допомоги.(Складають приклад на додавання та 2 приклади на віднімання)

-А зараз складіть за малюнками приклади на віднімання.

-Скільки було сніговиків? Скільки розтануло?  Скільки залишилось?

-Скільки летіло літаків?Скільки сіло на аеродромі? Скільки залишилось летіти?

-Ви допомогли Білочці. Але Мудра Сова задала домашнє завдання, а Білочка виконати його не встигла. Тому давайте допоможемо.(слайд)

-Останнє завдання від Білочки-самостійна робота.

-Наступне завдання буде від…

                               Прийшла кума із довгим віником

                              На бесіду із нашим Півником

                              Схопила Півня на обід

                              Та замела мітлою слід.

-Вам потрібно виконати  завдання (слайд)

Лисичка ,коли тікала, то хвостиком замела деякі цифри . вам потрібно їх вставити.

-Молодці!Діти ,давайте ще врятуємо Півника.Для цього нам потрібно з геометричних фігур скласти котика.Але спочатку давайте пригадаємо, які геометричні  фігури ви знаєте.

Ви врятували Півника, і він за це вам вдячний.

V.Підсумок уроку

         Ось і пролунав дзвінок-

        Закінчився наш урок.

        За роботу по заслузі

        Щиро дякую вам, друзі.

 

docx
Додав(-ла)
Холіна Олена
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
18 листопада
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку