Конспект уроку української мови 3 клас
Тема. Складання речень з спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня
Ключові компетентності ( загально – пізнавальні цілі):
Предметні компетентності ( контретизовані навчальні цілі, очікувані результати) :
Початковий рівень:
Середній рівень:
Достатній рівень:
Високий рівень:
План уроку
( Додаток 8)
Додаток 1
Вставити пропущені слова:
Спільна частина пропущених слів називається .... Тому такі слова називаються ...
Додаток 2
Спишіть скоромовку, підкресліть спільнокореневі слова.
Скоромовка
Хмара – хмаронька пливе.
Хмарка хмарку дожене.
Додаток 3
Розпізнайте спільнокореневі слова у вірші і позначте корінь умовною позначкою.
Сніговиці
Прилетіли сніговиці
з краю снігурів.
В’яжуть білі рукавиці
для сніговиків.
Додаток 4
Виконайте тестові завдання. Оберіть рядок, у якому записані спільнокореневі слова:
а) хуртовина, метелиця, заметіль;
б) земля, землянка, приземлився;
в) гора, скеля, горбок.
Додаток 5
Наведіть приклади спільнокореневих слів, утворених від назви предмета, зображеного на малюнку. (Предметний малюнок вчитель підбирає сам)
Додаток 6
Розділіть ряд слів на дві групи за коренями.
Сад, ліс, садити, садівник, лісник, лісовий, садочок, лісочок.
Додаток 7
Доберіть спільнокореневі слова до заданого кореня
Дуб –
Додаток 8
Знайдіть серед поданих речень подібні, але не тотожні.
Лисиця з лисенятами вийшла на полювання.
Лисиця з дітками вийшла на полювання.
Водій водить автомобіль.
Водій керує автомобілем.
Додаток 9
Скдадіть і запишіть три зв’язаних між собою речень за даною ілюстрацією
(ілюстрація за вибором вчителя)
Додаток 10
Учні висловлюють оцінні судження згідно виконаної роботи