Урок "Складання серветки різними способами. Королівська лілія. Ірис. Листок."

Про матеріал
Конспект уроку з предмету "Дизайн та технології", 3 клас на тему "Складання серветки різними способами. Королівська лілія. Ірис. Листок."
Перегляд файлу

01.03.24 3 урок

Тема:Складання серветки різними способами. Королівська лілія. Ірис. Листок.

Мета:  формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, культурного й національного самовираження. Добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.

Очікувані результати: учень працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії; виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю; дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя; складає серветки для  святкового столу різними способами.

Змістові лінії:Середовище соціалізації

Обладнання: серветка, мультимедійний комплект.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Хід уроку

  1.               Організація класу

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Ось всіх до класу він скликає

Голосистий наш дзвінок,

І ми радо поспішаєм

На цікавий наш…(урок)

-                     Перевірте чи підготовлене ваше робоче місце? Для роботи нам сьогодні потрібні будуть серветки.

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

1. Сьогодні на уроці ми з вами ознайомимось з різними способами складання серветок . Навички складання серветок вам знадобляться  у майбутньому для прикрашення святкового столу.

2. Психологічна настанова.

Я  очікую від уроку …

ІІІ.  Актуалізація опорних знань

Правила безпеки на уроках дизайну та технологій.

1. Підготуй своє робоче місце

2. Коли вчитель починає говорити потрібно припинити роботу й уважно слухати інструктаж!

3. Перед роботою перевірте справність інструментів та наявність матеріалів

4. Роботу можна розпочинати лише з дозволу вчителя

5. Забороняється працювати несправними чи тупими інструментами!

6. Використовуйте інструмент лише за призначенням

  1.               Засвоєння нових знань

1.  Розповідь вчителя з елементами бесіди

Звичні паперові серветки в тій формі, в якій ми звикли їх бачити, з'явилися не так давно - трохи більше 100 років тому.

Однак навіть жителі Стародавньої Греції також потребували в предметах гігієнічного призначення: до виникнення целюлозних серветок залишалося понад 3500 тисячі років, тому грекам нічого не залишалося, крім як використовувати листи дерева. У Стародавньому Римі роль серветки виконував рукав або край скатертини, пізніше з'явилися полотняні серветки, прообраз сучасних.

Паперові серветки бувають різних видів - все залежить від їх призначення.  Ви знаєте види серветок?

Гігієнічні

Косметичні

Столові

Сервірувальні

-                     Для чого потрібні сервірувальні серветки?

-                     Пропоную навчитися гарно складати столові серветки. Кілька простих маніпуляцій – і твій стіл стане святковим та вишуканим

2. Фізкультхвилинка

3. Практична діяльність учнів

Демонстрація інструкційної картки. Робота за поданим планом.

V.  Узагальнення і систематизація знань.

1. Виставка робіт (фотосесія).

2. Оцінювання робіт

VI. Підсумок уроку

1. Рефлексія

-                     Що нового дізналися на уроці?

-                     Як ми можемо застосувати ці знання у житті?

-                     Як ви попрацювали на уроці?

-                     Чи були ваші відповіді повними, розгорнутими?

2. Вправа «Емоційна ромашка».

-                     У мене все вийшло

-                     Було важко

-                     Нічого не зрозумів

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 квітня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку