21.03.2024
Дизайн і технології
Урок № 26
Тема. Інструктаж з БЖД. Робота з кольоровим папером. Летить мій вітрильник…
Мета: формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, ознайомити учнів з операціями згинання і складання паперу; навчити послідовності виготовлення вітрильника в техніці оригамі; розвивати самостійність, дрібну моторику, просторові уявлення та увагу; виховувати естетичне задоволення від своїх робіт.
Очікувані результати навчальних досягнень здобувачів освіти:
працює з ручними інструментами та пристосуваннями, дотримуючись безпечних прийомів праці та норм санітарії;
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю;
здійснює розмічання ліній на папері і картоні
розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів;
з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій;
дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя;
Обладнання для учнів: Маленький трудівничок : альбом-посібник з дизайну і технологій. 2 клас / Л.Роговська. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2019.- 96 с.; , кольоровий двосторонній папір, фломастери, клей, ножиці.
Змістові лінії: Інформаційно-комунікаційне середовище. Середовище проектування. Середовище техніки і технологій. Середовище соціалізації.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Обладнання: навчальна презентація
Хід уроку
І. Організаційний момент
Ось дзвінок сигнал подав —
До роботи час настав.
Ось і ми часу не гаймо,
А урок свій починаймо.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
- Для того, що дізнатись, про що будемо сьогодні говорити на уроці і на яку тему виконувати поробку, вам треба виконати завдання.
* Гра «Знайди зайве»
ІІІ. Актуалізація опорних знань
1) Бесіда
- Що таке орігамі?
2) Правила безпеки на уроках дизайну та технологій.
* Підготуй своє робоче місце
* Коли вчитель починає говорити потрібно припинити роботу й уважно слухати інструктаж!
* Перед роботою перевірте справність інструментів та наявність матеріалів
* Роботу можна розпочинати лише з дозволу вчителя
* Забороняється працювати несправними чи тупими інструментами!
* Використовуйте інструмент лише за призначенням
IV. Засвоєння нових знань
1) Вступна бесіда.
2) Аналіз послідовного виконання роботи
На ст.70 ви можете побачити всі підказки та послідовність виконання практичної роботи. Малюнок основу потрібно вирізати зі ст.71.На основу будемо клеїти всі деталі аплікації.
3) Перегляд відео з поетапним виконанням роботи
Пальчикова гімнастика
V. Виконання практичної роботи
*завдання на вибір (виготовити 2 вітрильники або 3 вітрильники)
VI. Демонстрація виробів(фотосесія).
VII.Рефлексія.