Завдання. Тривалість рейсу
Розробіть проект Тривалість рейсу для обчислення тривалості рейсу в годинах для деякого автотранспортного підприємства, якщо відомо, що маршрут складається із трьох відрізків – s1, s2, s3 км, які транспорт долає зі швидкістю v1, v2, v3 км/год. Між ділянками маршруту є зупинки по t хв.
Збережіть створений проект у папці:
D:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Тривалість рейсу\
Протестувати програму, результати тестів записати до таблиці
Вхідні дані |
Вихідні дані |
s1=200 s2=100 s3=150 v1=65 v2=70 v3=65 t=30 |
t1=
|
s1=250 s2=140 s3=90 v1=75 v2=70 v3=68 t=20 |
t1=
|
Знайди пару
Знайди пару
Y=
X=
Y=
X=
Y=
X=
Y=
X=
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами |
8 клас |
Урок 34. Практична робота 10 Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування.
Цілі:
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація, картки з завданнями.
Програмне забезпечення: Середовище програмування Lazarus, браузер.
Хід уроку
І. Організаційний етап
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок інформатики починаймо.
Привітання.
Вчитель. Доброго дня! Вітаю всіх присутніх.
Вітання з учнями. Перевірка відсутніх учнів. Перевірка готовності учнів до роботи (наявності робочих зошитів, підручників тощо). Організація уваги учнів. Налаштування учнів на робочий лад і позитивний емоційний настрій на уроці.
Побажання для учнів:
БУТИ:
УСМІХНЕНИМИ
СПОКІЙНИМИ
ПРОГРЕСИВНИМИ
ІНІЦІАТИВНИМИ
ХОРОБРИМИ
І тоді Ви будете УСПІШНИМИ.
Успіх – це 90% праці і 10% творчості
Отже, давайте прагнути успіху і бути творчими.
Логічне завдання (2 хв) Уявіть, що Ви машиніст потягу, за напрямком Фундукліївка — Київ. Всього в потязі 10 вагонів. Поїзд обслуговується бригадою з 30 осіб. Начальнику потягу 46 років. Кочегар на 3 роки старший за машиніста. Скільки років машиністу потягу?
(Встановлення настрою на роботу. Відповідь: стільки скільки і Вам)
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Знайди пару
ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності
Завданнями нашого уроку є сформувати практичні навички розробки та комп'ютерної реалізації лінійного алгоритму для розв'язування поставленої задачі; розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером
Вчитель: Епіграфом до нашого уроку будуть слова відомого французького лінгвіста Гюстава Гійома "Дорогу осилить той, хто йде, а інформатику – той, хто міркує". Важливість вислову ви зрозумієте під час уроку.
Проблемне запитання нашого заняття Чи зможемо ми створити лінійну програму для розв’язування поставленої задачі?
Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
IV. Формування вмінь та навичок
Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
Перш ніж сісти за комп’ютери, нам слід пригадати всі правила безпечної роботи та поведінки в кабінеті інформатики.
Картки із завданнями
Розробіть проект Тривалість рейсу для обчислення тривалості рейсу в годинах для деякого автотранспортного підприємства, якщо відомо, що маршрут складається із трьох відрізків – s1, s2, s3 км, які транспорт долає зі швидкістю v1, v2, v3 км/год. Між ділянками маршруту є зупинки по t хв.
Збережіть створений проект у папці:
D:\8-А(Б) клас\Власне прізвище\Тривалість рейсу\
Протестувати програму, результати тестів записати до таблиці
Вхідні дані |
Вихідні дані |
s1=200 s2=100 s3=150 v1=65 v2=70 v3=65 t=30 |
t1
|
s1=250 s2=140 s3=90 v1=75 v2=70 v3=68 t=20 |
t1
|
Результати тестування програми записуються в картку
VIІ. Підсумки уроку
Рефлексія
Учитель: В папці «Мій настрій», оберіть картинку, яка найбільше відповідає вашому настрою та зробіть її фоновим зображенням Робочого столу.
Повернення до проблемного запитання, висновки учнів, висновок вчителя
Оцінювання обсягу та якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: як складати та виконувати лінійні алгоритми для розв'язування задач.
Учитель: Пригадайте епіграф нашого уроку. Проаналізуйте, чому саме його я обрала? (відповіді учнів).
Отже: Матеріал цього уроку, Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин – це ваші кроки до знань, які ви зможете використати не тільки в інформатиці, а й на уроках математики, фізики, хімії, в майбутній професії та повсякденному житті.
VІІI. Домашнє завдання
Підручник § 21 ст. 142
ІХ Оцінювання роботи учнів
Балтажи Н. В. |
1 |